Soepdieet

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 15:17

ERBIJ. Het is heel prettig als je wat mag eten als je trek hebt, toch? Al is het dan steeds hetzelfde. En het is maar een week.

Elke dag dezelfde repen of chips is toch ook geen probleem... :D Maar elke dag gezond is ineens heel zwaar.... :P

_Tara_

Re: Soepdieet

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 15:20

Elke dag chips lijkt mij ook niks... Ik eet dan liever elke dag gevarieerd gezond dan hetzelfde gezond.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 17:17

Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik de tomaat en paprika uit de soep laat.. :o Vind dat echt verschrikkelijk smerig. :+

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 22:41

Citaat:
Zo is het origineel maar met de jaren is er een veranderde versie ontstaan: De witte kool en paprika's zijn er vervangen door broccoli en een halve kilo spruiten. De tomaten kan je eventueel vervangen door 2 blikjes tomaten.
Paprika weglaten is dus geen probleem. Tomaten zorgen voor bepaalde vitaminen en mineralen die je niet indezelfde mate in andere groenten vindt. Maar in een week tijd zal het niet zo heel veel verschil maken. Zou geen vervanger weten.
Lust je ook geen ketchup dan?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 23:11

Nope. Gewone tomaten wel, maar ketchup of tomatensoep hoef je niet mee aan te komen. :P

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 23:20

Dan eet je toch gewoon een tomaat er naast, dan krijg je wel de juiste stoffen binnen.