Ga lekker leuke dingen voor jezelf doen de komende tijd, zo te lezen ben je een sterke meid en je gaat het echt wel redden zonder hem
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Ga lekker leuke dingen voor jezelf doen de komende tijd, zo te lezen ben je een sterke meid en je gaat het echt wel redden zonder hem
Elpharo schreef:Hoi hoi, zat even door te lezen en jij bent goed bezig meid! Ik vind je heel sterk dat je alles gewist hebt en niet meer reageert...ik zou zeker zorgen dat hij vandaag zijn spullen kan weghalen, anders kan je het niet afronden...enne, als hij dan toevallig een dvd van jou heeft, dat is het wel waard tochVeel plezier vandaag met alles wat je gepland hebt, je hebt een lieve vriendin die je meeneemt vandaag en bobt. Geef haar maar wat extra aandacht en bedankjes als je aan je ex wil gaan denken....wedden dat zij het meer apprecieert!

.
tante_trien schreef:Ik werd net gebeld door onbekend nummer, dan neem ik nooit op, maar nu 'wist' ik gewoon dat hij het was. Weggedrukt, krijg ik een smsje: 'ik heb alleen het nummer van je neef nodig'. Hij zou vandaag de scooter van mijn neef maken, en om mijn neef hier nou onder te laten lijden vind ik ook weer zo banketstaaf. Hij heeft ook onderdelen van de scooter van mijn neef. Daarna belde hij nog een keer, ik heb opgenomen, en het nummer gegeven. Hij begon zijn excuses aan te bieden, en toen heb ik opgehangen.. Hoe trots kan je op jezelf zijn..
Goed zo! Elpharo schreef:Grijns....echt leuk dat je er zelf ook zo over in je nopjes bentGoed zo!

tante_trien schreef:Ik werd net gebeld door onbekend nummer, dan neem ik nooit op, maar nu 'wist' ik gewoon dat hij het was. Weggedrukt, krijg ik een smsje: 'ik heb alleen het nummer van je neef nodig'. Hij zou vandaag de scooter van mijn neef maken, en om mijn neef hier nou onder te laten lijden vind ik ook weer zo banketstaaf. Hij heeft ook onderdelen van de scooter van mijn neef. Daarna belde hij nog een keer, ik heb opgenomen, en het nummer gegeven. Hij begon zijn excuses aan te bieden, en toen heb ik opgehangen.. Hoe trots kan je op jezelf zijn..
) lautje76 schreef:Goedzo meis! Blijf vooral naar je verstand luisteren! En pas op voor de eenzame avonden, dan ga je het makkelijkst overstag (spreekt oma uit ervaring)