Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

. Ga dan in elk geval hier eens kijken http://www.rainbowranch.nl. dat hoort erbij (dat is de ranch in SPanje, daar ben ik dus een week geweest).Lalidan schreef:oh, ik zie het.... lekkere timing weer, zit ik ze te promoten gaan zij de website eruit gooien. Ga dan in elk geval hier eens kijken http://www.rainbowranch.nl. dat hoort erbij (dat is de ranch in SPanje, daar ben ik dus een week geweest).
Voor de contactgegevens moet je me maar even pmen, maar dat word vanavond pas!
Red_Savage schreef:Bedankt voor alle reacties! Ik heb elk verhaal stuk voor stuk gelezen en het komt me allemaal zó bekend voor. Ik ben blij voor de mensen waar het nu beter mee gaat.
Ik las iets over MPS/DIS op aanraden van een mede bokker, en herken ik ook wel héél erg.
Ik vind hulp zoeken zelf eerlijk gezegd ook moeilijk. (tsja dat masker wat er af moet)
En wat als het gewoon een 'puberperiode' is. Misschien dat het toch nog voorbij gaat. Dan voel ik me zo'n aansteller bij een psycholoog.
@Loesss: daar heb je zeker gelijk in, ik denk zelf ook aan de puberteit. Dat zou er ook mee te maken kunnen hebben.
C_arola schreef:Over emoties praat ik nog te weinig omdat het vaak niet veilig voor me voelt.
Bij dieren kan ik zowieso veel meer voelen, dus hopelijk is het ook wat voor mij.
Bovendien zegt het dan nog niet dat je er dan wat mee kan. Vaak bleef ik na zo'n gesprek er dan erg in hangen, en kwam ik erg verkrampt thuis.... niet erg fijn dus. Zoals je zelf zegt voel je bij dieren al meer, wat dus al een voordeel is. Daarnaast zit je veel minder in je hoofd. Verkrampt er weg komen is mij dan ook nooit gebeurt. Niet die week in Spanje, niet in de sessies hier op de veluwe. Alleen de allereerste keer tijdens het intakegesprek, maar dat is dan ook vrij logisch, omdat dat ook geen echte sessie is.Red_Savage schreef:Maar is dat niet verschrikkelijk duur?
C_arola schreef:Ik zie dat de verhuur van de huisjes 45,- per nacht zijn. Maar hier zit de therapie toch niet bij in??
Voor mij was het een onbetaalbare week, letterlijk en figuurlijk.
)). Zij bekijken dan met je of ze denken je te kunnen helpen. Zoals gezegd kwamen zij toen bij mij zelf met het voorstel van Spanje, en zo zal dat nog steeds wel werken.