Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

BraveSpots schreef:Ik vind gewoon niet dat je je zo hoort uit te laten tegen wie dan ook,al zeker niet als je zelf regelmatig roept en vind dat er geen respect meer bestaat in de wereld. Doe dan een kleine moeite en probeer weer wat respect in de maatschappij te brengen door er zelf mee te beginnen.Dat is teminste wat ik probeer te doen, en mss heel later, als iedereen dat nu eens zou doen, komt het in de daders hun hoofd op wat respect nu precies betekent, en kan je zulke acties in de toekomst vermijden...
_rosita_ schreef:@ [***], wat mij betreft is daar geen verschil tussen... Graven blijf je af, kinderen of volwassenen maakt imo dan niet veel uit.
Nouks schreef:_rosita_ schreef:@ Nouks, wat mij betreft is daar geen verschil tussen... Graven blijf je af, kinderen of volwassenen maakt imo dan niet veel uit.
Vind ik dus ook. In de openingspost lees ik dat er 12 graven zijn vernield, waaronder 2 kindergrafjes. Waarom valt iedereen hier dan zo over die kindergrafjes? En de andere 10 dan?
Mieke_Cunna schreef:Het is een rustplaats, geen jatplaats. Ik hoop echt dat ze gepakt worden en hun straf krijgen..

Citaat:Het is te hopen voor grafschenders dat ze nooit iets met de graven flikken als mijn oom, broer, vader of neefjes in de buurt zijn, want ik kan je één ding garanderen; die gaan flippen! Want er is niks waar ze emotioneler van worden dan de dood van hun vader/schoonvader/broer/oom/opa, als iemand deze graven schend dan stoppen ze niet om te vragen 'goh, waarom doe je dat? Gossie, wat ben jij brutaal zeg.'
Citaat:Al zou je toch weten wie het gedaan heeft, dan zou je die zelf wel aan handje willen helpen denk..
Citaat:Dit zouden ze niet moeten riskeren met het grafje van mijn zusje want ik zal hen gauw 6 meter onder de grond stampen
Citaat:Als ik dat iemand zou zien doen dan zal ik hem persoonlijk met zijn eigen grafsteen op ze'n kop rammen
Citaat:Ik moet er niet aan denken dat ze dit ooit bij mijn vaders graf doen, als ik er dan achter kom wie het heeft gedaan, sta ik niet voor mezelf in.

lor1_1984 schreef:Sorry hoor, maar iedereen heeft gewoon van andermans spullen af te blijven!
En geloof me, je mag me bestelen, dan zal ik hooguit aangifte doen.
Maar van een graf heb je af te blijven, doden moet je niet storen.
En het is repectloser dan respectloos!
kaill87 schreef:Door dit soort reacties die je hier leest gaan mensen echt niet meer graven plunderen of mollen hoor. ´
Dat bijna iedereen hier zo "agressief" reageert is omdat het gewoon te zot voor woorden is dat het uberhaupt nog STEEDS gebeurd. Het is niet iets nieuws, het is iets walgelijks wat nog steeds voorkomt in deze samenleving.
Ik vind zelf dat je dit soort acties best ziek mag noemen, je wenst iemand niet gelijk de ergste ziekte toe ofzo. Bravespots; jou laatste reactie komt op mij over van; mensen reageren tegenwoordig zo agressief op alles wat gebeurt dus daarom gebeuren dit soort dingen. Sorry, maar ik vind het niet echt een logische redenatie.