Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
maar weet je wat het is, dan moet ik op kamers daar.. want iedere dag 2 uur reizen is niet te doen. Daar heb ik het geld gewoo niet voor om op kamers te gaan..
dus kiek'n of er wat in Zwolle zit
ik ben voor een reclamebureau breder inzetbaar 
Maar ik heb dus nog een keer gekeken, en ik kom alleen maar bij ArtEZ uit..

Njen schreef:Ik lees hier iets over fotografie in Breda, waar is dat dan? Ik ken hier alleen de master van avans(st joost kunstacademie).
Officieel is fotografie alleen een master als je via de normale avans site kijkt, maar op de site van st. joost staat dat je gewoon na het eerste algemene jaar uit meerdere richtingen kan kiezen waaronder fotografie
Njen schreef:Ik lees hier iets over fotografie in Breda, waar is dat dan? Ik ken hier alleen de master van avans(st joost kunstacademie).

Nouks schreef:Njen schreef:Ik lees hier iets over fotografie in Breda, waar is dat dan? Ik ken hier alleen de master van avans(st joost kunstacademie).
St. Joost biedt inderdaad fotografie aan. Zowel voltijd als deeltijd. In geval van voltijd eerst oriënterend jaar, daarna vanaf tweede jaar richting fotografie. Deeltijd kies je direct voor een specifieke richting.

Nouks schreef:Ik heb de deeltijd grafisch ontwerp gedaan in Breda. Houd er rekening mee dat ze iemand van 18 niet heel gemakkelijk toelaten tot de deeltijdopleiding en dat je waarschijnlijk de jongste van de klas zult zijn als je deeltijd gaat doen.
Ik kan het altijd proberen denk ik. Nouks, wat krijg je precies bij grafisch ontwerp? Ik ben nml bang dat ik er niet creatief genoeg voor ben, maar ik wil geen stoffige studie meer doen netzoals nu. De enige richting die mij echt ligt wat ik weet is economie, maar daar wil ik niet verder in studeren. En fotograferen roept mijn ma al lange tijd dat ze dat mij wel ziet doen. Ze zat er zelfs over te denken mij aan te melden voor de fotoacademie, maar dat is niet te betalen jammergenoeg.