zullen ze me vast dankbaar voor zijn morgen
m'n eigen autootje gelukkig niet nodig morgen
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
zullen ze me vast dankbaar voor zijn morgen
m'n eigen autootje gelukkig niet nodig morgen
). Omdat ik vakantie heb, had m'n auto dagen stil gestaan en met de neus richting het oosten en daar kon ie nou nèt niet tegen blijkbaar.
suleilitha schreef:Emmer lauw water over bevroren ruiten doet wonderen als er geen barsten inzitten, en verder beetje vaseline op de rubbers. En ach, een dooie accu, die is binnen tien minuten door elke leek te vervangen, even naar de dichtstbijzijnde groothandel zou ik zeggen...
minkie schreef:Heb een prima auto, die altijd start! (klopt af)
Wat is me wel afvroeg is , kan een automatische deurvergrendeling ook bevriezen?? Ik heb zo'n afstandsbediening.
Citaat:tot dat lauwe water weer vrolijk op je ruit vast vriest
Hoop dat hij wel start vanavond als ik op de manege weg wil!

suleilitha schreef:Citaat:tot dat lauwe water weer vrolijk op je ruit vast vriest
Hihi, eerst wel even auto starten met de kachel op vol natuurlijk!!!
Centrale vergrendeling kan inderdaad bevriezen.

suleilitha schreef:Citaat:tot dat lauwe water weer vrolijk op je ruit vast vriest
Hihi, eerst wel even auto starten met de kachel op vol natuurlijk!!!
Centrale vergrendeling kan inderdaad bevriezen.

Lauw water op je raam zou ik niet doen,
... Ach ja en anders hebt ie altijd de ontdooi spray voor op de ruiten 1x sprayen en ruitenwissers erover en klaar!!!
__Possie__ schreef:Onze eigen auto hoeft morgen niet weg maar tis ook een goeie auto en nog een voordeel deze staat onder de carport, en de woon-werk-verkeer auto van Vriend hebt ie onder de autohoes gezet (we hoorden op radio al dat enorm ging vriezen) en laat nou net zo zijn dat m´n vriend niet zo´n ijskrabber is... Ach ja en anders hebt ie altijd de ontdooi spray voor op de ruiten 1x sprayen en ruitenwissers erover en klaar!!!
Enne een auto in zn vrij zetten hmm...das handig voor autodieven....kennen ze makkelijk auto van de plek duwen en zo meenemen, nee nee bij ons staat onze auto altijd in zn 2 en de woon-werk-verkeer auto ook altijd in zn 2!!!

minkie schreef:Hahaha LN, alsof een auto zowiezo niet slecht is voor het milieu!
Als ik moet krabben heb ik ook lekker alvast autootje draaien.
En dan lekker warm naar mijn werk.
liannes schreef:even een kleine edit, mijn auto is lekker luchtgekoeld, dus geen bevroren koelwatergevallen dingentjes, hahahah
Of je moet er leidingwater in hebben zitten