Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
tita schreef:XxriieterxX schreef:ik weet niet of jullie het goed hebben gelezen, maar hij heeft dus in de tijd dat ik met hem loop, seks gehad met z'n ex.
bedankt vor de reacties. Ik wil wel met hem praten maar als hij niet reageer op mijn sms?
Ik zou nooit zomaar seks hebben met een jongen die ik leuk vind, zonder te weten of we een relatie hebben
Je hebt je gewoon te grabbel gegooid en hij heeft er gebruik van gemaakt en het boek is zeker al uit gelezen denk ik
.
A_lette schreef:Geloof mij, als je met een jongen loopt hoeft dat niet te betekenen dat hij niks met een ander uitvreet. Als je een stelletje ben dan kun je verwachten dat hij trouw aan je is, maar ben je nog aan het scharrelen kun je álles verwachten!
Verder ben ik ook bang dat hij je gebruikt heeft, maar dat kan ik niet oordelen vanaf mijn schermpje, ik weet niet hoe het tussen jullie zat.
Misschien tijd voor een goed face to face gesprek over wat je nou van hem kan verwachten? Geeft hij echt om je dan gaat hij ervoor en anders is het helaas niet anders
XxriieterxX schreef:het kwam er gewoon van. de sfeer was goed. en ja dan gebeurd zoiets. Nou moeten jullie niet denken dat ik er al heel wat heb gehad want dat ik niet het geval!
. Enkel het feit dat jij seks had met het idee 'yes, dit is'm, ik ben verliefd', en hij waarschijnlijk eerder met het idee 'yes, seks' is een beetje jammer..
. Niet alles draait om gevoelens, soms draait het ook gewoon om plezier? lust? Als jij dus wel op zoek bent naar die gevoelens en die verliefdheid: blijf dan met je twee voeten op de grond staan en wees realistisch.
(enne niet blijven wachten, er loopt zoveel meer leuks rond!) XxriieterxX schreef:Ik vroeg net aan hem: meende je het echt dat je me leuk vind/.vond? toen zij hij: ja natuurlijk ik anders spreek ikniet zo vaak met je af. Maja als je iemand leuk vind, dan lijkt mij dat je er ook iets mee zou willen?
tantjeuh schreef:XxriieterxX schreef:Ik vroeg net aan hem: meende je het echt dat je me leuk vind/.vond? toen zij hij: ja natuurlijk ik anders spreek ikniet zo vaak met je af. Maja als je iemand leuk vind, dan lijkt mij dat je er ook iets mee zou willen?
Nee hoor... Ik heb ook een tijdje een jongen écht leuk gevonden, seks mee gehad, maar ik wilde echt niets met hem. Waarom niet? Ik wilde geen relatie, wilde mijn vrijheid behouden, wilde niemand waar ik verantwoording aan moest afleggen. Daarvoor was het vrijgezellenleven toen te leuk. Geregeld eens afspreken vond ik echt leuk, maar meer wilde ik niet. Verschil tussen deze situatie en die van jou is wel dat die jongen perfect wist wat mijn bedoelingen waren, en ik wist perfect wat die van hem waren.
! XxriieterxX schreef:nou ik heb een smsje van m. er staat in: sorrie dat ik je niet terug stuurde. het werd me iets te serieus. ik ben zo op msn.