Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Babeth schreef:Ik weet wel dat hij echt om me geeft en van me houd, maar dit geeft me toch niet echt veel vertrouwen...
nina88 schreef:Babeth schreef:Ik weet wel dat hij echt om me geeft en van me houd, maar dit geeft me toch niet echt veel vertrouwen...
En daar ga je de mist in. Als deze jongen echt van je hield, zou hij er niet eens aan denken om met andere meisjes samen te zijn.

Babeth schreef:Ik wou net zeggen... Ik heb heel wat meegemaakt en weet inmiddels het gevoel tussen verliefd zijn en houden van maar al te goed. En dit is echt geen verliefdheid.

) Juul schreef:Babeth schreef:Ik wou net zeggen... Ik heb heel wat meegemaakt en weet inmiddels het gevoel tussen verliefd zijn en houden van maar al te goed. En dit is echt geen verliefdheid.
Idd. Maar als je echt wéét wat houden van is, dan moet je jezelf ook gaan afvragen of hij wel van jou houd. Het kan dat hij van je houd maar een probleem met zichzelf heeft waardoor hij moeilijk nee kan zeggen tegen anderen, of hij houd niet van je.
Juul schreef:Dat kan het zijn.. ik PB je ff.