Maar het ging dus flink mis, de buitenkant was ZWART en de binnenkant was dus KOUD.
Dus mn vader wou het niet opeten, maar hij at het wel rustig op!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Jummie!
Maar de binnenkant was nog helemaal koud. Heb het zo weggedonderd
Nja, echt keihard nog. Kwartiertje later weer, nogsteeds heel hard. Toen maar in kleinere stukjes gehakt (ze waren al klein) en nog een kwartier op laten staan. Opzich waren ze wel te eten, maar erg hard..
Volgende keer wat minder water

rockwitch schreef:Oooh keukenblooper, tja daar heb ik er zowiezo ook wel 1 van. Ik ging muffins maken, dus ik stond lekker te mixen met zo'n electrische mixer. Toen was het beslag klaar en haalde ik de mixer eruit. Nou zit er een knopje op dat ding, dat die kloppers eruit klikken, die wilde ik natuurlijk wel even aflikken. Alleen drukte ik op het knopje dat ie weer aan ging. Dus toen vloog het muffin beslag door de keuken. Bij mijn beste vriendin in haar oog en op mijn kleren. Echt alles zat onder.
rockwitch schreef:Oooh keukenblooper, tja daar heb ik er zowiezo ook wel 1 van. Ik ging muffins maken, dus ik stond lekker te mixen met zo'n electrische mixer. Toen was het beslag klaar en haalde ik de mixer eruit. Nou zit er een knopje op dat ding, dat die kloppers eruit klikken, die wilde ik natuurlijk wel even aflikken. Alleen drukte ik op het knopje dat ie weer aan ging. Dus toen vloog het muffin beslag door de keuken. Bij mijn beste vriendin in haar oog en op mijn kleren. Echt alles zat onder.
Wij hebben ook een combi, maar het is voor zover ik weet altijd nog goed gegaan.. 
Nu krijg ik wel spontaan zin om cake te maken