Wat vreseselijk voor die vriendin.. Dat dat zo moet.

Ik had hem toch zo'n harde skup in zijn noten gegeven,
kinderbijslag!@ Miep1979: Wat goed zeg! Praten is toch wel een hele belangrijke factor in een relatie.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

kinderbijslag!

Babel schreef:Dat merk ik ook ja, veel mensen willen wel de lusten en niet de lasten en zodra ze een beetje moeite moeten doen dan maar uitmaken.
Aan de andere kant, als je echt voor iemand wilt gaan dan wil je daar ook wel moeite voor doen lijkt me?
En sommige mannen doen dingen onbewust verkeerd.
Die moet je gewoon even een zetje in de goede richting geven en leren dat ze over dingen moeten praten ( spreek uit ervaring, woon inmiddels wel samen met deze lieverd die het nu eerlijk zegt als hij ergens mee zit ).
Want ik krijg het idee dat veel mannen het vooral niet zeggen als ze twijfels hebben of als het gevoel even wat minder is.
Vaak kun je er niks aan doen wanneer je niks meer voor iemand voelt maar als je het idee hebt dat het minder wordt kun je dat op zn minst met je partner delen. Door weer wat tijd aan elkaar te besteden en kleine verrassingen te plannen voor elkaar komt er vaak weer wat meer spanning in een relatie. En daardoor soms ook weer wat meer kriebels, je moet gewoon af en toe die sleur doorbreken!
Mannen beseffen dit niet en laten het dan maar doodbloeden, en ondertussen maar gewoon blijven zeggen dat ze wel gek op je zijn en oud met je willen worden. Wanneer het voor hen dan genoeg is dan maken ze het uit en dat is dan voor hun partner geheel onverwacht. En ook oneerlijk vind ik, omdat zij nooit de kans hebben gehad eventuele oplossingen te bedenken samen met hun partner.
Er waren dan nog wel meer dingen met hem aan de hand, maar voor mij kwam het uit de lucht vallen en dat terwijl ik daar net woonde... Ik had juist het idee dat het goed ging, we praten goed enz, maar hij hield gewoon veel dingen achter en voor hem was waarschijnlijk de druppel dat ik oververmoeid was en ziek thuis zat en hij kon niet begrijpen dat ik na die paar dagen niet gewoon weer fit en vrolijk was. 
Mayflower_ schreef:Goh Njen, we zijn het vandaag wel met elkaar eens niet?
Wat vreseselijk voor die vriendin.. Dat dat zo moet.
Ik had hem toch zo'n harde skup in zijn noten gegeven,kinderbijslag!
@ Miep1979: Wat goed zeg! Praten is toch wel een hele belangrijke factor in een relatie.
Ik vind het zoiezo een beetje een scheve relatie, maar ze weet gewoon niet beter(ze is echt het perfecte voorbeeld van jong en naief). Mayflower_ schreef:@ Miep1979: Wat goed zeg! Praten is toch wel een hele belangrijke factor in een relatie.
Mayflower_ schreef:Ik herken het wel hoor, ik ben nooit een prater geweest. Wilde mensen nooit ''lastig vallen'' met mijn problemen. Praten heb ik ook moeten leren. Met pijn en moeite en er gingen jaren overheen, maar ik heb het mezelf aangeleerd!
kan je je voorstellen hoe deze relatie verliep
Zo kunnen we telkens rekening met elkaar houden. 
miep1979 schreef:Mayflower_ schreef:Ik herken het wel hoor, ik ben nooit een prater geweest. Wilde mensen nooit ''lastig vallen'' met mijn problemen. Praten heb ik ook moeten leren. Met pijn en moeite en er gingen jaren overheen, maar ik heb het mezelf aangeleerd!
Hier ook![]()
Mijn ex kon dat ook nietkan je je voorstellen hoe deze relatie verliep
Maarjah dat is door zijn problemen jammergenoeg snel overgegaan. Maar nu het uit is kan hij ineens wel goed tegen mij praten(hij verteld nog niet alles, maar nog 10x zoveel als de laatste keren)
Bij ons moesten we dan een praatmoment inlassen, 3 zinnen werden er gezegd en toen stilte.. Zaten we elkaar als 2 goudvissen aan te kijken.
En later ieder weer verder met zijn leven.

Mayflower_ schreef:Bij ons moesten we dan een praatmoment inlassen, 3 zinnen werden er gezegd en toen stilte.. Zaten we elkaar als 2 goudvissen aan te kijken.
En later ieder weer verder met zijn leven.
@ Njen, jammes.. Helaas! Maar wel een pluspunt dat hij nu wel veel praat tegen je. Misschien wordt het nog weer eens wat?
Ik betwijfel het, hij durft geen relatie meer aan te gaan en zeker niet met mij, bang dat het weer misloopt. Ik heb heel erg mijn best voor hem gedaan afgelopen maanden, maar heb nu zoiets van zoek het maar uit, ik heb ook nog mijn eigen leven
jij hebt daarnaast ook nog een eigen leven en je kan niet op hem blijven wachten.. 
Hij heeft mij veel dingen van zijn 'jeugd' verteld en vaak zegt hij erbij dat ik de eerste ben aan wie hij dit vertelde. Doet me toch wel goed dat hij mij zoveel vertrouwd dat hij al zover is om zulke dingen te vertellen

Mayflower_ schreef:Gelijk heb je hoor.jij hebt daarnaast ook nog een eigen leven en je kan niet op hem blijven wachten..
En als je al je best hebt gedaan.. Ergens houdt het op..
Ik heb het al druk genoeg met mijn werk en studie en dan zijn problemen erbij gaat af en toe wel, maar niet continu. En ik heb er ook niet altijd zin in om bij een chagerijn te zitten als ie weer eens een dipje heeft(dan wil hij graag dat ik langskom en slaat ineens om en heeft spijt dat hij mij heeft gevraagd), dan kan ik die avond wel betere dingen doen

Praten is zo belangrijk, en we praten opzich veel. Ik wist wat er in hem afspeelde dat ie aan het vergelijken was tussen z'n ex en mij (z'n ex wou hem graag terug),, en d8 als hij mij echt niet kwijt wil, kiest ie voor mij. Hij is nu dus bij z'n ex terug, en als ik zo mee weeg wat ie mij heeft verteld van hun eerdere relatie, wat ze nu allemaal hebben gedaan in 1 weekend, wat ze nog allemaal gaan doen, en dat ze veel dingen samen moeten doen erop uit gaan om het in stand te houden, vraag ik mij toch af, is dit echt wel de meid waarvan die hoopt gelukkig te worden? Het gaat miss. nu wel zo goed.. maar ik zie het op den duur toch wel uitgaan tussen die 2. En dat zou ik jammer voor hem vinden, gek genoeg gun ik het hem echt ontzettend! Heb zelf overigens wel hard besloten dat ik hem iig niet terug wil mogt ie dus met hangende pootjes terug komen (voor bv. sex ofzo...), had ie het allemaal maar even wat beter moeten spelen. Hij heeft een week niks van zich laten horen, omdat ie zo in twijfel lag. Terwijl het een ontzettende prater is, hij zei ook dat ie nog nooit had getwijfeld om het uit te maken nu wel. 3 weken lang!! En gezien hem als persoon, hoe die mij behandeld heeft, nee hij krijgt mij niet meer terug mogt ie dat ooit willen
Hij is zo jong en naief (terwijl die toch 2 jaar ouder is).. En wij passen niet goed bij me kaar ook, dat is voor mij ook de voornaamste reden dat ik hem niet terug wil. Boos ben ik niet, voel me soms wel echt eenzaam enzo..
Sterkte iedereen.. Ik ben nog nooit gedumpt eerlijk gezegd.. Ik heb altijd mijn ex- en gedumpt. Wel om redenen als vreemdgaan en een dubbel relatie erop na houden.

Maar door het gevoel wat ik in de 1e/2e/3e heb gehad, (zit nu op het MBO 1e jaars), ben ik soms zo bang, en dan voel ik me ook nog is eenzaam en slaat m'n hoofd op hol

Mayflower_ schreef:Sterkte iedereen.. Ik ben nog nooit gedumpt eerlijk gezegd.. Ik heb altijd mijn ex- en gedumpt. Wel om redenen als vreemdgaan en een dubbel relatie erop na houden.
@ _Marinke_ : Ik heb je verhaal gelezen om LZP. Ik denk dat je echt beter af bent zonder hem.. Maar ik denk dat je dat zelf ook wel zult weten.
(we hebben maar een maand gehad ofzo) Was ookwel een vaag geval, ik was zijn oudste vriendinnetje geloof ik, de rest was even oud als zijn zusjes en het was nogal een eng figuur blijkt achteraf als ik alle verhalen hoor... Njen schreef:Mayflower_ schreef:Sterkte iedereen.. Ik ben nog nooit gedumpt eerlijk gezegd.. Ik heb altijd mijn ex- en gedumpt. Wel om redenen als vreemdgaan en een dubbel relatie erop na houden.
@ _Marinke_ : Ik heb je verhaal gelezen om LZP. Ik denk dat je echt beter af bent zonder hem.. Maar ik denk dat je dat zelf ook wel zult weten.
Ik heb 2 exen, eentje heeft mij 2x gedumpt. De andere heeft het voor de cam gedaan voor een ander en toen heb ik ook wel mooi wraak op hem genomen door het nog een paar weken aan te houden en hem daarna in zijn vakantie te dumpen(we hebben maar een maand gehad ofzo) Was ookwel een vaag geval, ik was zijn oudste vriendinnetje geloof ik, de rest was even oud als zijn zusjes en het was nogal een eng figuur blijkt achteraf als ik alle verhalen hoor...
hoe durft 'ie!!
ben je er gelijk vanaf.

Njen schreef:Mayflower_ schreef:Sterkte iedereen.. Ik ben nog nooit gedumpt eerlijk gezegd.. Ik heb altijd mijn ex- en gedumpt. Wel om redenen als vreemdgaan en een dubbel relatie erop na houden.
Ik heb 2 exen, eentje heeft mij 2x gedumpt. De andere heeft het voor de cam gedaan voor een ander en toen heb ik ook wel mooi wraak op hem genomen door het nog een paar weken aan te houden en hem daarna in zijn vakantie te dumpen(we hebben maar een maand gehad ofzo) Was ookwel een vaag geval, ik was zijn oudste vriendinnetje geloof ik, de rest was even oud als zijn zusjes en het was nogal een eng figuur blijkt achteraf als ik alle verhalen hoor...
hoe durft 'ie!!
ben je er gelijk vanaf.
[/quote]
Maarjah we hadden nog geen week iets en ik moest wel lachen, het schijnt dat ik de enige was waar hij daadwerkelijk iets om gaf, vooral gezien zijn jaloerse acties daarna. En hij was ook heel erg geschrokken van mijn smsje in de vakantie dat ik hem niet meer wou als vriend
Hij dacht dat het allemaal goed zat enz en schijnt zijn eigen die avond helemaal lazerus te hebben gezopen en de dag erna de hele dag met een kater op bed te hebben gelegen
Mayflower_ schreef:Meis! Er lopen téveel jongens voor ons op de aardbol. Je verdiend het niet om zo behandeld te worden.. Écht niet. Je bent meer waard als iemand die je onzeker maakt en iemand die zo lang op zich laat wachten. Ik denk dat hij in die week dat hij niks van zich liet horen zijn ware aard wel heeft laten zien.
Wees blij dat je er nu achter kwam en niet over 10 jaar.

In die week ben ik me uiteindelijk alleen echt zorgen gaan maken, dat er met oudjaarsdag wat gebeurt was ofzo. Dat ie weer knock out was gegaan zoals op 2e kerstdag..
Njen schreef:Hahah nee niet voor de cam gedumpt, voor de cam iets gedaan voor een of ander mens dat hij via internet had leren kennenMaarjah we hadden nog geen week iets en ik moest wel lachen, het schijnt dat ik de enige was waar hij daadwerkelijk iets om gaf, vooral gezien zijn jaloerse acties daarna. En hij was ook heel erg geschrokken van mijn smsje in de vakantie dat ik hem niet meer wou als vriend
Hij dacht dat het allemaal goed zat enz en schijnt zijn eigen die avond helemaal lazerus te hebben gezopen en de dag erna de hele dag met een kater op bed te hebben gelegen
Vorig jaar had ik een mand wat met een jongen, gaf niet veel om hem. Maarja vond hem toch 'zielig', hij had problemen thuis enzo. Ik bood hem gewoon een luisterend oor eigenlijk, hij wou graag wat met mij enzo... Ik wou niks maarja m'n o zo zwakke hart enz 'n puppy ogen (dat had ie echt
) hebben mij doen geloven om toch te nemen. Njah toen was ik met school op skiweek,, had ie mij een sms gestuurd dat ie t uitmaakte want hij ahd het gvoel dat ik niet veel gevoelens voor hem had
Ohkej, duidelijk
En nu sprak die mij weer aan op msn, dat ie er nog elke dag van baalt, dat ie een goede vriendin kwijt is die hem een luisterend oor aanbood. Hij hoopte dat we weer vriendschap konden sluiten. Ik ben nooit kwaad om hem geweest ofzo, maar heb hem wel ff goed duidelijk gemaakt dat ik iig echt geen relatie of iets wil
Dat vond ie niet zo leuk, later belde hij HUILEND op, met hoeveel spijt die heeft en dat ie zo erg een goede vriendin miste.. Jah jah bijna een jaar later
Nee sorry, ik trap er niet meer in