Dat is me toch wat! Thuisgebracht door de politie.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

juval

Re: Dat is me toch wat! Thuisgebracht door de politie.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 09:26

hoe is het inmiddels?

wel apart dat de ns mensen de politie bellen, en niet een dokter/ambulance oid. Maar heel fijn dat ze zich wel om jou hebben bekommerd.

Ik hoop dat je gauw woonruimte vindt.
succes en sterkte met alles!

Soph12

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 14:27

Ik ben ook erg benieuwd hoe het afgelopen is. Weet de huisarts waar het vandaan kwam?

s6801881

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-09 16:17

juval schreef:
hoe is het inmiddels?

wel apart dat de ns mensen de politie bellen, en niet een dokter/ambulance oid. Maar heel fijn dat ze zich wel om jou hebben bekommerd.

Ik hoop dat je gauw woonruimte vindt.
succes en sterkte met alles!

Ik wou zelf niet dat ze een ambulance belden Bloos was al in paniek, kan me trouwens de helft van die avond niet eens meer herinneren... Mijn portemonnee is terecht, die was inderdaad in de politiebus uit mijn zak gevallen. Ik was vanochtend al naar het bureau gelopen, maar toen hadden ze hem nog niet gevonden. Ik kreeg rond 12 uur en belletje van een agent die hem in de bus had gevonden en de melding dat die weg was is verwijderd uit de computer. Helaas heeft de agent eerst mijn ouderlijk huis gebeld, omdat ze dat kon afleiden van mijn ID kaart. Dus mijn ouders hebben hun verklaring gedaan over de situatie, dus het volgende: "wij hebben niets gedaan, wij zijn perfect, zei, zei is gek, zei verzint alles etc." ... Stoom uit je oren ik wordt er zo gefrustreerd van... ik hoop niet dat ze hen geloven... heb ik alsnog een probleem... Maar ik ben wel blij dat ik nu in ieder geval mijn portemonnee terug heb. Helaas kon ik geen afspraak meer maken met mijn HA deze week, dus ik ga even zoeken naar een ander die ook werk in Zwolle, wel zo makkelijk Lachen

Ik heb nog geen woonruimte, maar ik krijg hele goede tips via bokt! Dus ik hoop snel wat te vinden, dan laat ik het jullie weten Haha!

Iedereen bedankt voor de lieve reacties!

Marloes

Lalidan
Hoofd Wiki
Zeg maar Lila-Dan!
Of toch Heidepaars?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 17:07

Fijn dat je portemonee terecht is, maar vervelend van je ouders. Maar politiemensen zijn wel wat gewend en horen meer dubbele verhalen, en die geloven echt niet het eerste het beste wat ze te horen krijgen hoor! Maak je daar maar geen zorgen over.

Wat betreft huisarts: Loop gewoon even binnen bij een huisarts in het centrum en leg de situatie even uit. De meesten daar zijn wel gewend aan studenten die niet ingeschreven staan bij een huisarts ter plaatsen en willen je wel helpen, alleen vaak wel tegen contante betaling. Echter, indien dat ook een probleem is, gewoon de hele situatie uitleggen. Er is vaak wel wat te regelen (teminste, bij de huisarts in groningen waar ik stage liep wel, en Zwolle zal in dat opzicht niet zo heel veel anders zijn neem ik aan.).

Succes meid, want ik begrijp dat je situatie momenteel wel erg vervelend is!

s6801881

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-09 19:11

Hehe, eindelijk zit er wat schot in de zaken, ik realiseerde me dat ik toen ik met het VWO begon als uitzicht op de RUG me al had ingeschreven in Groningen. Via www.mijn-in.nl heb ik een kamer aangeboden, en kan er de 20e in! De 10 dagen die er tussen zitten kan ik bij een vriendin blijven die op kamers zit in Zwolle.

Ik heb er toch voor gekozen om naar mijn eigen HA te gaan, en niet wat in Zwolle te regelen. Ik heb gebeld en kan dinsdag terecht. Gelukkig, alles lijkt nu een beetje op zij pootjes te vallen!

Ik heb daarnaast ook steun van een echte topper van een SLB-er. Ook zei biedt me hulp van alle kanten Lachen