Een stapje terug?? :( Waarom?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mi_Amore

Re: Een stapje terug?? :( Waarom?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 13:46

euhm, tja het is wat mijn moeder zegt he Clown Zij zei het deels opdat ik niet teveel weg zou zijn van huis, maar ook deels opdat je de situatie van de TS zou kunnen vermijden. Nu heeft 1 van de 2 het gevoel van 'ik ben in een sleur aan het terechtkomen en dit wil ik niet'.

Don't shoot me please Clown Ik wil alleen maar zeggen dat ik het standpunt van de jongen deels begrijp maar dat dat voor de TS absoluut geen ramp moet zijn! Ik ken meerdere koppels die even een stapje terug nemen waarna het allemaal veel beter gaat dan voorheen.

Firedancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 14:00

chipieke schreef:
euhm, tja het is wat mijn moeder zegt he Clown Zij zei het deels opdat ik niet teveel weg zou zijn van huis, maar ook deels opdat je de situatie van de TS zou kunnen vermijden. Nu heeft 1 van de 2 het gevoel van 'ik ben in een sleur aan het terechtkomen en dit wil ik niet'.

Al in een sleur komen na 1 maand zou bij mij alarmbellen laten rinkelen. Misschien dat als ze afstand had gehouden, dat het dan 3 maanden geduurd zou hebben voordat hij dat punt zou bereiken, maar zou dat uiteindelijk nog veel moeilijker zijn geweest. Wat mij betreft is zo'n snelle bezinning te verkiezen boven een langere tijd van onzekerheid.

Ik denk dat het veel fundamenteler zit en dat ze echt heel goed moeten na gaan of ze wel zoveel gezamelijk hebben als dat ze dachten. Dan maakt het niet uit hoe lang ze elkaar tussendoor niet zien.

Ik had overigens eerder het idee dat vriend van TS vond dat het te snel ging en hij wat tijd voor bezinning nodig had. Dat kan ik overigens wel respecteren, maar dat moet ook in eerlijk overleg met TS en ik vind het not done om dan maar gewoon van de wereld te verdwijnen en haar in het ongewisse te laten. Beetje respect naar de gevoelens van TS mag ook.

Mi_Amore

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 14:59

Firedancer schreef:
chipieke schreef:

Al in een sleur komen na 1 maand zou bij mij alarmbellen laten rinkelen. Misschien dat als ze afstand had gehouden, dat het dan 3 maanden geduurd zou hebben voordat hij dat punt zou bereiken, maar zou dat uiteindelijk nog veel moeilijker zijn geweest. Wat mij betreft is zo'n snelle bezinning te verkiezen boven een langere tijd van onzekerheid.

Ik denk dat het veel fundamenteler zit en dat ze echt heel goed moeten na gaan of ze wel zoveel gezamelijk hebben als dat ze dachten. Dan maakt het niet uit hoe lang ze elkaar tussendoor niet zien.

Ik had overigens eerder het idee dat vriend van TS vond dat het te snel ging en hij wat tijd voor bezinning nodig had. Dat kan ik overigens wel respecteren, maar dat moet ook in eerlijk overleg met TS en ik vind het not done om dan maar gewoon van de wereld te verdwijnen en haar in het ongewisse te laten. Beetje respect naar de gevoelens van TS mag ook.

Wie zegt er dat ik geen respect heb voor de gevoelens van de TS? Met een stapje terugnemen wil ik niet zeggen van de aardbodem verdwijnen he. Maar misschien elkaar eens langer dan een dagje niet zien, of minder lang zien.

Heb jij eigelijk wel eens in zo'n situatie gezeten? Ik wel en ik weet dus perfect hoe de TS zich voelt!!!

mentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-09 15:34

Ik heb nog steeds niets van hem gehoord.
Het is trouwens niet zo dat hij in een sleur terecht is gekomen maar hij is bang dat dat zal gaan gebeuren...

kelcy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 16:10

hey meis

ik had wel verwacht dat hij al iets had laten horen maar helaas nog niet Boos!
ik vind het echt heel rot voor jem aar inderdaad wat de rest ook zegt even volhouden!!!
je mag altijd bellen he dat weet je
en mijn msn staat ook altijd open voor je Lachen

Sherlock1

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 17:22

dan stuur je een smsje met iets van

Wil toch even laten weten dat ik aan je denk..xx

zoiets heel luchtig niks geen verplichting maar toch laten zien dat je aan hem denkt .!

LaUrOssssss

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 17:24

Bloos nog steeds niets
nu dat vind ik toch niet zo netjes (})
maar verwijt hem maar niets en probeer vol te houden met niets van je te late hore want dat wel doen zal hem vraas ik irritere
x

mentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-09 18:04

ik vind het ook niet netjes maarja... zeker omdat hij zei we blijven gewoon belle en smsen...

Kyno

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 18:12

Hé meissie ik denk dat je je niet te druk moet maken.
Jullie hebben nog maar een maandje en ik denk dat hij gewoon even geschrokken is van het tempo. Lachen
Het klinkt alsof hij verder hartstikke gek op je is, en in je profiel ziet het er allemaal ook veelbelovend uit. Knipoog
Misschien wil hij jou juist ook niet kwijt en is hij bang dat je als je hem zo vaak ziet op hem raakt uitgekeken en dat is juist wat hij niet wil.
Hij wil het vast gewoon wat spannend houden zodat je in hem geïnteresseerd blijft. Tong uitsteken
Geef het mannelijke brein gewoon even wat tijd om alles op een rijtje te zetten, dan komt hij heus wel terug.
En anders maar niet, dan is dat jammer.
Zijn gemis moet je maar denken, je ziet er hartstikke leuk uit!
Beetje zelfvertrouwen hebben; gewoon denken 'als hij mij laat lopen is hij gek.'

Ik denk niet dat je hem kwijt raakt, maar dat hij het gewoon even een beetje rustiger aan wil doen.

Sterkte!

mentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-09 18:18

dus hij laat mij poedersuiker voelen om er voor te zorgen dat het spannend blijft en dat ik niet op hem uitgekeken raak hmm mannenlogica... ik hoop dat je gelijk hebt... maar zal m dan wel zeggen dat dat niet de manier is om het spannend te houden XD ben echt benieuwd hoe lang het gaat duren voor ik weer wat hoor..

Kyno

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 18:19

Ach ja.
Hij zal niet de eerste man zijn met rare gedachtenkronkels.
En dan maar roepen dat vrouwen ingewikkeld zijn. Nagelbijten / Gniffelen

mentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-09 18:21

ja echt he! die mannen logica is al helemaal vaag... Verward

Kyno

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 18:26

Ja. Tong uitsteken

Valt niets van te begrijpen!
Ik heb nu gelukkig de perfecte man te pakken maar daarvoor was het ook altijd rampzalig.

De één liet 2 weken niets van zich horen (terwijl we iets van 5 maanden met elkaar gingen) om vervolgens verontwaardigd te zijn toen ik kwaad werd. 'Ik wist toch dat hij examens had?'
Ofwel; ik ben met mn hoofd ergens anders mee bezig en dan vergeet ik jou.
& ooooh wat was hij gek op mij. Verward
(geloof ik dan nog erg veel van, maar volgens hem toch echt waar)

Een andere scharrel wilde nooit iets beginnen totdat ik een andere partner kreeg. Toen wilde meneer ineens alles doen om me 'terug' te krijgen & werd ik beschuldigd van vreemdgaan. (hoezo? we hadden toch niets?)

Weer een ander wilde dat ik elke nacht bleef slapen, maar samenwonen wilde hij absoluut niet want dan kom je in een sleur. (What's the difference? Ik was er toch altijd al? Ik mag van jou niet naar huis...)

etc.

Mannen vallen gewoon niet te volgen.

Negeer hem maar even en als hij terugkomt gewoon uitleggen wat het met JOU doet als hij zich zo gedraagd. (nee, dat kunnen ze zelf niet bedenken...)

mentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-09 18:30

hij vroeg zondag ook al waarom kijk je zo betreurd uuhm ja halloooooo Verward fear to loos you boy!

Kyno

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 18:41

Dat hij dat nog moet vragen zegt al genoeg.
Denk dat hij er zelf veel minder zwaar aan tilt dan jij.
(ofwel; hij is niet van plan je te dumpen en snapt niet waarom jij daar bang voor bent)

mentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-09 18:44

tja marja over 2 weken zouden we naar n salsa feeest gaan hebbe we kaartjes voor dus ik voeg van gaat dat nog wel door? zegt hij dat is een stomme vraag.. dus ik vraag waarom? hij zegt dat is over n paar weken dus ik weet niet hoe het dan tusse ons loopt...

mentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-09 03:21

Hoe kom ik in de tussetijd van dat rotgevoel af Huilen leuke dingen doen werkt ook al niet t blijft knagen....

luffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 10:09

Ik heb dit topic gevolgd en ben best benieuwd......Al wat gehoord????

Ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt, weet ongeveer wel wat je meemaakt nu. Heel veel sterkte meid!

LaUrOssssss

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 10:40

nogsteeds niet Ach gut
u zinnen verzeten!
buitenritten maken, toch met vriendinnen weg!

Maikee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 10:46

LaUrOssssss schreef:
nogsteeds niet Ach gut
u zinnen verzeten!
buitenritten maken, toch met vriendinnen weg!

Precies, ga wat leuks doen!
Dat je er even niet aan hoeft te denken Lachen

LaUrOssssss

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 11:34

bewijs hem dat je zonder hem ookplezier kunt maken!
(een onafhankelijke vrouw is veel aantrekkelijker dan een afhankelijke!)

pqwe33

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 13:57

LaUrOssssss schreef:
bewijs hem dat je zonder hem ookplezier kunt maken!
(een onafhankelijke vrouw is veel aantrekkelijker dan een afhankelijke!)

Ja precies, dat wou ik net zeggen!
You never know what you have untill you lose it. Oftewel: laat zien wat hij mist! Nu klamp je nog aan hem vast, maar als je hem de illusie geeft dat je afhankelijk bent is 'ie je even kwijt en moet je zien hoe snel die je terug wilt Knipoog

LaUrOssssss

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 14:03

kruipen zal ie voor je muahahahaga Knipoog

mentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-09 15:50

Ik heb hem nog steeds niets laten horen hij mij ook niet.. ik ga gewoon probeen zo lang mogelijk niets te laten weten hopelijk komt hij er achter dat hij me mist...

kitag1rl

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 18:47

pff wat ontzettend knap.. ik zou nu toch echt wel iets willen horen..