Een dagje schaatsen eindigt na 10 min al in het ziekenhuis

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

KiWiKo

Re: Een dagje schaatsen eindigt na 10 min al in het ziekenhuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 10:45

achut............. wat zijn mannen ook eigenwijs he??? Lachen

sterkte voor je pa, zal geen fijn gevoel geven zo al met al

Frances

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 11:07

Haha die mannen toch he Tong uitsteken Sterkte voor je vader, de volgende keer misschien toch maar wat voorzichtiger Knipoog ? Wel sneu met die gewichten aan zijn arm Nagelbijten / Gniffelen

Het zijn niet alleen mannen hoor. Een vriendin van me ging op eerste date met mijn broer schaatsen *LOL* Ze zou hem wel even laten vallen Schijnheilig helaas voor haar was mijn broer te sterk en kreeg ik een smsje we zijn nu in het ziekenhuis ROFL Vriendin had een lichte hersenschudding Nagelbijten / Gniffelen

Mazoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 11:11

KiWiKo schreef:
achut............. wat zijn mannen ook eigenwijs he??? Lachen

sterkte voor je pa, zal geen fijn gevoel geven zo al met al

Tja blijven inderdaad mannen he! Maar wel erg vervelend, behoorlijk pijnlijk en schrikken als een dierbare zoveel pijn heeft natuurlijk Ach gut

Pluizebolpum

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 11:18

Sterkte voor, en met Knipoog , je vader. Hij verkeerd wel in goed gezelschap met zijn verwondingen: http://www.nu.nl/algemeen/1897117/schaa ... uk-op.html zelfs de minister van Defensie kon het niet laten iets te breken...

Cowgirl schreef:
Die kerels die nu 55+ zijn schaatsen zo'n 30 jaar geleden (toen we elke winter een elfstedentocht hadden) natuurlijk enorm veel en denken nog steeds dat ze 20 a 30 jaar zijn en dat dus nog steeds kunnen.....NOT!!!!

Ik heb nog steeds zin om te schaatsten maar denk dat ik het toch maar oversla voor ik de eerste vrouw wordt op de SEH Duivel Haha!

Wat is dat toch met die mannen...Mij zien ze ook niet zo snel op de SEH, al was het alleen maar omdat ik niet meer weet waar ik mijn schaatsen verstopt heb en dat eigenlijk een fantastisch excuus vind. Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 12:03

Hm, ik heb mijn vader net overgehaald om vanmiddag met mij te gaan schaatsen... begin toch te twijfelen! Naja, door het ijs zakken zal iig niet gaan, het is een natuurijs ijsbaan (lees: ondergelopen weiland).

Erna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 14:13

Ach ja, die kerels.......
Mijn collega ( ook 55+ Haha! ) moest ook zonodig laten zien dat-ie het nog kon. Nou........... hij ging me toch op z'n kont!
Ik beken eerlijk dat ik dubbel lag van het lachen, vooral toen hij even later weer glorieus onderuit ging ROFL

Nic

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 17:43

Sterkte met je pa Vork wens 'm maar beterschap Lachen

Ik zat gisteren nog vol verbazing naar de radio te luisteren... al die mensen die maar in het ziekenhuis belandden...
Tjonge jonge dacht ik nog, wat een mafkezen, kunnen we het niet meer ofzo?
En dan gebeurt het je pa Huilen van het lachen

Ach gut

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 18:07

MarianneR schreef:
Wat een verhaal. Niet zo slim van je paps om zo even inder een brug door te schaatsen (dat is het eerste wat je leert zowat als je kunt schaatsen; nooit onder een brug door). Maar ook al hoeft hij niet in het gips ik denk dat hij zijn straf wel heeft. Mijn vader heeft zijn schouder ook eens gebroken gehad en die heeft er echt maanden evrschrikkelijk veel pijn van gehad...

ps. Sinds wanneer ben jij een man Clown (profiel)

Nooit onder een brug door? Dat wist ik ook niet Huilen van het lachen
De tocht die ik heb gedaan ging wel onder een brug door, maar idd ook erg slecht ijs..
en toen wij klaar waren mocht er ook niemand meer onderdoor, moesten ze allemaal omhoog klimmen en de weg over Ach gut

Vandaag wel behoorlijk wat ambulances en EHBO'ers gezien.. Nagelbijten / Gniffelen
Sommige mensen zijn iets té fanatiek!

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-09 21:03

Hij denkt dat hij morgen wel aan het werk kan Gestoord. Een vriendin van me is arts en zei 'niet doen, dan krijg je straks een frozen shoulder' maarre niet willen luisteren he Clown

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 21:05

appel valt niet ver van de perenboom arabesk Haha! Haha! Haha!

Tutti_Frutti

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 21:08

Vaders ook hé!

Die van mij ook al, scheurtje in de ellepijp Rolleyes

Arabesk

Re: Een dagje schaatsen eindigt na 10 min al in het ziekenhu

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-09 21:15

KiWiKo schreef:
appel valt niet ver van de perenboom arabesk Haha! Haha! Haha!

Tja hij is ietwat eigenwijs zeg maar Sigaar

Hij heeft net een collega gebeld om te zeggen dat hij morgen niet komt werken en eerst naar de huisarts gaat. Die collega vroeg wat ie had en gaf hetzelfde advies als een vriendin van me die arts is: NIET aan het werk want anders krijg je een frozen shoulder. Die collega was verpleger geweest. Ik geloof dat het nu wél doorgedrongen is in dat eigenwijze hoofd Clown

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 21:17

Arabesk schreef:
Hij denkt dat hij morgen wel aan het werk kan Gestoord. Een vriendin van me is arts en zei 'niet doen, dan krijg je straks een frozen shoulder' maarre niet willen luisteren he Clown

ik wilde net schrijven: dan zie ik hem morgen wel op de ziekmeldingenlijst staan Cool

ga es ff smssen of mijn superman nog heel is, die was ook weer schaatsen vandaag Nagelbijten / Gniffelen maar nog net geen 55+ gelukkig *pfiewww*

doe maar beterschappies aan je pa ara...... Vriendjes zijn?