Volwassen mannen met jonge meisjes

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Volwassen mannen met jonge meisjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 12:46

ik vind dit iets wat per personen en relatie verschilt.. het kan een hele zieke relatie zijn maar ook een hele mooie.. het ligt er zo aan hoe oud mensen zich van binnen voelen, hoe ontwikkeld ze zijn qua normen en waarden, zelfvertrouwen, (zelf)respect.. ik kan hier pas een mening over hebben als het stel in kwestie ken, anders niet. Ik heb de foute variant gezien, ik heb de mooie variant gezien. Nu vind ik 15 wel behoorlijk jong en je zal ergens een grens wettelijk moeten trekken.. maar het hoeft niet perse een zieke relatie te zijn vind ik Lachen

leeftijdsverschil hoeft niks uit te maken.

Horsea_nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 12:47

ik snap het ook niet, ik snap een jongen van 20 met een 15 jarig meisje al niet! laat staan ouder

yeye

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 12:52

jaimyliefje: ik moet wel eerlijk zeggen dat ik op mijn 15 door omstandigheden niet meer maagd was en mijn vriend op zijn 27 nog wel hoor (voor de sex was het echt niet want hij heeft nog 2 jaar op mij gewacht hoor)
ik heb mijn vader moeten afgeven door een auto ongeluk toen ik 13 was, mijn allerbeste vriend heeft zelfmoord gepleegd toen ik 14 was, ik heb enkele jaren (op mijn 8 jaar tot mijn 12) in een opvang gezeten waar ik alles alleen moest doen (koken, kuisen, wassen, rekeningen betalen dus ook werken,...) terwijl mijn vriend nog steeds thuis woonden waar zijn vader alles voor hem deed.

eyck: in het begin was dat leeftijdsverschil wel wat vervelend natuurlijk omdat iedereen (die het wist) je zo raar aankijkt. maar op een bepaald moment gaat dat gewoon over. ik denk daar eigenlijk zelden aan. enkel op zijn verjaardag.
hij is ondertussen al 31 en ik nog maar 18 Bloos
zie je wel, op zo'n moment sta je wel stil bij die realiteit Lachen

Keukenkast

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 12:54

Prima toch Lachen
Als je er gelukkig mee bent, dan is dat prima Knipoog

yeye

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 12:55

oke Knipoog ik ben gelukkig hoor...nog steeds Knipoog

Marijkjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-09 13:04

TessxSchatje schreef:
Maar marijkjuh, keuren je ouders dat allemaal goed dan dat zij met zulke oude mannen loopt?

Ja, het word hier heel normaal gevonden dat ze gelijk blijven slapen. Het is dan ook een hot item in ruzie's, aangezien ik het niet normaal vind. En dat ik 15 was vond ik leeftijdsgenoten of jongens van 2 jaar ouder leuk, net zoals al mijn vriendinnen.

Marijkjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-09 13:05

Ik ben het er trouwens ook mee eens dat het als volwassenen gaat de leeftijd minder uit maakt, ze zijn immers volwassen. Alhoewel het me niet erg leuk zou lijken om als 40-jarige vrouw aan de kant gezet te worden voor een grietje van 20.
Laatst bijgewerkt door Marijkjuh op 03-01-09 13:05, in het totaal 1 keer bewerkt

er1k

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 13:05

Jaimyliefje schreef:
Iedereen van 15 vind dat ze veel levenservaring hebben, bullcrap als je het mij vraagt..
Ik bedoel: ik ben 15 en heb veel meer meegemaakt dan de gemiddelde leeftijdsgenoot, véél véél meer. Alleen 'levenservaring', die bouw je volgens mij pas op zodra je uit het 'klaslokaaltje' verdwijnt en voor jezelf de keuzes moet gaan maken..
18 tot 20+ dus.

Dus yeye, ik kan het me niet erg voorstellen.

Ik vind het gewoon ziekelijk, een 'vriendin' van mij (nét 16, en echt heel kinderlijk) heeft een vriend van 25/26. Ik vind dat dus gewoon ziek. Ziek ziek ziek.
Ik heb het haar ook flink duidelijk proberen te maken, maar ze heeft gewoon een gigantisch bord voor haar kop. Ze is gekoppeld met hem door een andere 'vriendin' van mij. Dat vind ik dus gewoon vreemd.

Ik vind het *no offence* slettengedrag over het algemeen, en van die jongens/mannen vind ik het gewoon ziek. Je weet waar ze over het algemeen op uit zijn.. En het zal niet de eerste keer zijn dat ze tegelijkertijd vreemdgaan/webcammen met andere meisjes..

Ik quote jou graag. Jou reactie vind ik namelijk nogal ziek ziek ziek...
Het klinkt alsof jij zelf een vervelende ervaring hebt gehad met een jongen en dat daarom alle jongens maar zo zijn?
Niet alle jongen zijn uit op sex of gaan vreemd en doen vreemde dingen voor de webcam. Ik weet zelfs wel zeker dat de meeste mannen dit niet doen.

Ik ben nu zelf 24 maar weet van me zelf erg goed dat ik me zo af en toe vele jaren jonger gedraag. Een jongen/man van 25/26 is dus lang niet altijd al erg volwassen. Kijk 26 jaar en dan een meisje van 15 of 16 is een groot verschil maar ik zal niet zeggen dat heb absoluut niet kan. Mijn vriendin is overigens 18 en we zijn ook al 3 jaar samen. Ook een goed voorbeeld dat het dus gewoon prima kan!

Dus stop is mensen in een hokje te stoppen!

Zilvermoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 13:09

Ik kreeg verkering met mn vriend toen hij 27 was en ik 17.
Heb er nog steeds verkering mee. Ben nu 20 en bij bijna 30. Hebben een huisje gehuurt.. En t gaat prima hoor. Ik was al vroeg volwassen..

en als t klikt. Wat maakt leeftijd dan nog uit???

vencedor

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 13:11

ik ben er ook geen voorstander van, ik vraag me altijd af waarom mensen met extreme leeftijds verschillen " het" niet kunnen vinden bij leeftijdsgenootjes. Er zijn ongetwijfeld meer jongen van je leeftijd die ook een moeilijkere periode achter de rug hebben. En voor de oudere mannen, early midlife crisis? Pedofilie? niet volwassen willen worden..? Ik weet het niet maar normaal is het zeker niet...

offtopic: Erik jou mexicaanse neusriem zit echt te laag Knipoog. Kon het niet laten om even in je profile te spieken er zijn nl niet zo veel actief postende mannen @ bokt Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 13:11

Jaimyliefje schreef:
Ik vind het *no offence* slettengedrag over het algemeen, en van die jongens/mannen vind ik het gewoon ziek. Je weet waar ze over het algemeen op uit zijn.. En het zal niet de eerste keer zijn dat ze tegelijkertijd vreemdgaan/webcammen met andere meisjes..

Lekker kort door de bocht. Wat nu als er écht sprake is van liefde en een gelijkwaardige relatie tussen een jonger meisje en een oudere vent? Hij zal wel vreemd gaan, zij is een slet, en hij zal wel veel geld hebben en ziek zijn? Clown

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 13:14

gaan we weer, zijn echt al een miljoen topics van geweest, jij hoeft er toch niet mee te lopen? kijk dan niet.
jaimy, wie ben jij te oordelen of iemand een slet of ziek is of niet.

yeye

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 13:15

ik voel me dus ook niet aangesproken hoor door jaimy (toch niet het gedeelte over slet :p) want ik weet dat ik dat niet ben Knipoog

Jaimyliefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 13:19

yeye schreef:
jaimyliefje: ik moet wel eerlijk zeggen dat ik op mijn 15 door omstandigheden niet meer maagd was en mijn vriend op zijn 27 nog wel hoor (voor de sex was het echt niet want hij heeft nog 2 jaar op mij gewacht hoor)
ik heb mijn vader moeten afgeven door een auto ongeluk toen ik 13 was, mijn allerbeste vriend heeft zelfmoord gepleegd toen ik 14 was, ik heb enkele jaren (op mijn 8 jaar tot mijn 12) in een opvang gezeten waar ik alles alleen moest doen (koken, kuisen, wassen, rekeningen betalen dus ook werken,...) terwijl mijn vriend nog steeds thuis woonden waar zijn vader alles voor hem deed.

eyck: in het begin was dat leeftijdsverschil wel wat vervelend natuurlijk omdat iedereen (die het wist) je zo raar aankijkt. maar op een bepaald moment gaat dat gewoon over. ik denk daar eigenlijk zelden aan. enkel op zijn verjaardag.
hij is ondertussen al 31 en ik nog maar 18 Bloos
zie je wel, op zo'n moment sta je wel stil bij die realiteit Lachen

Kijk, bij jou geloof ik het best. Je bent 18 en hebt nogsteeds wat met hem, dus prima.
Maar een hoop meisjes vinden nou eenmaal dat ze véél levenservaring hebben (bij iemand van mijn leeftijd is dat vaak al omdat hun ouders gescheiden zijn, of omdat hun kat dood is gegaan. Wat een levenservaring.. vervelende gebeurtenissen okee, maar levenservaring..?) en er is nu eenmaal véél slettengedrag de laatste tijd. Noem me maar kort door de bocht hoor nouks, maakt mij niet uit. Kijk het kán zo zijn dat het niet zo is. Maar in de meeste gevallen is het wel zo. Zéker bij die (toenmalige, vandaar de aanhalingstekens) 'vriendin' van mij. Dat vind ik gewoon, simpel gezegd, slettengedrag. En ik heb het niet alleen bij haar gezien hoor, bij veel meisjes. Véél meisjes.

En het is niet voor niets voor de wet verboden. Betekent niet dat het altijd fout hoeft te zijn, maar in de meeste gevallen wel..
Laatst bijgewerkt door Jaimyliefje op 03-01-09 13:20, in het totaal 1 keer bewerkt

Inujojo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 13:19

Jaimyliefje schreef:
Iedereen van 15 vind dat ze veel levenservaring hebben, bullcrap als je het mij vraagt..
Ik bedoel: ik ben 15 en heb veel meer meegemaakt dan de gemiddelde leeftijdsgenoot, véél véél meer. Alleen 'levenservaring', die bouw je volgens mij pas op zodra je uit het 'klaslokaaltje' verdwijnt en voor jezelf de keuzes moet gaan maken..
18 tot 20+ dus.

Dus yeye, ik kan het me niet erg voorstellen.

Ik vind het gewoon ziekelijk, een 'vriendin' van mij (nét 16, en echt heel kinderlijk) heeft een vriend van 25/26. Ik vind dat dus gewoon ziek. Ziek ziek ziek.
Ik heb het haar ook flink duidelijk proberen te maken, maar ze heeft gewoon een gigantisch bord voor haar kop. Ze is gekoppeld met hem door een andere 'vriendin' van mij. Dat vind ik dus gewoon vreemd.

Ik vind deze reactie heel stuitend eerlijk gezegd. Mijn ouders schelen 17 jaar, mijn moeder was dan wel iets ouders toen ze mijn vader ontmoette rond de 25, maar toch is het een groter leeftijdsverschil dan jij hier beschrijft. Als het aan jou zou liggen, is mijn moeder dus een slettebak en mijn vader ziek? Sorry hoor, maar ze zijn al ruim 20 jaar bij elkaar, verder geen problemen. Verder vind ik het ook nogal kort door de bocht om dit zo te beoordelen, als het liefde is, is het liefde. Ik wil eerlijk gezegd ook geen vent die zoveel ouders is dan ik ben, maar als het gebeurd dan gebeurd het, ik zie er ouder uit dan dat ik ben en als ik iemand ontmoet is niet mijn eerste vraag "Naam en leeftijd graag!".

Jaimyliefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 13:22

xDramaQueen schreef:
gaan we weer, zijn echt al een miljoen topics van geweest, jij hoeft er toch niet mee te lopen? kijk dan niet.
jaimy, wie ben jij te oordelen of iemand een slet of ziek is of niet.

Dat vind ik, dat mag ik best vinden. Als jij het niet vind, prima. Je hoeft niet te vinden wat ik vind.

Maar voor wat ik gezien heb en meegemaakt, is het vaak gewoon slettengedrag. Óf de beste jongen/man praat de meisjes gewoon om.

Heb er echter al veel verdriet en dat soort dingen om gezien. En naderhand spijt..

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 13:24

Ik snap ook weinig van die relaties, vooral als iemand van 30 ofzo met een meisje van 14/15 aan komt... Ik vraag me dan serieus af waar die mannen mee bezig zijn. Vanaf 18/19 vind ik het al wat anders worden, maar wat moet je nu als 15 jarige met iemand van rond de 30?

Mloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 13:25

Hmm, het kán heel fout zijn. Maar ik had op mijn 16e ook een soortvan vriendje van 24. Stond daar toen niet echt bij stil, het was gewoon leuk samen. Hij was lekker gek, en gedroeg zich absoluut niet naar zijn leeftijd. Sja, en ik vond hem gewoon leuk, klaar. Overigens hebben we geen sex gehad, dus daar was het hem ook echt niet om te doen. Hij vond mij leuk en ik vond hem leuk. Het kan dus wel, maar in sommige extreme gevallen vraag ik me ook af of het nog met liefde te maken heeft, om gaat het gewoon om 'makkelijke seks'.

Jaimyliefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 13:26

Als je even leest, inujojo, en nog wat andere mensen. Ik vind het heel wat anders wanneer je beiden volwassen bent. Maar als je 15 bent zit je echt in een heel andere levensfase dan die mannen hoor. En op dat moment is het vaak heel leuk en aardig, en veel meisjes kijken erg tegen je op als je een wat oudere vriend hebt. ook leuk.
Naderhand is het vaak: 'ooh hij had me omgepraat' en 'had ik nou maar' of 'had ik nou maar niet'. eveneens het 'ik heb zoveel gemist omdat hij veel te oud was' .

Kijk, nu kun je mij wel heel kortzichtig vinden. Maar ik probeer niemand aan te vallen, ik vind dit en als iemand anders het anders vind: prima. Maar ik heb het zo zien gebeuren en ik heb niet voor niets een mening gevormd Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 13:31

Jaimyliefje schreef:
Kijk, nu kun je mij wel heel kortzichtig vinden. Maar ik probeer niemand aan te vallen, ik vind dit en als iemand anders het anders vind: prima. Maar ik heb het zo zien gebeuren en ik heb niet voor niets een mening gevormd Lachen

Alleen jammer dat je oordeelt naar aanleiding van één (of misschien enkele) situatie(s) en vervolgens het gehele fenomeen afkeurt op behoorlijk kortzichtige wijze.

yeye

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 13:34

dat is bij ons niet het geval hoor Knipoog
als ik bij wijze van spreken op mijn kop wil gaan staan dan doe ik dat ook! hij doet dan altijd leuk met me mij :p
als ik met mijn pop (ook bij wijze van spreken :p) wil spelen dan vraag ik toch even of hij mee doet?:D hij zal dat met veel liefde en plezier doen hoor Knipoog
ik mis niets in mijn leven! ik doe ook niet liever dan zijn tuin (van zijn huis he) verbouwen tot dierentuin. hij doet niet liever dan mij een gelukkig leven geven. je zou bijna kunnen zeggen dat ik van hem profiteer :p (is niet zo hoor maar hij doet wel heel veel voor mij en mijn familie). niemand zou hem willen/kunnen missen!

Jaimyliefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 13:35

in mijn omgeving zou ik het eigenlijk vrijwel altijd zo zien. Over internet kan ik niet goed oordelen natuurlijk.

Maar ik heb genoeg gezien om te kunnen oordelen naar mijn idee Lachen De voorgaande topics over dit onderwerp heb ik ook altijd gevolgd.

En dat jij het op jouw manier ziet, dat begrijp ik ook best. Maar zoals ik eerder zei nouks, ik heb niet voor niets mijn mening gevormd Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 13:36

Jaimyliefje schreef:
En dat jij het op jouw manier ziet, dat begrijp ik ook best. Maar zoals ik eerder zei [***], ik heb niet voor niets mijn mening gevormd Lachen

Dat snap ik, dat je hem niet voor niets hebt gevormd. Maar dan nog is 'ie kortzichtig en aanvallend naar andere mensen die misschien níet zo in elkaar zitten. Enigszins nuance aanbrengen zou geen kwaad kunnen.

yeye

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 13:38

ik begrijp wel dat er mensen zijn met slechte ervaringen natuurlijk en die mogen oordelen zoals ze willen. wie zijn wij om hen te zeggen wat zij horen te zeggen? niemand he Knipoog
jaimy: ik hoop dat je naast al je slechte ervaringen ook iemand tegenkomt waarvan je ziet dat het heel goed gaat. dan kan je zien hoe mooi zo een relatie kan zijn. ik begrijp je echt wel hoor, maar ik denk dat dit niet telt voor alle relaties.

Jaimyliefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 13:39

Nouks schreef:
Jaimyliefje schreef:

Alleen jammer dat je oordeelt naar aanleiding van één (of misschien enkele) situatie(s) en vervolgens het gehele fenomeen afkeurt op behoorlijk kortzichtige wijze.

overigens keur ik niet het hele fenomeen af, want ik zeg het kán ook goed gaan. maar vaak niet, héél vaak niet. Maar ts vraagt wat je ervan vindt, en dit vind ik. En nogmaals, als jij of wie dan ook het anders vind dan kan ik daar ook goed inkomen, ook met jullie argumenten. En ik ben niet het type wat altijd hard aan haar mening vastkleeft en nooit veranderd van mening, of iemand beoordeelt om een enkele gebeurtenis, maar nu denk ik er in elk geval zo over Lachen