sterkte voor je pa, zal geen fijn gevoel geven zo al met al
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Sterkte voor je vader, de volgende keer misschien toch maar wat voorzichtiger
? Wel sneu met die gewichten aan zijn arm 
Ze zou hem wel even laten vallen
helaas voor haar was mijn broer te sterk en kreeg ik een smsje we zijn nu in het ziekenhuis
Vriendin had een lichte hersenschudding
KiWiKo schreef:achut............. wat zijn mannen ook eigenwijs he???
sterkte voor je pa, zal geen fijn gevoel geven zo al met al
, je vader. Hij verkeerd wel in goed gezelschap met zijn verwondingen: http://www.nu.nl/algemeen/1897117/schaa ... uk-op.html zelfs de minister van Defensie kon het niet laten iets te breken...Cowgirl schreef:Die kerels die nu 55+ zijn schaatsen zo'n 30 jaar geleden (toen we elke winter een elfstedentocht hadden) natuurlijk enorm veel en denken nog steeds dat ze 20 a 30 jaar zijn en dat dus nog steeds kunnen.....NOT!!!!
Ik heb nog steeds zin om te schaatsten maar denk dat ik het toch maar oversla voor ik de eerste vrouw wordt op de SEH![]()
) moest ook zonodig laten zien dat-ie het nog kon. Nou........... hij ging me toch op z'n kont!
wens 'm maar beterschap 
dacht ik nog, wat een mafkezen, kunnen we het niet meer ofzo?
MarianneR schreef:Wat een verhaal. Niet zo slim van je paps om zo even inder een brug door te schaatsen (dat is het eerste wat je leert zowat als je kunt schaatsen; nooit onder een brug door). Maar ook al hoeft hij niet in het gips ik denk dat hij zijn straf wel heeft. Mijn vader heeft zijn schouder ook eens gebroken gehad en die heeft er echt maanden evrschrikkelijk veel pijn van gehad...
ps. Sinds wanneer ben jij een man(profiel)

. Een vriendin van me is arts en zei 'niet doen, dan krijg je straks een frozen shoulder' maarre niet willen luisteren he
KiWiKo schreef:appel valt niet ver van de perenboom arabesk![]()
![]()

Arabesk schreef:Hij denkt dat hij morgen wel aan het werk kan. Een vriendin van me is arts en zei 'niet doen, dan krijg je straks een frozen shoulder' maarre niet willen luisteren he
maar nog net geen 55+ gelukkig *pfiewww*