en dan zie je je schoonmoeder op tv :')

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Leentje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-09 22:33

smillie_ schreef:
Leentje_ schreef:
@smillie: dan zie ik jouw docent ook op tv morgen :+ (heb koppen opgenomen :)))

zelf hebben wij met ons gezin eens meegedaan om een reclamespotje voor Bobbejaanland op te nemen :) Dit werd uitgezonden op RTV (regionale tv) :)

T is echt een leuke mens!
Struikelt in de les altijd over de onmogelijkste dingen.
Lacht met zichzelf, is zijn draad kwijt.
Lessen zijn ook altijd heel erg interessant, daar ging ik met plezier naartoe!

Ik was jammergenoeg zelf net te laat, en het is niet opgenomen, hopelijk geraak ik er nog aan via digibox ofzo

Ben benieuwd :j
ik kijk altijd uit naar koppen :)

hier is het opgenomen met de digicorder :P volgens mij kan je wel herbekijken met "net gemist"

nicci88

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-09 22:34

Hahahaha ik heb mezelf niet gezien, maar mijn moeder dus wel!!!!
Ik was naar een jaarlijks muziek feest geweest in onze stad. (vrij groot terrein)

Ik was toen nog vrijgezel.
en ik kwam thuis....
Moeder: Was het gezellig????
ik: ja hoezo?
Moeder: ja wie was die jongen waar je bij stond? ik zag je net op tv!
ik: 8)7 _-:( |o :roll: ^) nouja zomaar iemand.....

Whahahaha dat was echt een: zak door de grond moment

_Marinke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-09 22:35

Hihi, nou ik heb mezelf ook wel een keer gezien.. maar dat is niet bijzonder.. een keer wat veel leukers meegemaakt hier thuis :')

Hihi, we hadden Idols op staan.. (vraag me ff niet welk seizoen iig toen Ellen (zwart haar) er nog in zat,, vlak voor de finale ergens dat wel) Njah wij dat dus aan het kijken, en m'n vader die normaal NOOIT tv kijkt ook mee kijken.. Ellen is ondertussen al 10000x in beeld geweest :')

En dan werd het beeld een keer op de ouders van Ellen gezet, m'n vader zo; "Hé die ken ik!, ging het weer naar Ellen en toen naar de ouders; m'n vader dus; "JA! Dat is m'n nicht!! en wacht eens DAT IS M'N ACHTERNICHTJE!!" :') Zo'n komisch moment was dat,, echt heel dom hé die ken ik,, w8 eens dat is m'n nicht _O-

Njah belde m'n oom op, hebben jullie het ookal op TV gezien? :') Uhm jah, toevallig dat m'n oom ook net tv was kijken die kijkt ook nóóit!! :') Njah gingen ze familiestamboom opzoeken hoe dr vader hete enzo :P *t was dus wel een tak van de familie waar we niet echt contact meer mee hebben O:) Hééél af en toe, mjah ooms&tantes,, neven&nichten verwatert toch snel dus :P*

Djaleesa

Re: en dan zie je je schoonmoeder op tv :')

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-09 22:36

ik heb laatst ook toevallig mijn schoonmoeder op tv gezien. Was wel grappig

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-09 00:03

Heb een keer mogen figureren in ONM dus toen op tv geweest ja. En ook een keer met een medisch programma zat toen in een soort vip publiek maar was echt maar heel kort :j

xDon

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-09 00:11

Haha wat cool!!
Nou een keer met mijn oma was ik bij de mini playbackshow :+
En op youtube bij zevenhoven on wheels :=

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-09 00:26

Wat leuk!!
Ik ben op tv geweest met laurens van lieren toen die the road to bejing dat hij een clinic had gegeven.
Ik reed mee bij de clinic en kwam regelmatig in beeld.Echt raar om te zien haha.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-09 00:42

Bij de Wiezoloop gingen een vriendin en ik telkens voor de camera langslopen, zo kinderachtig maar ohhh wat een lol. _O-

Ethelate

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-09 07:11

Bij Dier&Show geïnterviewt door die presentator van Dier&Zo terwijl ik net mijn pony klaar aan het maken was. Mijn pony duwde zijn neus zo ongeveer in de camera en ik stond er met een rooie boei langs van "euh..."
Zelf nooit gezien maar sommige mensen beweren mij gezien te hebben :+

Linda_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-09 08:03

Ik een keer rijdend op mijn pony Fleur op tv. Reed op een dag op die weg en zag al dat ze aan het filmen waren, maar geeeen idee waarvoor. Dus 2 weken later zap ik toevallig over een zender waar ik dus echt noooooit naar kijk (tv west) en zie ik ineens een stukje over die weg. En ja hoor, 2 minuten later kwam ik met mijn pony in beeld :+
De weg waar ik over reed willen ze doortrekken door de weilanden heen (is nu doodlopend) en was dus een aflevering met interviews van allemaal mensen die voor en tegen waren.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-09 08:06

hihi zie mijn onderschrift :)

rebekky

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-09 09:22

Ik een tijdje geleden bij Hello Goodbye.
Toen gingen we mijn broer van schiphol afhalen nadat ie naar Irak was geweest 8 maanden.
Leuk hoor met een jankend gezicht op tv hahaha.
Het was even kort maar wel grappig. Mijn schoonmoeder belde me op: Ik zag je op huilend op tv. Ik echt zo: hmm oke fijn :P

En vroeger toen ik op de basisschool zat had ik een lerares en haar man zat bij het WNF.
En toen mochten wij heel vaak ergens heen waar ze gingen filmen over bepaalde dingen.
De zeeschildpad(op een strand) de zeekoe toen kwamen ze op school en moest ik heel verhaal vertellen wat ik van dat dier vond enzo hihi.
En daarna nog een keer bij het feest van sinterklaas met paul de Leeuw ook een item van WNF.
Dat heb ik allemaal op tape en dan zie je jezelf terug als 10/12 jarige op tv heel verhaal vertellen hihi. Best grappig :)

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-09 12:43

Haha leuk!

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-09 13:04

Leuk allemaal!

Ik ben een keer op Nederland 3 geweest. Een vriendin van me had meegedaan aan een project voor teleac ofzo iets en toen moest ze een filmpje over haar leven maken die ze ook gingen uitzenden. En ik was wiskundelerares in dat filmpje en ik kwam er nog een keer in voor. :+ En aan het eind stond ook dat ie gemaakt was door haar en mij. :Y) Heb hem niet op tv gezien maar een keer op internet nog bekeken.

En volgensmij zijn er al best vaak familieleden op tv Noord geweest. En oja mijn moeder is een keer op radio noord geweest, ze gingen haar interviewen over de rondweg (ze waren ook speciaal naar ons huis gereden daarvoor want hij zou of door ons land komen of over iemand anders huis :D ).

EvelijnS

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-09 13:12

Grappig dat je zo je schoonmoeder op tv tegenkomt. :P

Zelf ben ik 1 keer op televisie gekomen met het nieuws van TV Noord, ze gingen dat toen op mijn werk opnemen. De weerman ging in een boot zitten en doen alsof hij roeiend het Friescheveen opging en wij moesten langs de kant gaan staan kijken. :+

MaaikeMo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-09 13:31

Jep, 1 x op tv geweest.. Op skyline, zo'n zender voor mensen in de omgeving.. was met gala.. zie je mij ineens dansen.. wat had ik die dag veel smsjes gekregen: WOO zag je op tv ;)

esperance

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-09 13:36

Hahah dan zit je ook ff zo te kijken van :wow: zie ik dan nou goed?

Zelf ook paar keer op tv geweest.. :P

Bij TMF, in het nieuws.. (afgelopen zondag. Amsterdam TV) Bij bureau Braband(iets minder) En met koersen (duindigt en koln)

*edit typo*

eempiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-09 13:40

Ik ben al 2 jaar op tv op eurosport en NOSsport als jumping amsterdam is geweest. Sta dan bij het gordijn, en als de ruiters te lang duren om binnen te komen zoomen ze in op het gordijn... Ik moet zeggen het went :')