Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

C_arola schreef:Dat stelt je relatie wel op de proef
Wil je doorgaan met de relatie, ongeacht of hij nog contact met haar heeft of niet?
Heb je vertrouwen in hem en in je relatie? Ik denk dat dat de belangrijkste vragen zijn voor je.
Danyla schreef:C_arola schreef:Dat stelt je relatie wel op de proef
Wil je doorgaan met de relatie, ongeacht of hij nog contact met haar heeft of niet?
Heb je vertrouwen in hem en in je relatie? Ik denk dat dat de belangrijkste vragen zijn voor je.
Vertrouwen in hem? euh nee niet echt bepaald... En als hij contact met haar had gehouden kon hij meteen opdonderen. het is haar of mij.... Niet allebei.
C_arola schreef:Als je geen vertrouwen in hem hebt, waarom blijf je dan nog in deze relatie??
Misschien harde vraag maar ik vraag het toch.
Danyla schreef:Janine1990 schreef:Oooh, toen ik zo'n topic had gestart, en op een gegeven moment vertelde wat ik van iemand hoorde. En haar 'uitschold' voor Dikkie Dik, kreeg ik ook ontzettend veel commentaar.
Maar hier ga ik niet in mee, ik begrijp heel goed dat TS haar een sletje noemt. Wat zou jouw eerste reactie zijn, als je zoiets hoort?
Als ik TS was en dat sletje tegen zou komen, zou ik behoorlijk over de toeren zijn, zou het zwart worden voor m'n ogen. Dan zou ik diegene echt wel wat kunnen doen!
Nee, ik vind haar reactie heel terecht!
Geloof mij..Als ik haar tegen kom, nu nog.. heeft ze geen blonde haar meer op haar hoofd en geen tand meer in haar mond. Ik ben echt WOEDEND, wat bezielt je in vredes naam om aan iemand anders haarvriend te gaan zitten!
twinducklin schreef:Dat snap ik dus nooit.. Je vriend is fout, niet zij. Zij hoeft jou niks te verantwoorden.
Als ik een vriend mij ooit zoiets zou flikken of zou vreemdgaan zou ik woedend op hem zijn maar niet op degene waar die dat mee deed, tenzij dat een vriendin van mij zou zijn want dan had ze me wel wat te verantwoorden.
Jouw vriend had haar geen hoop mogen geven en moeten zeggen dat hij geen intresse had omdat hij een vriendin thuis had zitten, dus had zeer zeker geen telefoonnummer / email moet uitwissen.
Geloof me maar dat ik echt woedend zou zijn wanneer iemand mij dat flikte, en geloof ik je niet kun je oprotten. Van begin af aan van een relatie ben ik daar heel duidelijk over, vreemdgaan in mijn ogen is dingen doen waarvan je weet dat de ander dit niet leuk gaat vinden en dat kan al een telefoongesprek in mijn ogen zijn, of een simpel sms/email. 1ste keer valt erover te praten, 2 de keer is het einde oefening.
Wanneer ik niet weet of ik iemand kan vertrouwen is die mij niet waard.
pri_lady schreef:De fout ligt bij jouw vriend. Heeft hij zijn haar nog op zijn hoofd? Heeft hij zijn tanden nog? Als je dan toch je moet uitleven, moet je hem eerst pakken. HIJ is een relatie met jou aangegaan waar jullie van elkaar verwachten elkaar trouw te zijn. Met geen enkel ander persoon (lees andere meisjes) heb je die verbintenis of afspraak. De enige schuldige is HIJ!!
En ik weet echt wel hoe je je voelt, ook relaties gehad waarin ik ben bedonderd, het haalt je hele wereld overhoop. Het ergste vond ik, vertrouwen in één seconde weg maar duurt o zo lang voordat dat weer terug is. Die relaties hebben het dus niet overleefd..............Ik ben héél boos geweest op deze partners maar de vermeende vriendinnetjes met rust gelaten.........met hen had ik geen afspraken. Ook mannen hebben een keus: Ja, lekker ik duik ondanks dat ik een vrouw heb met je het bed in óf Nee sorry, je bent een lekker ding maar ik heb thuis een vrouw waar ik van hou en niet kwijt wil!
Ik wens je veel sterkte en hoop dat jullie hier samen uitkomen, wat het ook wordt!
Danyla schreef:twinducklin schreef:Dat snap ik dus nooit.. Je vriend is fout, niet zij. Zij hoeft jou niks te verantwoorden.
Als ik een vriend mij ooit zoiets zou flikken of zou vreemdgaan zou ik woedend op hem zijn maar niet op degene waar die dat mee deed, tenzij dat een vriendin van mij zou zijn want dan had ze me wel wat te verantwoorden.
Jouw vriend had haar geen hoop mogen geven en moeten zeggen dat hij geen intresse had omdat hij een vriendin thuis had zitten, dus had zeer zeker geen telefoonnummer / email moet uitwissen.
Geloof me maar dat ik echt woedend zou zijn wanneer iemand mij dat flikte, en geloof ik je niet kun je oprotten. Van begin af aan van een relatie ben ik daar heel duidelijk over, vreemdgaan in mijn ogen is dingen doen waarvan je weet dat de ander dit niet leuk gaat vinden en dat kan al een telefoongesprek in mijn ogen zijn, of een simpel sms/email. 1ste keer valt erover te praten, 2 de keer is het einde oefening.
Wanneer ik niet weet of ik iemand kan vertrouwen is die mij niet waard.
Ik denk dat dat ook een heel stuk zelfbescherming is van mij.. Want reken maar dat ik woedend ben, en jou reactie, zou zo mijn reactie kunnen zijn.. maargoed, nu zit ik in de situatie en ben ikw eer eens te laf om voor mezelf te kiezen!