maar wat ik nou niet snap, waarom laat je je in met een jonge die dus al een meid heeft? ook al gaat dat niet goed watever dan nog als je dan hoort dat ie een vriendin heeft dan zou ik er nie eens mee afspreken. omdat dat al vreemd is en stel je heb er dadelijk mee en je zit in een dip dan kun je er dus al vanuit gaan dat ie al op zoek is naar vervanging ?
maar goed ik snap dat dit voor jouw al knap vervelend is, maar ik zou m vergeten en op moment dat ie nu weer eens denkt ow ik sms dan zou ik dus ook mooi ff niks terug sturen geef m eens een koekje van eigen deeg!
en dan een leuke jonge zoeken:P
i
! In de tijd dat we scharrelde waren we beide erg verliefd, maar hadden het nodig om even nog niet echt gebonden te zijn. Ik heb dan ook nooit opgedrongen op een relatie en nooit gezegd dat t zo geweldig is! Nu 2 jaar later alles koek en ei, maar ben zo blij dat we het in het begin zo hebben gespeeld. Wat ik wil zeggen met dit verhaal: take it easy.... laat hem maar ff. Als het echt zo leuk en geweldig is dan komt hij wel als hij er klaar voor is!
(klinkt echt heeeeeeeel fout!)