Waar, winkels met avondjurken in Utrecht?

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Dorée

Re: Waar, winkels met avondjurken in Utrecht?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-09 15:40

Succes! En als ik jou was zou ik als eerste even een bezoekje brengen aan P&C. Ze hebben daar echt heel veel jurken en volgens mij dus ook smokings. Grote kans dat je dan meteen al voor jullie beiden slaagt en dan hoef je niet de hele stad eerst rond te lopen. ;)

Talonius

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-09 15:57

Dorée schreef:
Succes! En als ik jou was zou ik als eerste even een bezoekje brengen aan P&C. Ze hebben daar echt heel veel jurken en volgens mij dus ook smokings. Grote kans dat je dan meteen al voor jullie beiden slaagt en dan hoef je niet de hele stad eerst rond te lopen. ;)

Ja, P&C, V&D en de Bijenkorf staan bovenaan de lijst en die weet ik ook gelijk te vinden! Mocht het daar niet lukken, dan ga ik de Voorstraat in en daarna de rest zoeken. Ik heb inmiddels ook een adres in Zoetermeer. Daar zit een webshop, die evt. ook op afspraak werkt zodat je kunt komen passen.

Mayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-09 17:16

Elles Mode
Wittevrouwenstraat 12
3512 CT Utrecht
030 2317477

Fantastische winkel waar je heel goed geholpen wordt. Mooie jurken die binnen een paar uur op jouw lijf afgepast kunnen zijn. Ook nog betaalbaar.

Ikzelf heb er 2 gekocht daar, daarna m'n zus ook 1, m'n moeder 1 en 2 collega's hebben daar ook hun jurken gekocht.

Dorée

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-09 18:09

Mayo schreef:
Elles Mode
Wittevrouwenstraat 12
3512 CT Utrecht
030 2317477

Fantastische winkel waar je heel goed geholpen wordt. Mooie jurken die binnen een paar uur op jouw lijf afgepast kunnen zijn. Ook nog betaalbaar.

Ikzelf heb er 2 gekocht daar, daarna m'n zus ook 1, m'n moeder 1 en 2 collega's hebben daar ook hun jurken gekocht.

Die bedoelde ik als tweede in de Voorstraat! Vergeet altijd dat dat kleine stukje Wittevrouwenstraat heet... :P
Ze hebben zelfs een website. Lees daar net dat je er ook smokings kunt huren. :)

Samy

Re: Waar, winkels met avondjurken in Utrecht?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-09 11:05

Naast P&C zit ook een winkel met avondjurken/galajurken voor 15 euro ofzo!

xxGermaXX

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-09 12:54

heb een paar jaar geleden bij cocon een jurk gekocht maar waar hij precies zit :P

Talonius

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-09 18:04

Samy schreef:
Naast P&C zit ook een winkel met avondjurken/galajurken voor 15 euro ofzo!

Ja, daar heb ik gisteren 2 tellen voor de etalage gestaan en hard doorgelopen :o Ik ben inmiddels geen 16 meer, dat ik met zo'n jurkje wegkom en moet wel zeggen dat het er erg goedkoop uitzag....

Ik heb inmiddels een zwart, vrij basic cocktailjurkje gekocht bij de Bijenkorf, ook nog eens met 50% korting dus helemaal blij! Helaas kampen we momenteel met griepverschijnselen en manlief ligt al in bed, dus ik hoop dat ik het red tot zondag...
Heb ook nog mooie jurken gezien en gepast bij de P&C, maar alles wat ik mooi vond was weer boven de 200,- en dat hoeft nu ook weer niet voor die ene keer dat ik hem aanheb :o
Ik kwam gewoon tijd te kort en ben niet eens in de Voorstraat etc. geweest, maar moet morgen nog op stap voor een mooie strapless BH, dus wieweet wat ik nog meer tegenkom :D