Maar helaas is school bij ons om de hoek, dus moet ik er morgen wel aan geloven...
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Tegen de tijd dat we thuis zijn voor een boterham kan hij alweer terug
als jij het veiliger vind om thuis te blijven doe je dat toch?
manie schreef:Ik vind de reacties hier op een laagje sneeuw nogal overdreven eerlijk gezegd![]()
Blijkbaar kan men in NL niks bijzonders aan qua weer.
Gewoon op tijd vertrekken en rustig aan doen, aanpassen naar de omstandigheden, dan is er echt niks aan de hand.
Woonwijken zijn misschien glad, maar grote wegen zijn doorgaans prima te doen.

manie schreef:Ik vind de reacties hier op een laagje sneeuw nogal overdreven eerlijk gezegd![]()
Gewoon op tijd vertrekken en rustig aan doen, aanpassen naar de omstandigheden, dan is er echt niks aan de hand.
marrlinde schreef:woo, waarom ligt er bij iedereen sneeuw en hier niet? hier ligt er helemaal niks, het heeft zelfs niet gesneeuwd... :p
maar ik denk dat het best wel kan hoor, er is toch goed gestrooid op de weg? maar het is wel je eigen keus..als jij het veiliger vind om thuis te blijven doe je dat toch?

manie schreef:Ik zie het verschil met of zonder baby echt niet in
'k doe niet aan baby's namelijk
Het zou betekenen dat iedereen met die met dit weer wel de weg op gaat een LEVENSGROOT risico loopt, dat is natuurlijk echt complete onzin.
Dus met of zonder kind, hup gewoon op pad en aan het werk/school whatever.
Ik weet wel dat ik mijn personeel echt de laan uit zou sturen wanneer ze om deze reden niet op het werk verschijnen!!
sammy1 schreef:manie schreef:Ik vind de reacties hier op een laagje sneeuw nogal overdreven eerlijk gezegd![]()
dus jij gaatgewoon met 15 centimeter sneeuw met een baby rond rijden,lekker dan.
Het zou betekenen dat iedereen met die met dit weer wel de weg op gaat een LEVENSGROOT risico loopt, dat is natuurlijk echt complete onzin.
Ik weet wel dat ik mijn personeel echt de laan uit zou sturen wanneer ze om deze reden niet op het werk verschijnen!!