Ik heb lengtemaat 36 bij een breedte van 28.
Dat is moeilijk te krijgen maar bij Diesel pas ik op de één of andere manier wél in lengtemaat 34?
Dit lukt me bij geen enkel ander merk.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
En ik vind 'beschadigingen' zoals mama dat zo leuk kan noemen ook altijd wel leuk.

Romyv schreef:@katiavl word MY GOD nog verkocht!? Alle winkels die ze hier hadden hebben ze uit het assortiment gehaalt omdat ze er teveel klachten over kregen ofzo..
@Kanelly bekent probleem!! heb ook een moeilijke maat (lente 36, breedte 30/31) Maggy jeans (nudy) en SOS zitten bij mij ALTIJD goed!!!! Nadeel is dat ze wel redelijk prijzig zijn en bijna nergens te krijgen.. heb jij nog goeie tips voor merken of plekken met die lengte?
Niet alle modellen, het blijft zoeken, maar de Diesel die ik heb, zit echt perfect en is láng!
) helaas wel de duurdere merken, maar ik ga nooit met lege handen de winkel uit...
Heerlijk! Alleen ze slijten wel snel..

zitten me altijd perfect!
LEE heeft trouwens tegenwoordig ook weer hele gave modellen (aanrader voor de mensen met korte benen onder ons..)
Aline_17 schreef:Grijze Tommy Hilfiger Spijkerbroek, geen skinny maar ook niet heel uitlopend en hij zit erg lekker
haha!
En passenhelemaal bij mij 
)