Even jullie steun nodig..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mars

Re: Even jullie steun nodig..

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 11:14

Super hoe je allemaal aanpakt meid, die 'vent' is jouw aandacht en energie niet eens waard Ga lekker leuke dingen voor jezelf doen de komende tijd, zo te lezen ben je een sterke meid en je gaat het echt wel redden zonder hem Ja

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-09 11:16

Elpharo schreef:
Hoi hoi, zat even door te lezen en jij bent goed bezig meid! Ik vind je heel sterk dat je alles gewist hebt en niet meer reageert...ik zou zeker zorgen dat hij vandaag zijn spullen kan weghalen, anders kan je het niet afronden...enne, als hij dan toevallig een dvd van jou heeft, dat is het wel waard toch Knipoog Veel plezier vandaag met alles wat je gepland hebt, je hebt een lieve vriendin die je meeneemt vandaag en bobt. Geef haar maar wat extra aandacht en bedankjes als je aan je ex wil gaan denken....wedden dat zij het meer apprecieert! Knipoog

Ik doe de laatste tijd veel voor haar, ik ken haar al een jaartje of 3, maar we zijn nog nooit zo 'close' geweest, en ik heb niet altijd laten zien wat ze voor me betekent. Maar ze is echt.. TOP OK dan!

En ik denk dat ik eerder een dvd van hem heb, als hij van mij.......... Haha! Haha!
Thnx allemaal, ik laat het jullie weten als de spullen opgehaald zijn, en al helemaal als ik hem perongeluk tóch tegen het lijf loop.. Nagelbijten / Gniffelen

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 11:18

meid... verlaag je neit tot zijn niveau... als hij drugs nodig heeft en dan denkt dat hij je vervolgens in elkaar gaat slaan. Dat zegt meer over hem dan over jou.
Dat hij privédingen gaat lezen en dingen tegenkomt die hij niet wil zien dat is z'n eigen probleem, het is tenslotte privé.

Laat hem vooral lekker in zijn sop gaarkoken, blokken op msn en verwijderen, nummer blokkeren en verwijderen, opgeruimd staat netjes! het jaar is net begonnen en dit is alvast jou begin van de lente-schoonmaak.

Hou de eer aan jezelf en neem geen 'wraak' of 'even laten zien met wie hij te maken heeft', bespaar jezelf die ellende, kan je later altijd zeggen dat jij je netjes gedragen hebt en hij met modder gooide.

Sterkte! Ach gut

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-09 11:45

Ik werd net gebeld door onbekend nummer, dan neem ik nooit op, maar nu 'wist' ik gewoon dat hij het was. Weggedrukt, krijg ik een smsje: 'ik heb alleen het nummer van je neef nodig'. Hij zou vandaag de scooter van mijn neef maken, en om mijn neef hier nou onder te laten lijden vind ik ook weer zo banketstaaf. Hij heeft ook onderdelen van de scooter van mijn neef. Daarna belde hij nog een keer, ik heb opgenomen, en het nummer gegeven. Hij begon zijn excuses aan te bieden, en toen heb ik opgehangen.. Hoe trots kan je op jezelf zijn.. Go jij! Go jij!

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 11:49

goedzooooo! Haha! OK dan!
(je had het nummer ook kunnen smssen trouwens (maar hij belde zeker direct weer?!)

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-09 11:49

Ik heb geen beltegoed meer hahaha Haha! .
Maar hij belde idd vrij snel weer terug. Lachen

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 11:50

tante_trien schreef:
Ik werd net gebeld door onbekend nummer, dan neem ik nooit op, maar nu 'wist' ik gewoon dat hij het was. Weggedrukt, krijg ik een smsje: 'ik heb alleen het nummer van je neef nodig'. Hij zou vandaag de scooter van mijn neef maken, en om mijn neef hier nou onder te laten lijden vind ik ook weer zo banketstaaf. Hij heeft ook onderdelen van de scooter van mijn neef. Daarna belde hij nog een keer, ik heb opgenomen, en het nummer gegeven. Hij begon zijn excuses aan te bieden, en toen heb ik opgehangen.. Hoe trots kan je op jezelf zijn.. Go jij! Go jij!

hahahahahha HEEEEEEEL TROTS!!!!!

super!!!! De wereld is van jou joh!!!! Haha! Haha! Haha!

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-09 11:51

Ik ben de beste, ik ben de beste.... Hyper! Hyper!

Als ik zo sterk blijf, damn..

Janiniie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 11:53

tante_trien.. Niet alleen trots op jezelf ^^
IK ben ook SUPER trots op je `! dat je deze stap wist te nemen en volhoud!

Elpharo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 11:53

Grijns....echt leuk dat je er zelf ook zo over in je nopjes bent Tong uitsteken Goed zo!

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-09 11:56

Elpharo schreef:
Grijns....echt leuk dat je er zelf ook zo over in je nopjes bent Tong uitsteken Goed zo!

Haha tuurlijk, de eerste 10x dat ik het uitgemaakt had (of althans geprobeerd haha), ben ik er élke keer wéer in getrapt. Tuurlijk ben ik blij dat ik dan op het rode telefoontje kan drukken, en er nog een brede grijns bij heb ook. Nu hopen dat het zo blijft, en dat ik hem niet opzoek het eerste het beste moment dat ik alleen ben. Ik denk dat het gaat lukken, nee, ik weet dat het gaat lukken!

paix

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 12:03

Wauw super goed zeg!
moet allemaal toch wel heel moeilijk zijn als je een tijdje bij mekaar bent!
Respect voor hoe je het doet en hou het vol!

Elpharo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 12:04

Goed zo! Jij kan dat!

Tong uitsteken

Whoops1

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 12:10

Volhouden!

Gewoon volop leuke dingen doen met vrienden/vriendinnen,
veel afleiding zoeken & des te makkelijker gaat het op een
gegeven moment..

Tis nu misschien even lastig nog, maar dat is kwestie van volhouden!

Maflinger_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 12:12

Je kan 't, je kan 't, je kan 't!

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-09 14:35

Het begin is moeilijk, absoluut, de lastigste dagen zijn denk ik voorbij. En het begint iets op te klaren hoop ik haha. Hij is zijn spullen nog niet komen ophalen. Ik ben heel blij dat ik niet opgegeven heb, en hoop dat ik dat vol kan houden, dan kan ik echt trots op mezelf zijn.

Forcalquier

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 14:55

Zoals jij je nu opstelt zo heb ik het vorig jaar vlak voor de kerst ook verwerkt, lekker erop uit met mensen die het beste met je voor hebben.Geniet lekker van je leven en negeer je ex. Ik heb toen alle foto's en briefjes van hem verbrand en zijn spullen in vuilniszakken in de tuin gezet.Hij had een week om het op te halen en anders ging het mee met de vuilnis. Uiteindelijk heeft mijn ex alleen zijn kleding opgehaald en vond dat ik de rest wel even kon opslaan omdat het huis van zijn nieuwe vriendin te klein was.Jammer voor hem maar ik heb na 2 maanden dingen weggegooid,weggegeven of zelf gehouden.
Als je wilt dat je ex die spullen komt halen,gewoon in de tuin planten en een ultimatum aangeven bij je ex.

Maikee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 14:56

Succes meid!
Het gaat deze keer goed komen met jou Lachen

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 15:00

tante_trien schreef:

super..knap gedaan hoor...ook al zullen de woorden soms niet goed voelen en kan je wel janken toch super gedaan..

Waves

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 15:03

Goedzo meis! Blijf vooral naar je verstand luisteren! En pas op voor de eenzame avonden, dan ga je het makkelijkst overstag (spreekt oma uit ervaring Huilen van het lachen )

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-09 16:14

lautje76 schreef:
Goedzo meis! Blijf vooral naar je verstand luisteren! En pas op voor de eenzame avonden, dan ga je het makkelijkst overstag (spreekt oma uit ervaring Huilen van het lachen )

Jaa ik weet het, als je alleen bent bel je toch het makkelijkst weer op.

Ik heb net héerlijk geschaatst met mijn ouders, er was niemand thuis, en voorzover ik weet is hij nog niet langs geweest.

En ik ben niet van plan zijn spullen te houden tot hij ze eindelijk eens wil komen ophalen, maar hij wou ze zelf vandaag komen ophalen, prima, maar ik wil hem niet zien. Hij gaat dan alleen maar zeuren, en smeken. En daar zwicht ik voor, dus dat wil ik vermijden.

Janiniie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 16:28

Meid, ik zou opdat moment echt een trut zijn, en zen spullen op de stoep zetten ^^
En der een briefje bij leggen alsjeblieft..^^

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-09 17:35

Haha, nee dat doe ik nou weer net niet. Huilen van het lachen

Up_to_Date

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 17:45

Je houdt je wel sterk. Top!!
De aanhouder wint!

Hoelang liepen jullie bij elkaar dan?

tante_trien