kan me er ook niet echt wat over herinneren...
maar ben inderdaad blij dat mijn moeder een oplossing had gevonden, want ik weet niet hoe ik er ánders nu bij gelopen had
Maar ik heb geleerd op de pabo, dat kinderen áltijd angsten krijgen, dat dat bij de ontwikkeling hoort, zelfs als je alle 'enge factoren' weg zou houden in het leven van het kind (zoals roodkapje; verhalen, etc.
) dan krijgt hij nog te maken met angsten. Het kind leert door de ontwikkeling die hij meemaakt dat hij niet altijd vat heeft op het leven en dat kan een reden zijn voor een angst-ontwikkeling en het ene kind krijgt nauwelijks te amken met angsten en een ander kind veel meer.Daarom zou ik theoretisch gezien doordat ik niet uit die kast kon een angst hebben gecreeërd die wel heel extreem uit pakte... maar zelfs daardoor heb ik geen echte dingen eraan overgehouden: durf in liften etc. etc.
Maar ik vind dat verhaal over vorige levens wel heel interessant, maar weet niet of ik daar in moet geloven... omdat fantasie heel veel dingen echt kan laten lijken, net zoals bepaalde dromen..
Of ik ooit zo'n sessie wil laten doen? eigenlijk niet, maar aan de andere kant lijkt het mij ook wel bijzonder als je echte bewijzen zou krijgen, dat je wél een vorig leven heb meegemaakt.... dat zou dan je hele kijk op het leven veranderen... dat je dan niet dood zou gaan maar weer in een ander lichaam terug komt.... dat klinkt wel vermoeiend
apart...ben heel benieuwd of er ooit bewijzen komen dat het zou kunnen...