Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
(ik zou alleen wachten als je daar voor gaat! Er zijn nieuwe versies aangekondigd door Apple. Glossy beeldschermen zijn voor grafische ontwerpers erg vervelend en de nieuwe kunnen ook met matte schermen besteld worden) en anders idd een oudere versie. Ik weet zeker dat je geen spijt zal krijgen van zo'n enorme investering. Apples worden niet voor niets gebruikt door de Grafische Wereld
Waar naar je geld! pinuts schreef:ik heb net gebeld naar een andere vestiging van macme en daar hebben ze nog 3 oudere macbook pro's, daar vertelden ze me dat dat echt aan te raden is..

pinuts schreef:ik heb net gebeld naar een andere vestiging van macme en daar hebben ze nog 3 oudere macbook pro's, daar vertelden ze me dat dat echt aan te raden is..

Ben helemaal verliefd op mn MBP, juist omdat hij zo'n apart uiterlijk heeft in vergelijkign met andere laptops 
pinuts schreef:njah, t probleem is ook... ik HAAT vista:P XP gaat nog.,, maar vista is verschrikkelijk.. en omdat ik grafisch vormgever wil worden.. dacht ik meteen aan een macbook, toen aan macbook pro. Maar denk dat ik toch echt binnenkort ( zeer binnenkort) 1 ga aanschaffen:D:D Zijn er nog dingen waar ik rekening mee moet houden?? ( programmas ofzo.. ik gebruik al Itunes.. maar kan ik gewoon tekentablet erop zetten enz? ja toch?)
Alet74 schreef:Printers kunnen nog wel eens vervelend doen met Mac; wij hadden eerst een HP, dit was echter zo'n ergernis dat we nu een ander merk gekocht hebben die i.i.g. wel met Apple wil.
alhoewel ik dat ding alleen gebruik voor mijn administratie.
Nouks schreef:Waarom zitten jullie eigenlijk allemaal (op UW na dan) nog niet in het iBokt-HK-topic?
ben oppermac fan