Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Cayenne schreef:Wij hebben ooit (zo'n 15 jaar geleden) wel eens ijsvrij gehad, maar dat was een middagje of iets dergelijks.
Maar met -15 vrij? Nee, dat denk ik niet. Ze strooien op de meeste plekken goed en scholen hebben tegenwoordig allemaal verwarming

Nope ik ga op mn fietsje en ja ik kwam vanochtend half bevroren aan op school 
.Naomi_unique schreef:Mijn moeder zit keihard te zeggen hoe gevaarlijk het is als ik met de fiets ga, dus zegt ze doodleuk, ga je maar met de bus
Kost me gelijk een half uur meerNope ik ga op mn fietsje en ja ik kwam vanochtend half bevroren aan op school

Alles gaat dan tintelen en doet ontzettend zeer. amyke schreef:Als de verwarming stuk is mag je normaal thuis blijven.
Op onze school gaan de verwarmingen niet,dus hebben wij wel vrij.
Het is wel zo dat als het in je klaslokaal minder dan 15 graden is,dat je normaal ook naar huis mag gaan.
Zat daar regelmatig met winterjas aan in de klas omdat het zo koud was. (ramen open terwijl het vroor)
)
nicci88 schreef:ja ik wandel morgen wel naar het werk.
zou wat zijn als ik opbel, sorry is te glad.
)

Heb ik ook geen kans dat ik onderuit ga
.
daar hebben ze bij ons op school niet van gehoord
tis niet voor niks dat serieus echt zowat de héle school als een gek loopt te snotteren.... Tis echt bere koud.... Vooral bij de kluisjes, als ik me boeken pak heb ik echt de neiging gauw even mijn jas aan te doen
.
Aleen één keertje toen de stroom uitviel zijn wij naar huis gestuurd.
stef_sweety schreef:En stel dat je 7km moet fietsen naar je stage? en onderweg is het spekglad wat moet je dan doen?
Want ik moet nl 7km heen fietsen om op stage te komen, en met die koude weer is dat geen pretje