Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Mas schreef:Ik vind het ook geen stijl dat hij jou zo heeft laten zitten de vorige keer. Dat je boos bent geworden vind ik ook niet meer dan normaal hoor. Ik had zelf denk ik ook zo gereageerd.
Succes morgen meid, ook ik vind het knap dat je zo dapper bent om te gaan!
. HedwigO schreef:Mijn vriend zit overigens ook niet heel erg te wachten op die ontmoeting maar hij wil haar niet kwijt als gewone vriendin
Ik vind dit een beetje vreemd van 'm; Hij zit er niet op te wachten maar hij wil haar ook niet kwijt als gewone vriendin? Als je een gewone vriendin gaat zien dan zit je er toch juist 'op te wachten' en waarom wil hij haar als gewone vriendin houden? Wil je niet bang maken hoor maar als mijn vriend hiermee kwam zou ik toch wat vraagtekens hebben
Princesje schreef:HedwigO schreef:Mijn vriend zit overigens ook niet heel erg te wachten op die ontmoeting maar hij wil haar niet kwijt als gewone vriendin
Ik vind dit een beetje vreemd van 'm; Hij zit er niet op te wachten maar hij wil haar ook niet kwijt als gewone vriendin? Als je een gewone vriendin gaat zien dan zit je er toch juist 'op te wachten' en waarom wil hij haar als gewone vriendin houden? Wil je niet bang maken hoor maar als mijn vriend hiermee kwam zou ik toch wat vraagtekens hebben
![]()
Maar verder heel dapper van je want ik had allang gezegd; Daahaag bekijk 't! Dus complimenten voor jou!

HedwigO schreef:Dank jullie wel voor alle reacties!
Ik had ook eigenlijk helemaal geen problemen met haar ook omdat mijn vriendje heel erg steeds duidelijk maakt hoeveel beter ik ben. Ik was dus naar die eerste afspraak helemaal vrolijk en zonder gedoe gegaan. Alleen omdat ze dus helemaal in elkaar opgingen ging het mis.
Het is dus vandaag. Ik vind het best spannend. Ik ga me gewoon lekker supersociaal opstellen en wie weet wordt het nog gezellig.
. Ik hoop dat het fijn gaat zijn!
.
.
. LiNdA1986 schreef:Nou ik vind het niet kunnen dat jou vriend jou vergeet doordat ie zo in zijn ex opgaat, dat klopt in mijn ogen dan al niet meer.
Ik vertrouw exen sowieso niet, te vaak nare dingen meegemaakt.

L_Ilse_L schreef:Ik zou me vooral juist NIET jaloers gaan gedragen.

.
Nee hoor grapje, maar dan is ie wel de l*l denk ik!