leeftijdsverschil hoeft niks uit te maken.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
TessxSchatje schreef:Maar marijkjuh, keuren je ouders dat allemaal goed dan dat zij met zulke oude mannen loopt?
Jaimyliefje schreef:Iedereen van 15 vind dat ze veel levenservaring hebben, bullcrap als je het mij vraagt..
Ik bedoel: ik ben 15 en heb veel meer meegemaakt dan de gemiddelde leeftijdsgenoot, véél véél meer. Alleen 'levenservaring', die bouw je volgens mij pas op zodra je uit het 'klaslokaaltje' verdwijnt en voor jezelf de keuzes moet gaan maken..
18 tot 20+ dus.
Dus yeye, ik kan het me niet erg voorstellen.
Ik vind het gewoon ziekelijk, een 'vriendin' van mij (nét 16, en echt heel kinderlijk) heeft een vriend van 25/26. Ik vind dat dus gewoon ziek. Ziek ziek ziek.
Ik heb het haar ook flink duidelijk proberen te maken, maar ze heeft gewoon een gigantisch bord voor haar kop. Ze is gekoppeld met hem door een andere 'vriendin' van mij. Dat vind ik dus gewoon vreemd.
Ik vind het *no offence* slettengedrag over het algemeen, en van die jongens/mannen vind ik het gewoon ziek. Je weet waar ze over het algemeen op uit zijn.. En het zal niet de eerste keer zijn dat ze tegelijkertijd vreemdgaan/webcammen met andere meisjes..
Jaimyliefje schreef:Ik vind het *no offence* slettengedrag over het algemeen, en van die jongens/mannen vind ik het gewoon ziek. Je weet waar ze over het algemeen op uit zijn.. En het zal niet de eerste keer zijn dat ze tegelijkertijd vreemdgaan/webcammen met andere meisjes..
yeye schreef:jaimyliefje: ik moet wel eerlijk zeggen dat ik op mijn 15 door omstandigheden niet meer maagd was en mijn vriend op zijn 27 nog wel hoor (voor de sex was het echt niet want hij heeft nog 2 jaar op mij gewacht hoor)
ik heb mijn vader moeten afgeven door een auto ongeluk toen ik 13 was, mijn allerbeste vriend heeft zelfmoord gepleegd toen ik 14 was, ik heb enkele jaren (op mijn 8 jaar tot mijn 12) in een opvang gezeten waar ik alles alleen moest doen (koken, kuisen, wassen, rekeningen betalen dus ook werken,...) terwijl mijn vriend nog steeds thuis woonden waar zijn vader alles voor hem deed.
eyck: in het begin was dat leeftijdsverschil wel wat vervelend natuurlijk omdat iedereen (die het wist) je zo raar aankijkt. maar op een bepaald moment gaat dat gewoon over. ik denk daar eigenlijk zelden aan. enkel op zijn verjaardag.
hij is ondertussen al 31 en ik nog maar 18![]()
zie je wel, op zo'n moment sta je wel stil bij die realiteit
Jaimyliefje schreef:Iedereen van 15 vind dat ze veel levenservaring hebben, bullcrap als je het mij vraagt..
Ik bedoel: ik ben 15 en heb veel meer meegemaakt dan de gemiddelde leeftijdsgenoot, véél véél meer. Alleen 'levenservaring', die bouw je volgens mij pas op zodra je uit het 'klaslokaaltje' verdwijnt en voor jezelf de keuzes moet gaan maken..
18 tot 20+ dus.
Dus yeye, ik kan het me niet erg voorstellen.
Ik vind het gewoon ziekelijk, een 'vriendin' van mij (nét 16, en echt heel kinderlijk) heeft een vriend van 25/26. Ik vind dat dus gewoon ziek. Ziek ziek ziek.
Ik heb het haar ook flink duidelijk proberen te maken, maar ze heeft gewoon een gigantisch bord voor haar kop. Ze is gekoppeld met hem door een andere 'vriendin' van mij. Dat vind ik dus gewoon vreemd.
Ik vind het *no offence* slettengedrag over het algemeen, en van die jongens/mannen vind ik het gewoon ziek. Je weet waar ze over het algemeen op uit zijn.. En het zal niet de eerste keer zijn dat ze tegelijkertijd vreemdgaan/webcammen met andere meisjes..
xDramaQueen schreef:gaan we weer, zijn echt al een miljoen topics van geweest, jij hoeft er toch niet mee te lopen? kijk dan niet.
jaimy, wie ben jij te oordelen of iemand een slet of ziek is of niet.
Jaimyliefje schreef:Kijk, nu kun je mij wel heel kortzichtig vinden. Maar ik probeer niemand aan te vallen, ik vind dit en als iemand anders het anders vind: prima. Maar ik heb het zo zien gebeuren en ik heb niet voor niets een mening gevormd
Jaimyliefje schreef:En dat jij het op jouw manier ziet, dat begrijp ik ook best. Maar zoals ik eerder zei [***], ik heb niet voor niets mijn mening gevormd
Nouks schreef:Jaimyliefje schreef:Kijk, nu kun je mij wel heel kortzichtig vinden. Maar ik probeer niemand aan te vallen, ik vind dit en als iemand anders het anders vind: prima. Maar ik heb het zo zien gebeuren en ik heb niet voor niets een mening gevormd
Alleen jammer dat je oordeelt naar aanleiding van één (of misschien enkele) situatie(s) en vervolgens het gehele fenomeen afkeurt op behoorlijk kortzichtige wijze.