Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
tenmisnte zolang je nog onder contract van Orange zit
zodra je overstapt naar Tmobile wordt het wel een ander verhaal
Ing__ schreef:orange is niet duurder gewordentenmisnte zolang je nog onder contract van Orange zit
.Ing__ schreef:hangt ervanf wat je kiest bij Tmobile
maar de makkelijkste vergelijking:
Orange 20 betaal je 12 cent per minuut Flex20 betaal je 22 cent per minuut
hangt ervanf wat je kiest bij Tmobile
maar de makkelijkste vergelijking:
Orange 20 betaal je 12 cent per minuut Flex20 betaal je 22 cent per minuut
ze krijgen er toch veel klanten bij zei die man in de winkel
calice schreef:We zouden eigenlijk met zijn allen een klacht moeten indienen met eis tot tegemoedkoming van hun kant.
Bah ik zit echt met die gigantish gestegen rekening in mijn maag.

Ing__ schreef:Rana schreef:oh ja, klachtenbrief sturen ter attentie van National Roaming team is ook een optie
NR team bestaat niet meer
Zit je op de kl.servicein arnhem of ook een medewerker? aangenaam ik sta in de shop in Ede haha. Sorry ontopic kaj schreef:Ik was altijd een heel tevreden orangeklant (heb er ook 5 jaar gewerkt op diverse afdelingen) maar sinds ik over ben gegaan op het t-mobile netwerk heb ik ook heel veel problemen helaas....
Vooral met gprs. Ook is de gesprekskwaliteit een stuk minder (vaak krakende lijn of echo) ik heb al gehad dat gesprekken wegvielen etc.
Kortom ik ben nog niet echt tevreden over T-mobile.
maar hopelijk wordt dat snel beter
abonnement werd direct stopgezet en ik kreeg het geld, van die 3 maanden die ik teveel had betaald, ook zonder problemen terug 
) Ing schreef:Dat gekraak en echo moet wel weer beter worden, omdat er veel palen rijdelijk dicht moesten voor onderhoud, werden op andere palen de capaciteit vergroot wat dan de kwaliteit niet echt ten goede komtmaar hopelijk wordt dat snel beter
)

maarja anders wase r ook geen Orange meer geweest.. LiNdA1986 schreef:Ing__ schreef:orange is niet duurder gewordentenmisnte zolang je nog onder contract van Orange zit
Scheelt het dan veel geld?
Bij mij is het dan juist goedkoper.
Ing__ schreef:maar dat moet rond juni wel allemaal klaar zijn

Ir111 schreef:Ing__ schreef:maar dat moet rond juni wel allemaal klaar zijn
Tot juni!
Jeetje. Ik had van de klantenservice begrepen dat het gesodemieter in december klaar zou zijn. Jammer, anders had ik zeker mijn abbo niet verlengd.
dat is het idee dan

Anthea schreef:Ik heb nog nooooit problemen met tmobile gehad, en heb overal bereik. In Brabant, Gouda, Utrecht, Londen, Frankrijk... Noem maar op.
Ik kan echt overal bellen, in de auto, in de stad, in 'n boerengat, in de trein.. Ik heb geluk ofzo.