Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
juval schreef:hoe is het inmiddels?
wel apart dat de ns mensen de politie bellen, en niet een dokter/ambulance oid. Maar heel fijn dat ze zich wel om jou hebben bekommerd.
Ik hoop dat je gauw woonruimte vindt.
succes en sterkte met alles!
was al in paniek, kan me trouwens de helft van die avond niet eens meer herinneren... Mijn portemonnee is terecht, die was inderdaad in de politiebus uit mijn zak gevallen. Ik was vanochtend al naar het bureau gelopen, maar toen hadden ze hem nog niet gevonden. Ik kreeg rond 12 uur en belletje van een agent die hem in de bus had gevonden en de melding dat die weg was is verwijderd uit de computer. Helaas heeft de agent eerst mijn ouderlijk huis gebeld, omdat ze dat kon afleiden van mijn ID kaart. Dus mijn ouders hebben hun verklaring gedaan over de situatie, dus het volgende: "wij hebben niets gedaan, wij zijn perfect, zei, zei is gek, zei verzint alles etc." ...
ik wordt er zo gefrustreerd van... ik hoop niet dat ze hen geloven... heb ik alsnog een probleem... Maar ik ben wel blij dat ik nu in ieder geval mijn portemonnee terug heb. Helaas kon ik geen afspraak meer maken met mijn HA deze week, dus ik ga even zoeken naar een ander die ook werk in Zwolle, wel zo makkelijk