Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Je zou ook eens in Amstelveen etc. kunnen kijken.
Via hun kreeg ik binnen 4 maanden een kamer, ook in Osdorp, waar ik 7 jaar lang met HEEL veel plezier heb gewoond. Leuk shoppen, alles bij de hand, veel trams en binnen 20 minuten midden in de stad. Ik mis het nog wel eens

arm mens...) _Tien_ schreef:Kun je niet via de universiteit aan een kamer komen? Toen ik ging studeren aan de UvA regelden zij kamers voor mensen die verder dan ... uhm ... veel kilometer van de universiteit woonden. Lijkt me dat Utrecht ook wel ver genoeg isVia hun kreeg ik binnen 4 maanden een kamer, ook in Osdorp, waar ik 7 jaar lang met HEEL veel plezier heb gewoond. Leuk shoppen, alles bij de hand, veel trams en binnen 20 minuten midden in de stad. Ik mis het nog wel eens
lang niet ver genoeg zelfs..
), maar ik woonde toen op 45 km afstand en toen kon het. Het is inderdaad wel dat ik die kamer in mijn eerste jaar kreeg, dus wat Zwitsal zegt zou best ook voor de UvA kunnen gelden, maar dat weet ik niet zeker. Succes ermee in ieder geval! _Tien_ schreef:Britty schreef:Mijn vriend heeft nog een appartement in de Westerstraat
*jaloers*
Het is ook echt een hele leuke straat! De buurman (nou ja, 1 huis verderop) is dokter Chris uit ONM.
Sleeper schreef:Wat ook kan helpen is om tegen echt iedereen te vertellen dat je op zoek bent naar een kamer. Hang briefjes op etc. Vaak kom je via een omweg ook wel aan kamer. Succes. Ik zelf ben als student begonnen in amsterdam noord en woon nu hartje JordaanHelaas heb ik geen kamer over