Wat te doen? Mijn vriend en ik...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Wildgirl

Re: Wat te doen? Mijn vriend en ik...

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 16:51

als jet het niet in 1 keer over wilt laten gaan kun je hem ook voor de keuze stellen; of hij kiest onvoorwaardelijk voor jou en maakt dat de andere dames duidelijk of het eindigt

succes ermee

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 16:55

wat ben jij een mooie meid zeg! ( zag je profiel) Jij hebt iniedergeval geen reden bij hem te blijven omdat je geen ander kan krijgen^^ Je ben prachtig! Meid, kies voor jezelf.. Praat er nog eens goed met hem over, laat hem desnoods dit topic lezen

Miss_Blimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 17:46

Ik vind het al niet normaal dat hij met 2 anderen zo 'open' is! Echt meid, je bent beter af zonder hem. Voor hem echt wel 10 anderen (ookal ben je zo verliefd en wil je op dit moment niemand anders!).

123468086

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 17:53

Sorry, maar ik heb ook een relatie.
Nu 2 jaar. En mijn vriend zou dit nooit van zijn leven doen.
Het lijkt me dus ook niet echt 'normaal'.

Als ik 1,5 maand had gehad en hij had me dit toen geflikt was ik allang weg geweest.

Daáag zeg...

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 17:59

ik zou hem gewoon dumpen hoor...meisie je bent zoveel meer waard...
als je dit nu al heb dan zou ik t gewoon uitmaken..

nina88

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 18:02

Babeth schreef:
Ik weet wel dat hij echt om me geeft en van me houd, maar dit geeft me toch niet echt veel vertrouwen...

En daar ga je de mist in. Als deze jongen echt van je hield, zou hij er niet eens aan denken om met andere meisjes samen te zijn.

123468086

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 18:04

nina88 schreef:
Babeth schreef:
Ik weet wel dat hij echt om me geeft en van me houd, maar dit geeft me toch niet echt veel vertrouwen...

En daar ga je de mist in. Als deze jongen echt van je hield, zou hij er niet eens aan denken om met andere meisjes samen te zijn.

Helemaal mee eens!
Als hij echt van je hield zou zijn wereld om jou draaien en niet om nog 2 anderen.

Oliver

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 18:08

Wat moeilijk... Mensen kunnen wel zeggen dat je hem nog maar zo kort kent bla bla. Maar je kunt in zo'n korte tijd echt soort van verslaafd aan iemand raken denk ik. Misschien kun je hem ermee confronteren en precies vertellen wat je hier hebt verteld. Je wilt hem niet kwijt, maar als hij zo doet dan verpest hij het voor zichzelf.
Verder heb ik geen advies, ben daar niet zo goed in.

Heb even in je profiel gespiekt, is dat je vriendje? Dan begrijp ik wel dat je niet meteen bij hem weggaat! Hij is wel erg mooi!

jwbokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 18:12

in 1,5 maand kan je nog niet van iemand zo houden hoor
dit is echt meeer een vorm van ernstige verliefdheid
en als ik jou was zou ik snel kappen met die dromen want deze vriend deugt van geen kant
kappen met die handel!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 18:13

Confronteren. Reageert hij fout dan dumpen.. As simple as that. En ja, doet pijn. Maar dit soort dingen blijven lezen ook. Lachen

jwbokt: Hè, dat eeuwige zinnetje.... het kan wel degelijk.

Babeth

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-09 18:15

Ik wou net zeggen... Ik heb heel wat meegemaakt en weet inmiddels het gevoel tussen verliefd zijn en houden van maar al te goed. En dit is echt geen verliefdheid.

Ouwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 18:16

Mensen komen en gaan in je leven. En van al die mensen moet je wat leren. Ik zou zeggen, trek je lering hieruit en ga met opgeheven hoofd verder met je leven, met weer een ervaring rijker.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 18:20

Babeth schreef:
Ik wou net zeggen... Ik heb heel wat meegemaakt en weet inmiddels het gevoel tussen verliefd zijn en houden van maar al te goed. En dit is echt geen verliefdheid.

Idd. Maar als je echt wéét wat houden van is, dan moet je jezelf ook gaan afvragen of hij wel van jou houd. Het kan dat hij van je houd maar een probleem met zichzelf heeft waardoor hij moeilijk nee kan zeggen tegen anderen, of hij houd niet van je.

mickydo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 18:21

Heb een soortgelijke situatie gehad ( heel lang geleden Lachen )
Heb die kerel ook niet meteen gedumpt maar heb des te meer problemen gehad en super veel verdriet. Achteraf had ik hem meteen moeten dumpen. Had ik dat toen maar gedaan , had me een hoop verdriet gescheeld!

Dumpen die kerel , je bent een harstikken mooie en vooral nog jonge meid! Zat kerels die door jou voor het vuur willen gaan , neem geen genoegen met een sukkel die van meerdere walletjes wil eten

Cath

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 18:23

Wat lijkt me dat vervelend om er op die manier achter te komen.. Heel veel sterkte nog!

Babeth

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-09 18:23

Juul schreef:
Babeth schreef:

Idd. Maar als je echt wéét wat houden van is, dan moet je jezelf ook gaan afvragen of hij wel van jou houd. Het kan dat hij van je houd maar een probleem met zichzelf heeft waardoor hij moeilijk nee kan zeggen tegen anderen, of hij houd niet van je.

Nouja, het probleem bij hem is ook dat hij erg weining vertrouwen heeft. Hij heeft ook een paar behoorlijke klappen opgelopen in zijn verleden wat relaties betreft. Maar dat geeft mij nog geen reden voor zulk gedrag...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 18:25

Dat kan het zijn.. ik PB je ff. Lachen

DeniseM

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 18:25

Ik zou zeggen dumpen!
Hij moet genoeg aan jou hebben,lijkt me?

Succes!
Laatst bijgewerkt door DeniseM op 12-01-09 18:28, in het totaal 1 keer bewerkt

Babeth

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-09 18:27

Juul schreef:
Dat kan het zijn.. ik PB je ff. Lachen

Oké dank je wel. Ik w8 op je pbtje.

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 18:27

Halverwege je verhaal rinkelden hier al alle alarmbellen en na het lezen van je hele post helemaal..
Je verdient zoveel beter dan dit...

botje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 18:34

Weet je...
Ik denk dat je zelf ergens ook wel weet dat dit niet klopt.

Een relatie begin je toch als je daar klaar voor bent? Hij is duidelijk een relatie begonnen terwijl hij nog allerlei sores met andere meiden had. Dat heeft ie nu nog steeds, en zou hij in mijn ogen al lang moeten hebben afgekapt.

Second, naar een relatie bouw je toch op? Een relatie heb je toch niet vanuit het niks? Maar blijkbaar heeft hij in die dagen voordat jullie wat hadden nog vrolijk aangerotzooit met andere meiden. Ik vind '2 dagen voor we wat hadden' ook geen excuus. Ik vind het op deze manier in ieder geval niet al te betrouwbaar klinken, zeker omdat hij er nog steeds met die meiden contact over heeft.

Ik zou er in ieder geval niet tegen kunnen. Want ook al doet hij niets met ze, hij blijft met die meiden bezig en daar maak je je druk om. Zeker nu omdat je die berichten hebt gelezen, ik zou me iig blijven afvragen: zou hij weer een bericht van haar hebben, of een mail, waar dingen instaan die ik niet leuk vind?

Als ik jou was zou ik me even serieus afvragen of je hier gelukkiger van wordt. Blijkbaar kan jij heel veel van iemand houden, het zou fijn zijn als je van iemand houdt die dat ook verdient. Is dat bij hem zo denk je?

Kyno

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 20:05

Pff wat een verhaal.
Ik kan je niet adviseren wat te doen, maar als dit mij zou overkomen was ik hier heel makkelijk in; DUMPEN.
Nog maar 2 maanden een relatie en hij besodemieterd je al.

Verder kan ik alleen maar als tip geven; volg je verstand.
Ga niet twijfelen aan jezelf & denken dat je overdrijft. Dat doe je niet. Je hebt die gevoelens niet voor niets.
Vrouwelijke intuïtie noem je zoiets. Hij mag in zijn handjes knijpen met jou; vind juist dat je nog veel geduld met hem hebt gehad. Ja

Sterkte!

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 20:20

Mijn eerste reactie is ook: DUMPEN! Maar dat is voor ons natuurlijker makkelijker gezegd dan voor jou gedaan..

Ik zou het niet aankunnen om met zo'n jongen te leven. Een relatie is gebasseerd op vertrouwen en ik zou mijn vriend niet kunnen vertrouwen na zulke acties. Het erge is dat dit al gebeurt terwijl jullie nog maar zo kort met elkaar gaan! Hij hoort nu helemaal verliefd op jou te zijn en zijn hele wereld hoort op dit moment om jou te draaien! Blijkbaar heeft hij nog wel behoefte aan aandacht van andere meiden en dat is echt heel fout.

Maar ik snap ook dat jij er heel anders over denkt omdat je van hem houd. Ik ben het eens met de reactie van Wildgirl, je kan hem nu voor de keuze zetten. Of jij en echt alleen jij, of het is over..

Wil je heel veel sterkte wensen, niet leuk dit!

Babeth

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-09 13:24

Ik ga hem er vanavond mee confronteren denk ik.
Het moet helaas via de telefoon maar ik kan er niet meer tegen. Ik moet antwoorden hebben.

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-09 13:30

liever nu aan de telefoon dan over een week in t echt