Help! Ik word 17..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Njen

Re: Help! Ik word 17..

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 11:40

Sterre schreef:
Verbeeld ik het me of kunnen jullie het alleen maar gezellig met drank hebben Scheve mond ?

En nee... ik ben niet anti-alcohol, maar ik vind het wel bezopen (zowel letterlijk als figuurlijk) dat er met 17 jaar zoveel drank aan te pas moet komen Lips are sealed !

Vind dit een beetje een stomme reactie, ik drink bijna nooit, alleen als ik uitga misschien 1x in de maand maximaal. Dus dan kan ik het alleen gezellig hebben als ik alcohol op heb? Nee dan is zo'n spelletje gewoon veel grappiger en ieder normaal mens gaat zich dan niet ladderzat zuipen, maar gewoon aangeschoten een keertje is toch niks mis mee?

RandyOrton25

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 11:42

drank spellen liggen het meest voor de hand zijn ook meestal het leukst. Knipoog

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 15:56

Njen schreef:
Sterre schreef:
Verbeeld ik het me of kunnen jullie het alleen maar gezellig met drank hebben Scheve mond ?

En nee... ik ben niet anti-alcohol, maar ik vind het wel bezopen (zowel letterlijk als figuurlijk) dat er met 17 jaar zoveel drank aan te pas moet komen Lips are sealed !

Vind dit een beetje een stomme reactie, ik drink bijna nooit, alleen als ik uitga misschien 1x in de maand maximaal. Dus dan kan ik het alleen gezellig hebben als ik alcohol op heb? Nee dan is zo'n spelletje gewoon veel grappiger en ieder normaal mens gaat zich dan niet ladderzat zuipen, maar gewoon aangeschoten een keertje is toch niks mis mee?

Wat is er stom aan mijn vraag; ik vroeg toch of ik het me misschien verbeeld Knipoog ?!!
Het is en blijft een feit dat er hier (buiten misschien het "Twister" om) alleen maar spelletjes worden geopperd waarin vooral veel alcohol in het spel is Lachen .
Maar goed, fijn te lezen dat jullie dus blijkbaar ook lol zónder alcohol kunnen hebben Lachen .

MARILYN_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 16:00

Barbiietut schreef:
ik blijf twister leuk vinden Haha!

Ja, moet je wel een beetje drank op hebben *LOL*

manonxxlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 16:02

even een stipje, staan hele leuk dingen tussen Tong uitsteken

_Question

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 16:07

mexxen (H)

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 16:12

Twister idd Huilen van het lachen
Die ga ik ook nog ff halen voor volgende week, dan mijn party *LOL*
Singstar
Het bierspel (eventueel met wat anders) ROFL

KhivkJe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-09 17:06

Hele leuk spelletjes komen er langs, super bedankt allemaal!!

Natuurlijk gaan we niet super veel drinken, maar omdat ik zelf geen drankspelletjes meer kende vroeg ik naar erna dus daarom posten veel mensen zulke spelletjes Knipoog
Haha, ik ben zelf niet zo'n teut hoor. Zie het maar een beetje als indrinken voor het uitgaan. Ik zal zelf n beetje gaan valsspelen met die spelletjes, want ik ben niet echt n wat je noemt, stevige drinker. Haha Bloos

Ik ben vooral op zoek naar die doe-het-zelf spelletjes, zoals 'wie is het' met post-it's enzo en dat spel met de namen in n pot. Die lijken me echt heel leuk! Voor de rest, als je n leuk spel kent zou je dan een beetje uitleg kunnen geven?

Go jij! Go jij! heb er al zin in....

esther_sonja

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 17:16

Chocofondue is ook erg leuk! Met aardbeitjes, snoepjes allerlei lekkers, druiven,

Limoen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 17:19

SINGSTAAARRR ;d

Char_elle

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 17:24

Even een stipje, zie hier heel leuke spelletjes voorbij komen!! En heb over een tijdje ook mijn 'sweet sixteen'

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 18:35

Sterre schreef:
Het is en blijft een feit dat er hier (buiten misschien het "Twister" om) alleen maar spelletjes worden geopperd waarin vooral veel alcohol in het spel is Lachen .
Maar goed, fijn te lezen dat jullie dus blijkbaar ook lol zónder alcohol kunnen hebben Lachen .
Sinds wanneer is Party&Co Extreme een spel waarbij veel alcohol in het spel is? Dat is vanaf 14 jaar joh Huilen van het lachen http://www.anderspel.nl/partyextreme.html

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 00:30

DeniiSee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 00:46

stipjee wel leuke dingen hihi!

KhivkJe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-09 17:48

Oh! Ik zag vandaag dat mijn heel attente broer me vorig jaar eens zo'n drinkspel had gegeven. Haha, terwijl ik vorig jaar echt níks, dus 0,0 dronk!
Iig, het komt nu wel een beetje van pas want daar stonden ook een paar lachen spelletjes bij.
kzal de leukste even plaatsen (het is wel in het engels, en om dat nou helemaal te gaan vertalen... doe je zelf maar even (A) ):
Number Game; You will ned a pen and paper. The chairman thinks of a number between 1 and 100 and secretly notes it on the paper. (in dit voorbeeld is het 36)
The aim of the game is for all players to avoid guessing that number, as they will have to take a drink as a penalty. Moving clockwise around the group the first player should call a number between 1 and 100 e.g. 40. The chairman then invites the next person to call a number between 1 and 40, thereby narrowing the band and increasing the chances of the number being correctly guessed. If the third player then calls number 25, thechairman would give a range of numbers betweeen 25-40. This continues until the correct number has been guessed, the loser takes a drink and starts the game again by thinking of a number.

lieniminnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 17:55

Westenwind schreef:
Party&Co Extreem
Kaartje blazen, je legt een stapel kaarten op een glas en je moet om de beurt kaarten er vanaf blazen. Degene die de laatste kaart eraf blaast moet drinken.

En nog een drankspel zonder naam maar wel errug leuk.
Je legt 1 of 2 pakketten kaarten om een glas heen. Je moet om de beurt een kaart pakken. Sommige kaarten hebben een betekenis:

Aas: Verboden woord. Degene die de kaart trekt mag een woord verzinnen dat derest van het spel niet meer gezegd mag worden bijv. nee, ja, maar, (woorden die vaak gebruikt worden zijn leuk Tong uitsteken) Zeg je het woord moet je drinken.
Koning: Handeling voor het drinken. Degene die de kaart trekt mag een handeling bedenken die iedereen derest van het spel voor het drinken moet doen. Dat kan zijn, een rondje draaien, lelijk gezicht trekken, je buurman in zn neus knijpen enz. Vergeet je de handeling moet je nog een keer drinken.
Vrouw: Je moet zelf drinken
Boer: Degene links of rechts van je moet drinken
10: Jij mag kiezen wie er moet drinken

Dit zijn volgens mij de standaard regels, maar je kan er natuurlijk ook zelf nog dingen bijverzinnen.

Er kunnen dus meerdere verboden woorden komen en meerdere handelingen voor het drinken.

die zijn ook super! kaartje blazen is ook lachen *LOL* vooral met hele vieze drank ROFL Scheve mond

doppen heb je ook lijkt op die laatste!
Je pakt 2 doppen van een bierflesje zeg maar en de eerste gooit de doppen, bijboorbeeld 1 met het merk naar boven, de andere met de onderkant naar boven. Diegene zegt wat je niet meer mag zeggen, bijvoorbeeld voornamen van de mensen die meedoen.
De tweede gooit de doppen en als diegene hetzelfde gooit als de eerste persoon mag die weer bepalen wat er neit meer gezegd mag worden of zo'n regel afschaffen. Je kan ook ipv een woord afschaffen zeggen dat bv iedereen met een zachte G moet praten Tong uitsteken

Als je iets zegt wat niet meer gezegd mag worden moet je suipen Tong uitsteken

Maar ik denk dat 1 drankspel genoeg is voor zo'n avond, als indrinkertje.
Singstar is geweldig, een leuke film, doen durfen of de waarheid, chocofonduen is ook écht leuk! witte chocola met kleurstof doen Ja Haha!

Bliksem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 18:01

Om maar in de dranksfeer te blijven is het wel leuk om een cocktailparty te geven.
Natuurlijk wel met bijpassende dresscode.
Beetje leuk de tafel aankleden, leuke glazen en wat snacks erbij.

Ik heb voor mn 18e verjaardag een hightea gegeven en daarna een filmpje gekeken en toen zijn we uitgegaan.
Dat vond ik ook leuk Lachen

lieniminnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 18:05

das ook heel leuk ja! vooral allemaal een cocktailjurkje aan Haha!
een van de weinige keren dat je zo'n jurkje aan kan Vork

Joonsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 18:05

Westenwind schreef:
Party&Co Extreem
Kaartje blazen, je legt een stapel kaarten op een glas en je moet om de beurt kaarten er vanaf blazen. Degene die de laatste kaart eraf blaast moet drinken.

En nog een drankspel zonder naam maar wel errug leuk.
Je legt 1 of 2 pakketten kaarten om een glas heen. Je moet om de beurt een kaart pakken. Sommige kaarten hebben een betekenis:

Aas: Verboden woord. Degene die de kaart trekt mag een woord verzinnen dat derest van het spel niet meer gezegd mag worden bijv. nee, ja, maar, (woorden die vaak gebruikt worden zijn leuk Tong uitsteken) Zeg je het woord moet je drinken.
Koning: Handeling voor het drinken. Degene die de kaart trekt mag een handeling bedenken die iedereen derest van het spel voor het drinken moet doen. Dat kan zijn, een rondje draaien, lelijk gezicht trekken, je buurman in zn neus knijpen enz. Vergeet je de handeling moet je nog een keer drinken.
Vrouw: Je moet zelf drinken
Boer: Degene links of rechts van je moet drinken
10: Jij mag kiezen wie er moet drinken

Dit zijn volgens mij de standaard regels, maar je kan er natuurlijk ook zelf nog dingen bijverzinnen.

Er kunnen dus meerdere verboden woorden komen en meerdere handelingen voor het drinken.

Met kaartje blazen ook drinken als je er niks afblaast (tenminste, dat deden wij altijd)

En dat drankspel is ook leuk Haha! Je kunt zelf ook dingen voor elke kaart verzinnen Ja wij hadden ook een "plaskaart"

lieniminnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 18:07

inderdaad kaartje blazen drinken als je er niks af blaast of alles, en als degene voor jou 1 kaart overhoud meot je ook drinken Tong uitsteken

KhivkJe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-09 18:12

Haha.. ik denk dat we veel drankspelletjes spelen met cola ipv alcohol. Clown
Weet iemand nog n leuk manier van waarheid doen of durven spelen?

lieniminnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 18:17

das ook een goed idee Knipoog haha
eeh je kan denk ik op internet leuke vragen vinden, er is ook een grappige versie: thuth, dare, double dare, double dare betekent dat als ik het aan jou vraag, ik een doen moet verzinnen, uitvoeren en dat jij m na moet doen Tong uitsteken

KhivkJe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-09 20:40

weet iemand n vies drankje als vervanging van alcohol? Tong uitsteken Haha..
en jaa.. truth or dare, ergens ben ik altijd bang dat de sfeer omslaat omdat er dingen aan het licht komen die eigk mooi verborgen mochten blijven.. Vork
Daar moet ik nog maar eens over gaan nadenken. Lachen

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 22:02

Barbiietut schreef:
ik blijf twister leuk vinden Haha!

Jaa, heel leuk altijd Haha!

Zie hier ook een aantal leuke spellen voorbij komen, ik onthou het ff *LOL*

KhivkJe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-09 16:30

Weet niemand meer iets?? Hihi, ik ben vandaag jarigg en zaterdag is t feest.. dus als iemand nog iets weet, plaats het dan hier! :D

xxxx!