Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Kytha schreef:of 's avonds naast de allerliefste in bed liggen, en in zijn armen in slaap vallen..
.
). En lekker zwemmen 's middags. En dan 's avonds nog lekker buiten zitten met een wijntje en dat de zon pas om 22 uur ondergaat en dat het dan om half 11 nog steeds licht is.
En een vuurtje erbij. 

. suleilitha schreef:Wat minder is is dat gevoel the day after, met een spijker in je kop!!!
Nieuwjaarsdag gingen lief en ik samen schaatsen in een natuurgebied, op sommige plekken kon het maar nét, hij heeft meer lef dan ik en toch, dan was het weer toppunt van geluk als ik had aangezet, en hem even op de kont aantikte zo van± ik ben er weer, en we joegen verder, bijna lepeltje lepeltje, ik pal achter hem in zijn slag en automatisch die slag overnemend, schaatsen, vooral op natuurijs heeft toch iets woest/erotisch, zeker weten en vroeger zeiden we niet voor niks dat een ijsliefde voor altijd was, welnu, ik ben nog altijd samen met mijn ijsliefde van meer dan een decennium terug!
Op het ijs `paste` het maar in dagelijks leven ook!

ikdoemaarwat schreef:midden in de nacht wakker worden met ontzettende dorst!! en dan je bed uit stappen richting koelkast en dan heerlijk verse koude melk drinken en door je keel voelen stromen
aaaaaaaaaaahhhhhh heerlijk!!

Maantjj schreef:De lente![]()
Als het zonnetje heel de dag schijnt, de vogeltjes fluiten, en het vooral niet té warm is!

miep1979 schreef:Er zijn zoveel fijne dingen in ons leven, teveel om op te noemen en ze zijn vaak zo vanzelfsprekend dat we er niet vaak genoeg bij stilstaan
miep1979 schreef:@Mas dat soort dingen bedoel ik met de uitspraakmiep1979 schreef:Er zijn zoveel fijne dingen in ons leven, teveel om op te noemen en ze zijn vaak zo vanzelfsprekend dat we er niet vaak genoeg bij stilstaan