Mannen ..... alleen wanneer het ze uit komt..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

nikki19

Re: Mannen ..... alleen wanneer het ze uit komt..

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 19:11

nou ik ga me dr maar eens aan wagen om te reageren, dit doe ik dus nooit omdat t vaak niet overkomt zoals ik wil Lachen

maar wat ik nou niet snap, waarom laat je je in met een jonge die dus al een meid heeft? ook al gaat dat niet goed watever dan nog als je dan hoort dat ie een vriendin heeft dan zou ik er nie eens mee afspreken. omdat dat al vreemd is en stel je heb er dadelijk mee en je zit in een dip dan kun je er dus al vanuit gaan dat ie al op zoek is naar vervanging ? Verward

maar goed ik snap dat dit voor jouw al knap vervelend is, maar ik zou m vergeten en op moment dat ie nu weer eens denkt ow ik sms dan zou ik dus ook mooi ff niks terug sturen geef m eens een koekje van eigen deeg!
en dan een leuke jonge zoeken:P

i

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-09 09:09

Tja we spraken 1ste keer ook niet af in de trand van misschien dat het dan iets word.
hij wou liedjes hebben voor op zijn ipod.

Korleon

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 09:30

waren leuke jongens maar zo makkelijk te vinden dan, dan was het probleem zo opgelost Knipoog

Loesss

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 09:43

Hmm... ik snap dat er veel negatief gereageerd wordt, want inderdaad het is niet zo netjes van hem. Maar toen ik mijn vriend leerde kennen had hij ook nog een vriendinnetje, vlak nadat hij mij leerde kennen maakte hij het uit (eigenlijk vrijwl direct). Tja verliefd worden op een ander kun je niet aanzien komen. Daarna hebben we echt nog wel zeker een half jaar alleen maar gescharreld met elkaar en was het niet echt wat. Ik wilde hem niks opdringen (gezien hij een relatie van 6 jaar achter de rug had) en hij wilde zich nog niet echt binden. In die tijd hebben we beide ook 2 keer met een ander gezoend.... ik denk juist dat dat goed is geweest. Na ongeveer een half jaar waren we inmiddels zo gek op elkaar dat we toen maar écht verkering hebben genomen Tong uitsteken! In de tijd dat we scharrelde waren we beide erg verliefd, maar hadden het nodig om even nog niet echt gebonden te zijn. Ik heb dan ook nooit opgedrongen op een relatie en nooit gezegd dat t zo geweldig is! Nu 2 jaar later alles koek en ei, maar ben zo blij dat we het in het begin zo hebben gespeeld. Wat ik wil zeggen met dit verhaal: take it easy.... laat hem maar ff. Als het echt zo leuk en geweldig is dan komt hij wel als hij er klaar voor is!

L_iek

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 10:06

@Loesss, dat vind ik dan toch weer heel anders. Jou vriend heeft het meteen uitgemaakt met zijn ex en ook jullie hadden niet meteen iets. Maar uit dit verhaal blijkt dat ze wel eens kans zou 'kunnen' maken als hij het uitmaakt.

Loesss

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 10:16

Uuh nee de clue van mijn verhaal is juist dat we niet meteen wat hadden! Dat we eerst een half jaar zonder druk hebben laten doen en uiteindelijk toch samen kwamen....

Maar ik snap wat je bedoelt.... Maar begrijp ook dat de man in kwestie even stresst door t feit dat hij een keuze MOET maken...

Korleon

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 10:29

Ik heb maar eens gevraagd hoe hij over 'ons' denkt... smst ie terug.. ik vind mijn meisje leuk maar jou ook super leuk, nog steeds sinds de dag dat we elkaar ontmoet hebben (zon half jaar geleden) dus ik moet even wat voor mezelf uitzoeken....

Dus ga maar gewoon met vriendin samenwonen later haha Tong uitsteken

Loesss

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 10:32

OOooh Korleon, ditch the guy! Ik heb ook eens maaanden achter een kerel met vriendin aangelopen! Als hij het niet meteen uitmaakt, doet hij het nooit! En sowieso al doet ie het uiteindelijk wel is het niet om de juiste redenen!

Korleon

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 11:07

haha dat zeggen er meer.... denk dat ik dat ook maar moet doen hoe moeilijk dat ook gaat worden omdat ie stiekem toch wel leuk is... als ie binnen nu en een week niets besloten heeft ga ik mezelf lekker bezatten in de stad en leuke jongetjes zoeke Knipoog

Blondie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 11:27

Hij wil alleen de lusten niet de lasten. Niets mis mee dat heeft hij vantevoren aangegeven.
Ik snap goed hoe jij je voelt maar ook hoe hij zich voelt.
Laat dat smsen en mailen zitten, denk dat hij dat juist een stapje terug doet. Hij wil zn vrijheid blijven houden.
Ik weet dat het moeilijk is maar het is een kwestie van geduld hebben, want hoe meer jij smst ed. hoe hij zich benauwd voelt!

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-09 11:51

Meiden
k heb hem gister een mail gestuur dat ik hem ff lekker met rust laat en als er iets is ik er gewon voor hem ben enzoo....

Dus we zullen zien Lachen
Hij heeft het nadat we te kennen hebben gegeven dat we elkaar leuk vonden eigleijk snel uitgemaakt net zoals ik in de beginpost zet 1 week erna.

Ik wil ook niet echt meteen iets hebben, maar een beetje meer zekerheid zou wel fijn zijn haha...

@ Loess!! Idd zoiets wou ik het iegelijk ook gewoon lekker scharelen en dan zien we wel heo het loopt.
maar hij denkt dat ik veel meer verwacht.
Dit heb ik hem nu dus ook duidelijk gemaakt dat ik echt niet meteen een relatie of wat dan ook wil. Maar dat hij voor mij gweoon een super goede vriend is. EN hij veel voor mij betekend omdat ik hem altijdalles kwijt kan en hemalles toevetrouw.

Korleon

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 11:57

hij stuurt net je bent echt een leuke dame maar eigenlijk kan het daar nu maar beter bij blijven... met een hele grote knipoog dan....
En het probleem is, als we elkaar zien dan willen we het liefste zoenen maar dat kan dus niet (of juist wel Tong uitsteken)

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-09 12:10

mmm korleon dat is echt lastig zeg!!!!
Hij vind je dus wel leuk want ja....als jullie willen zoenen beiden

Korleon

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 12:21

ja daarom weet ik echt niet wat er mee moet, hadden eigenlijk volgende week afgesproken maar zal ik dit gewoon door moeten laten gaan... als hij mij echt leuk genoeg vind dan maakt hij het nog wel uit met zijn vriendinj en anders heb ik ook een pleziertje gehad Clown (klinkt echt heeeeeeeel fout!)

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-09 12:24

nja ik snap het zoo lastig he!!!!

Ene kant denk je ik wil gewoon afspreken want dan heb ik wel een kans als hij ziet hoe leuk het mij mij is.
Maar andere kant voel jij je ook zooo fout.

Korleon

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 12:26

HouVanUtopia schreef:
nja ik snap het zoo lastig he!!!!

Ene kant denk je ik wil gewoon afspreken want dan heb ik wel een kans als hij ziet hoe leuk het mij mij is.
Maar andere kant voel jij je ook zooo fout.

juist jij snapt me haha Knipoog

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-09 12:27

yep...
Just the same here!!!!!

Ik weet precies hoe jij je voelt!!!!
Haha

Korleon

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 12:29

Misschien moeten we een lotgenotenclubje oprichten...

Heb m net gesmst en afspraakje volgende week gaat gewoon door Lachen

Ik ga even de stad in en bak ijs kopen om daarna mezelf vol te eten op de bank!!

timilon

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 12:36

ach,zo'n periode heb ik ook gehad met een jongen...
uiteindelijk heeft hij me een keer behoorlijk gekwetst en ben ik hem gaan negeren.
hij zegt altijd dat ie me geweldig vind,en lekker,en lief en bla bla,maar ik ben voor hem afentoe ook te bitchie.
na een jaar rotzooien weer weer wat met elkaar,kunnen weer goed praten en het is echt een goede vriend van me,maar bij hem zit er gewoon een steekje los qua relatie's enzo.
daarnaast heeft hij prive een hoop problemen en ik weet nu redelijk hoe ik met hem om moet gaan zodat ik mezelf geen hoop geef maar wel van hem kan genieten.
het is gewoon leuk zo,maar ik verwacht er niets meer van.
hij is nu wel volledig eerlijk tegen me,nadat ik hem een aantal dingen duidelijk gemaakt heb wat hij me niet meer moet flikken.
ik blijf erbij: mannen komen van mars,vrouwen van venus.

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-09 12:50

jaaa echt!!
Dat is wel een goed ideee de lotgenootjes haha.

Korleon

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 13:46

Maar wat zouden jullie doen? Zouden jullie hem laten gaan of toch gewoon als vrienden proberen.. ik bedoel ik ga met hem naar allerlei feestjes, althans staat in de planning (zoals Defqon, decibel en noem maar op)

Loesss

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 15:50

Dat gaat niet Korleon! Vrienden blijven, die spanning blijft te groot. Het spijt me zeer hoor meid, maar als hij je echt leuk had gevonden had hij het allang uitgemaakt met haar!

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-09 17:41

Vrienden blijven lijtk me idd erg lastig!
Voor jou maar ook voor hem. Steeds als hij weer iets doet denk jij pff hij vind me leuk.
En andersom hij weet ook dat jij hem leuk vind.
Dat zijn altijd spanningen

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 17:46

Tja je bent gewoon een n**kertje van hem, een scharreltje. Als je dat weet dan heb je ook verder niks te zeggen over met wie hij het nog meer doet of hoe hij zijn tijd indeelt. Hij heeft verder geen verplichtingen of verantwoordelijkheden tegenover jou. Het is moeilijk als jij dan meer gevoelens voor hem krijgt.

Heel vaak gaat dit mis hoor, ik ken al zoveel voorbeelden.

Korleon

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 18:01

Ik toch ok niet aan hem hah Knipoog