) en nog nix.. Kan me jou punt goed voorstellen
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
) en nog nix.. Kan me jou punt goed voorstellen
Wiesje schreef:laat je vriend zijn droom najagen! maar draai niet voor zijn kosten op. zijn droom, zijn kosten. kan hij dat niet bekostigen?
... jammer dan.
Citaat:Maar waarom komt hij er nu pas mee, hij is 25!!
.
Maar niet geschoten is altijd mis! Ik zou me beter kunnen verzoenen met het idee dat ik niet door dit examen kom (en niet wordt toegelaten) dan wanneer ik het nooit geprobeerd zou hebben. En jouw vriendje als oude opa nog steeds denkt: "wat als ik nu wel....."
hunter87 schreef:faye, dat heb je goed onthouden! jeps hij steunt mij daar ook niet in. hij denkt alleen maar aan zijn eigen toekomst.
stel hij is piloot(voorbeeld zie ik nu bij een oud stalgenootje!)
haar man is piloot, hij gaat 11 dagen weg, is 5 dagen thuis(vaak komt hij midden in de nacht thuis en slaapt veel omdat hij natuurlijk moe is, begrijpelijk) zij zit dan dus al die tijd met 2 kids opgescheept. de dagen dat hij thuis is, is hij er wel maar is met zn eigen dingen bezig om die ff snel in die paar dagen te doen. zij moet dus al haar vrije tijd opofferen vanwege de kids omdat meneer toch niet thuis is....
ok nu hebben wij dan geen 2 kids maar even voor de toekomst...
Daantje1981 schreef:Een studieschuld hebben heel veel mensen die een hogere opleiding hebben gedaan. Daar word ook bij de bank bijvoorbeeld echt wel rekening mee gehouden.
Wendy schreef:Daantje1981 schreef:Een studieschuld hebben heel veel mensen die een hogere opleiding hebben gedaan. Daar word ook bij de bank bijvoorbeeld echt wel rekening mee gehouden.
Maar er zijn er maar weinig die meer dan 20.000 euro schuld hebben. De hoogte van die schuld zoals de TS beschrijft is toch wel van een iets andere orde.
Tsja, op zich heeft hij gewoon recht om zijn droom waar te maken. Het zou niet handig zijn om hem dat te verbieden. Maar de consequenties (mn financieel) zijn dan ook voor zijn rekening lijkt me
Daantje1981 schreef:Het is een flinke studieschuld. Maar wat denk je hoeveel piloten daarmee zitten? Heb jij ooit klachten gehoord vanuit die wereld? De schuld kunnen ze binnen no time aflossen. Het is nogal geen salaris wat je kun verwachten!!