ik word er een beetje moe van.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Siets

Re: ik word er een beetje moe van.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 17:37

Reclames zorgen er bij mij echt voor dat ik gewoon uít de film ben. Ik kan er dan ook met geen mogelijheidheid nog geconcentreerd naar kijken. Verschrikkelijk!

Vooral bij MTV als je een weekend break kijkt. Dan komen er inderdaad om de 10 minuten reclames met vooral de nieuwste clips. Als je dan een paar uurtjes aan het kijken bent, word je stapelgek van steeds dezelfde deuntjes...

SanderD

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 18:36

Allemaal naar de publieke zappen dus. Clown

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 18:38

hier nog 1 die zich vreselijk kan iriteren aan reclames zooo vervelend zit je net 10 min film t kijken pats reclamen de film lijkt nu steeds minder lang t duren dan de reclames

Illusion

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-09 20:58

Nu ook weer.. ik ben Uri Geller aan het kijken er is nu één iemand geweest en hoppa de reclame erdoor.

MyHorseGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 21:00

Jaa idd, wat Marian_ zegt. Nou, dan denk ik ook, dan ga ik maar ff bokken! Haha!

Inujojo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 21:01

En daarom kijk ik bijna nooit naar de commerciële omroep ( dat en dat de meeste commerciële omroepen naar mijn mening alleen maar bagger uitzenden Nagelbijten / Gniffelen ). Die reclames zul je houden, daar teren de commerciële omroepen op, dat is praktisch het hun enige vorm van inkomen, als je minimale reclames wil, dan moet je naar de publieke omroep Ja.

Magnummm

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 21:04

Vreselijk idd, is een film net een kwartiertje bezig, komt er weer reclame tussen door floepen... Ze lijken idd steeds langer te duren.. Enkel met kerst zijn ze niet zo lang en veel...

sunny_l0ve

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 21:25

Het is echt heel erg met die reclames Verward
Ik was eerst op vakantie naar Zweden, en daar had je bijna geen reclames tussendoor, ik geloof bij elke serie 1x reclame, en dat duurde ook maar een paar minuten. En dan kom je weer terug naar NL, en dan krijg je die ellenlange reclames weer Huilen