Niinatjuh schreef:Ik ben niet bang om te sterven, misschien hoort het bij de 13 jarige leeftijd maar.. Waarom zou je bang moeten zijn voor iets wat je niet kan voorkomen?
Geniet liever van nu je nog niet dood gaat.. ^^
Zo moet het
. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Niinatjuh schreef:Ik ben niet bang om te sterven, misschien hoort het bij de 13 jarige leeftijd maar.. Waarom zou je bang moeten zijn voor iets wat je niet kan voorkomen?
. lindake schreef:Niinatjuh schreef:Ik ben niet bang om te sterven, misschien hoort het bij de 13 jarige leeftijd maar.. Waarom zou je bang moeten zijn voor iets wat je niet kan voorkomen?
Zo moet het![]()
.
En tja,, als ik dood ben. Ik voel het niet meer. Denk ik altijd maar. En de mensen die er nog wel zijn, kijken maar wat ze doen. Natuurlijk heb ik dan wel wat eisen.(Zo i zo, mogen mijn organen weg. Ik heb ze tensloten niet meer nodig. En ander misschien wel.
) Maar daar heb ik het eigenlijk nooit over, en wat maakt het uit. Zolang hun goed afscheit kunnen nemen.
evanescence schreef:Ik hou me er eigenlijk helemaal niet mee bezig. ik kan morge namelijk ook onder een vrachtauto ligen en dood zijn, dus ik geniet van mijn leven, elke dag weer op nieuw!En tja,, als ik dood ben. Ik voel het niet meer. Denk ik altijd maar. En de mensen die er nog wel zijn, kijken maar wat ze doen. Natuurlijk heb ik dan wel wat eisen.(Zo i zo, mogen mijn organen weg. Ik heb ze tensloten niet meer nodig. En ander misschien wel.
) Maar daar heb ik het eigenlijk nooit over, en wat maakt het uit. Zolang hun goed afscheit kunnen nemen.
Het liefst wordt ik natuurlijk gewoon op een ochtend dood wakker. Geen pijn willen leiden, en iedereen om je heen pijn zien lijden om dat ik ga vertrekken..
Nee doe mij maar dood wakker worden.
MarvanTom schreef:Weet je, ik vind dat dit eigenlijk helemaal niet thuishoort op een paardenforum...
Niinatjuh schreef:Bwhaha, als je dood bent, word je denk niet meer wakker
Van een kind van 4... 

Nouks schreef:MarvanTom schreef:Weet je, ik vind dat dit eigenlijk helemaal niet thuishoort op een paardenforum...
Waarom dan niet? Het staat niet voor niks bij LZP...
, d.m.v. reanimatie en medicijnen komt het hart weer op gang.
MarvanTom schreef:Niet alles kan hier zomaar geplaatst worden, commentaar hoort daarbij. En als ik dat kenbaar wil maken, doe ik dat.