Vallen op ex-lookalikes

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ojajoh

Re: Vallen op ex-lookalikes

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 02:02

mijn exen zijn allemaal verschillend....ik zou dus geen vriendje willen hebben wat teveel op mijn ex lijkt,zou nooit goed gaan

Romy18

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 02:28

Ik val ook standaart op t type macho, stoere man maar wel met n klein hartje! Daarnaast is de kleur van t haar of ogen oid dan weer helemaal verschillend maar wel altijd bomen van kerels ( en dan spier he geen vet!) Maar ze beginnen n beetje op te raken en dat ene blijvertje heb ik nog niet gevonden... sugestie's zijn dus nog welkom Vork

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 03:29

Mijn ex had blond haar, bruine ogen, was slank, enigszins agressief, beetje een "guur type" (in de letterlijkste zin van het woord) jaloers en beschermend.

Mijn huidige vriend heeft zwarte haren, blauwe ogen, eveneens slank maar het meest zachte karakter dat ik al ooit ervaart heb, helemaal niet agressief, integendeel zelfs, absoluut niet jaloers, wel beschermend Clown

En als we het er dan over hebben, als we nu single zouden zijn, op wat voor man (of vrouw) we zouden vallen, dan is dat zo occasioneel van "dat vindk nou een knappe jong/meid" en die zijn echt áltijd compleeeet verschillend Huilen van het lachen
Voor mij gaat het dus net op...

Al zijn exen waren blond, stijl haar, weinig tot geen make up, vrij klassiek gekleed enz. Ik ben net een heel donker type (iedereen die me leert kennen vraagt "heb jij italiaanse ouders?") met donker krulhaar, nagenoeg zwarte ogen en maak mijn ogen ook nog eens vrij donker op. Kledingsstijl is sportief/alternatief en tot verbazing van collega's en enigszins conservatieve familie ook nog piercings ook Huilen van het lachen (hoewel, hulde aan hen dat ze me zonder me daar op te beoordelen hebben leren kennen.) Ik ben dus ook compleeeet anders dan zijn exen Huilen van het lachen

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 19:13

Ik dacht eerst, ja! dat heb ik ook! Maar toen ik met mijn bericht bezig was, kwam ik er achter dat dat eigelijk helemaal niet zo is. Clown De enige overeenkomst is dat ze donker haar hebben. Ik heb eigelijk 2 echte exen, waar ik dus een vrij lange relatie mee heb gehad. Nou ja 1 was niet heel lang, maar toen was ik 16 ofzo, dus dat voelde heel lang Knipoog Die 2 hebben achteraf gezien wel overeenkomsten.. Beide vrij onnozel.. Huilen van het lachen Jammer dat je daar vaak later achterkomt..

Ik val echt op Nederlandse (liefst boeren)jongens, donker haar, liefst bakkebaarden ( Afgod ), nuchter karakter, lang, mannelijk. Mijn huidige vriend voldoet compleet aan de eisen! In tegenstelling tot de exen dus, op het donkere haar na.

tamoreliefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 19:29

Ik heb ook mijn types , bijna allemaal donker haar en donkere ogen en als ze dat hebben zit het wel al goed. Karakter, stoer maar kwetsbaar

horseylove

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 10:19

ja ik heb dit ook.
je valt toch op een bepaalt type persoon qua uiterlijk altijd.
en ik ken het ik heb het op dit moment ook.
maar aan de ene kant voelt het goed en soms voelt het raar omdat je denkt go wat lijk jij veel op me ex :S
probeer lichte veranderingen aan te brengen in bijv kleding of haar of baardgroei.

Groetjes

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 10:24

raketje_ schreef:
Ze zeggen dat je altijd weer op de zelfde soort mannen gaat vallen als je eerste ex. En meestal is dat ook zo.

Is in mijn geval niet waar ( gelukkig ) Ik ben voor zowel donker, als blond gevallen en nu inmiddels al bijna 1,5 jaar samen met een rooie Haha! Haha!

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 10:25

Ik ben benieuwd. Haha!
Ik ben nog niemand tegengekomen waar ik verliefd op ben geworden/op gevallen ben.

Steph86

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 10:42

IK val niet op look al likes exen.

Mijn eerste vriendje was een Armeen met donkere haarkleur en bruine ogen toen heel slank en niet zo gek lang, ik schat hem rond de 1.80, ( ik vraag me nu soms nog af wat me toen bezielde maar goed), zo jaloers als de pest en ook nog is vreselijk bezitterig, het was verschrikelijk om van hem af te komen, hij bleef maar dreigen en mij lastigvallen.

Mijn 2 ex ( heb ik overigens niet zo lang mee gehad) was half spaans met donkerblond haar erg lang+- 190, en de kleur van zijn ogen kan ik me niet meer herinneren en achteraf gezien de knapste ook niet, maar wel onzettend lief.

Mijn 3e ex was een pool met zwart haar onzettende groen/grijze zwijmelogen een lichaam waar je u tegen zegt onzettend knap maar ook een vreselijke player. We zijn als vrienden uit elkaar gegaan en zien elkaar nog geregeld wegens dezelfde vrienden.

Mijn huidige vriend tevens aanstaande man is blond heeft groen/grijzige kleur van ogen is 1.83 gespierd ( motorcrosser), is eigenlijk een zacht gekookt eitje maar kan ook vreselijk moeilijk zijn ( ik ben dan ook niet de makkelijkste Bloos ). Hij is tevens de papa van onze boys. ( voor een foto van hem, zie mijn profiel)

Mijn scharrels van vroeger leken altijd wel op elkaar, gewoon weg de foute mannen
IK was er vroeg bij, maar ondanks dat kan ik er met een glimlach naar terugkijken.

Mila87

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 13:00

Bij nader inzien wil ik liever iemand die qua karakter helemaal niet op mn ex lijkt.
qua uiterlijk val ik op sportieve stoere meiden..

en wat jongens betreft: geen ervaring mee maar ik vind jongens met bruin haar en bruine ook zo mooi Lachen en een nette, verzorgde uitstraling..een lieve, zorgzame jongen..tikkie vrouwelijk dus Clown Maar zoals ik al zei; geen ervaring mee tot nu toe.

wemkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 16:37

Ik hoop het niet dat mijn volgende vriendje(s), op mijn ex gaan lijken. Kwa uiterlijk geen problemen mee maar laat het aub niet dezelfde karakters zijn.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 16:40

Mijn ex en mijn vriend hebben allebei donkerbuine krullen, doen allebei iets met kunst en ze zijn allebei tweeling qua sterrebeeld en ze zijn ook nog eens allebei superlief Huilen van het lachen