Jongens, nu voel me weer eens K*T

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Elamor

Re: Jongens, nu voel me weer eens K*T

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-09 16:47

Nouja, dat kunnen jullie vinden. ik ga er dinsdag heen dus dan zie ik t wel.

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-09 16:48

XxriieterxX schreef:
Nouja, dat kunnen jullie vinden. ik ga er dinsdag heen dus dan zie ik t wel.

Dan zal zou ik als ik jou was iig je benen bijelkaar houden en niet een keer maar de komende tijd

xEline

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-09 16:49

Ik snap het dat je al gekword als die niet smst heb ik ook met me vriendje als die een uur er over doet. ( dat is gewoonde verlieft heid) maar dan vraag ik me af waarom je al sex met hem heb als je niet met hem hebt? ik zou zeggen ga eens praten!

Tatiane

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-09 16:52

tita schreef:
XxriieterxX schreef:
ik weet niet of jullie het goed hebben gelezen, maar hij heeft dus in de tijd dat ik met hem loop, seks gehad met z'n ex.
bedankt vor de reacties. Ik wil wel met hem praten maar als hij niet reageer op mijn sms?

Ik zou nooit zomaar seks hebben met een jongen die ik leuk vind, zonder te weten of we een relatie hebben
Je hebt je gewoon te grabbel gegooid en hij heeft er gebruik van gemaakt en het boek is zeker al uit gelezen denk ik

Als jullie elkaar inderdaad 'gewoon leuk' vonden, zonder verdere relatie, dan ben je inderdaad (zoals tita al zegt) gewoon een beetje naïef geweest. Hij wilt geen serieuze relatie, enkel seks... Dat is zijn volste recht, en jij hebt hem dat ook gewoon gegeven. Enkel jammer natuurlijk dat jij op meer hoopte :).

Elamor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-09 16:53

het kwam er gewoon van. de sfeer was goed. en ja dan gebeurd zoiets. Nou moeten jullie niet denken dat ik er al heel wat heb gehad want dat ik niet het geval!

Weissjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-09 16:54

Maar weet je het van die ex zeker? want die kan ook lopen stoken...

Elamor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-09 16:54

jaa hij geeft het zelf toe..

xEline

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-09 17:00

Dus hij is eigenlijk de gene die iedereen neemt die op zijn pad komt als ik het zo lees? Zo iemand verdien je dan niet vind ik in dit geval! er zijn vast ook andere leuke jongens :)

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-09 17:01

Geloof mij, als je met een jongen loopt hoeft dat niet te betekenen dat hij niks met een ander uitvreet. Als je een stelletje ben dan kun je verwachten dat hij trouw aan je is, maar ben je nog aan het scharrelen kun je álles verwachten!

Verder ben ik ook bang dat hij je gebruikt heeft, maar dat kan ik niet oordelen vanaf mijn schermpje, ik weet niet hoe het tussen jullie zat.

Misschien tijd voor een goed face to face gesprek over wat je nou van hem kan verwachten? Geeft hij echt om je dan gaat hij ervoor en anders is het helaas niet anders :(:)

Elamor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-09 17:03

ja zo zie ik t. maarja dat is makkelijk praten. Iedereen zegt tegen me je bent gek dat je naarm toe gaat. maarja ik wil antwoorden op mijn vragen en wil graag weten hoe dit allemaal komt. Ik vroeg net aan hem: meende je het echt dat je me leuk vind/.vond? toen zij hij: ja natuurlijk ik anders spreek ikniet zo vaak met je af. Maja als je iemand leuk vind, dan lijkt mij dat je er ook iets mee zou willen?

Elamor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-09 17:04

A_lette schreef:
Geloof mij, als je met een jongen loopt hoeft dat niet te betekenen dat hij niks met een ander uitvreet. Als je een stelletje ben dan kun je verwachten dat hij trouw aan je is, maar ben je nog aan het scharrelen kun je álles verwachten!

Verder ben ik ook bang dat hij je gebruikt heeft, maar dat kan ik niet oordelen vanaf mijn schermpje, ik weet niet hoe het tussen jullie zat.

Misschien tijd voor een goed face to face gesprek over wat je nou van hem kan verwachten? Geeft hij echt om je dan gaat hij ervoor en anders is het helaas niet anders :(:)

bedankt voor je reactie,

hij heeft zelf al aangegeven dat hij dr bang van werd omdat k een relatie verwachten. Dus lijkt me sterk dat hij dinsdag gaat zeggen dat hij echt voor wilt gaan.

Tatiane

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-09 17:05

XxriieterxX schreef:
het kwam er gewoon van. de sfeer was goed. en ja dan gebeurd zoiets. Nou moeten jullie niet denken dat ik er al heel wat heb gehad want dat ik niet het geval!

Met seks hebben is ook helemaal niets mis mee :). Enkel het feit dat jij seks had met het idee 'yes, dit is'm, ik ben verliefd', en hij waarschijnlijk eerder met het idee 'yes, seks' is een beetje jammer..

Ik heb het hier al vaak gedacht, bij elk liefdesproblemen/liefdesverdriettopic hier op bokt... Vrouwen zouden af en toe eens wat 'mannelijker' moeten denken en doen. Zich niet zo laten doen, leren om niet met je 'kloten' te laten rammelen, leren met twee voeten op de grond te staan. Er zijn nu eenmaal mannen die geen vaste relatie willen, enkel seks.. Wat is dan het probleem dat hij met meer dan één iemand seks heeft? Zo zijn er evengoed vrouwen. Zo zit de wereld in elkaar :). Niet alles draait om gevoelens, soms draait het ook gewoon om plezier? lust? Als jij dus wel op zoek bent naar die gevoelens en die verliefdheid: blijf dan met je twee voeten op de grond staan en wees realistisch.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-09 17:06

Er zit nog een stap tussen 'leuk' en 'verliefd'. Je kan iemand leuk vinden, maar dat betekend niet meteen dat je ook verliefd bent en dus een relatie aangaat.

-edit-
Mocht je hem de tijd willen geven, geef hem dan niet te lang en laat je niet te gemakkelijk terug nemen. Laat hem maar moeite doen :(:) (enne niet blijven wachten, er loopt zoveel meer leuks rond!)

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-09 17:10

Ik wilde eigenlijk een reactie geven n.a.v. dit topic, maar A_lette verwoordt precies wat ik wilde zeggen. Dus dan heb ik daar niets meer aan toe te voegen.

Tatiane

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-09 17:10

XxriieterxX schreef:
Ik vroeg net aan hem: meende je het echt dat je me leuk vind/.vond? toen zij hij: ja natuurlijk ik anders spreek ikniet zo vaak met je af. Maja als je iemand leuk vind, dan lijkt mij dat je er ook iets mee zou willen?

Nee hoor... Ik heb ook een tijdje een jongen écht leuk gevonden, seks mee gehad, maar ik wilde echt niets met hem. Waarom niet? Ik wilde geen relatie, wilde mijn vrijheid behouden, wilde niemand waar ik verantwoording aan moest afleggen. Daarvoor was het vrijgezellenleven toen te leuk. Geregeld eens afspreken vond ik echt leuk, maar meer wilde ik niet. Verschil tussen deze situatie en die van jou is wel dat die jongen perfect wist wat mijn bedoelingen waren, en ik wist perfect wat die van hem waren.

Elamor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-09 17:11

Ja en dat vind ik zo moeilijk. Als hij dinsdag zou zeggen, ik wil echt ervoor gaan. dan geloof ik dat ook nog omdat ik helemaal gek op m ben. Eigenlijk zou ik t moeten laten voor wat t is en er niet langs gaan. maar dat is nou zo moelijk..

Elamor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-09 17:13

tantjeuh schreef:
XxriieterxX schreef:
Ik vroeg net aan hem: meende je het echt dat je me leuk vind/.vond? toen zij hij: ja natuurlijk ik anders spreek ikniet zo vaak met je af. Maja als je iemand leuk vind, dan lijkt mij dat je er ook iets mee zou willen?

Nee hoor... Ik heb ook een tijdje een jongen écht leuk gevonden, seks mee gehad, maar ik wilde echt niets met hem. Waarom niet? Ik wilde geen relatie, wilde mijn vrijheid behouden, wilde niemand waar ik verantwoording aan moest afleggen. Daarvoor was het vrijgezellenleven toen te leuk. Geregeld eens afspreken vond ik echt leuk, maar meer wilde ik niet. Verschil tussen deze situatie en die van jou is wel dat die jongen perfect wist wat mijn bedoelingen waren, en ik wist perfect wat die van hem waren.

Okee bedankt voor je reactie. Ik kan dat echt niet begrijpen. Misschien denkt hij hetzelfde als jou.

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-09 17:16

Nou ik begrijp haar ook heel goed. Ik heb ook wel meerdere 'seks-relaties' gehad. Waarbij ik die jongens echt wel leuk vond, en ook best wel gezellig een avondje op de bank wilde zitten, maar geen interesse had om me te binden.

MyHorseGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-09 17:19

Als ik echt zo al die verhalen lees hier op bokt over jongens/mannen, dan denk ik echt, wat moet je ermee? :+

Maar ontopic: Ik zou gewoon een keer 's avonds onverwachts naar hem toe gaan, hij laat je vast niet buiten in de kou staan. Denk dat praten het best helpt.

Elamor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-09 17:25

kheb dinsdag afgesprokne met m!

xEline

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-09 17:30

nou dan wacht ik op dinsdag en hoor ik het wel :) !

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-09 17:50

ik denk dat hij wat anders wil dan jij ts. Als ik jou was zou ik er boven willen staan, je weet nu dat hij t ondertussen met meer chicks doet.. terwijl jij een relatie wilt..toch? Nou dat klikt dus niet.. Als ik jou was zou ik niet heengaan, want je weet nu al dattie je zo om zijn vinger kan windden, en dan werk je jezelf nog meer de grond in..

pqwe33

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-09 18:16

Het standaardverhaal... (jong) Meisje vindt jongen leuk, jongen denkt, 'leuk, seks!'. Ik ben het eens met A_lette, als je scharrelt kun je alles verwachten. Mocht het wel serieus zijn, dan hoef je niet eens de vraag te stellen of hij je uberhaupt leuk vindt. En ik ben het ook eens met de uitspraak dat vrouwen zich 'mannelijker' mogen opstellen. Laat het niet allemaal van hem afhangen!
Hier leer je alleen maar van, dat je seks niet als bindmiddel moet zien, zeker niet bij een onvaste "relatie". Dat jij seks met hem hebt mag heus betekenen dat jij hém leuk vindt, maar dat betekent helaas niet dat hij dezelfde gevoelens heeft. Ik zeg, lekker laten gaan deze jongen.

Janiniie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-09 18:26

XxriieterxX schreef:
nou ik heb een smsje van m. er staat in: sorrie dat ik je niet terug stuurde. het werd me iets te serieus. ik ben zo op msn.

Ben ik heel hard in, lekker typies, Oo het word moeilijk dus n*uk je maar een ander?
Nee ren weg voor je problemen in plaats van dat je der over praat!
Word het makkelijker van.. ^^

Elamor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-09 23:05

hij ssmste me net weer. dat hij t nog steeds heel leuk met me heeft enzo maar dat hij die vastigheid erg lastig vond.