Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
dan snap je t ook niet helemaal geloof ik....
Maar met een bankstel of wat dan ook niet Karin schreef:Ik schakel daarom dus ook de biedoptie uit. Als mensen serieus zijn en echt iets willen wat ik verkoop, dan mailen ze me maar.
Karoliefje_ schreef:Bijv. met een zadel passen vind ik dat de verkoper wel naar je toe kan komen om het te passen als het in de buurt is.Maar met een bankstel of wat dan ook niet
Jij wilt toch van je zadel af? Een zadel past nou eenmaal niet zo snel.
meisjes van 13 die al op een hengstenstal hadden gewerkt.. Less schreef:Je bedoelt een bedrijf die voorrijkosten vraagt Karoliefje?
Elke87 schreef:Ik vind een paard of een rijbroek oid verkopen ook wel een wereld van verschil.. Op een paard zou ik ook niet bieden.. Sowieso hoe kun je op een paard bieden wat je nog nooit in werkelijkheid hebt gezien..
meisjes van 13 die al op een hengstenstal hadden gewerkt..
Less schreef:Elke87 schreef:Ik vind een paard of een rijbroek oid verkopen ook wel een wereld van verschil.. Op een paard zou ik ook niet bieden.. Sowieso hoe kun je op een paard bieden wat je nog nooit in werkelijkheid hebt gezien..
meisjes van 13 die al op een hengstenstal hadden gewerkt..
Bij een filmster toevallig?
Martine123 schreef:ik heb een antieke kast van mijn opa op marktplaats staan; hoogste bod; 25 euro!!
Elke87 schreef:Martine123 schreef:ik heb een antieke kast van mijn opa op marktplaats staan; hoogste bod; 25 euro!!
Ja triets..
Ik heb wel één keer iets voor meer verkocht dan dat ik het had gekocht
Elke87 schreef:
Chiqa schreef:Ze vergeten alleen een ding, een bod kan het begin zijn.
Less schreef:Elke87 schreef:
huh?
maar die was dan niet voor mij dus? miss_kippie schreef:lees je steeds vaker kan je hem komen brengen wonen ze 100km verder op ofzo
Rianneke schreef:Ik had pas ook nog een fraaie actie.
Had op iets geboden op MP en kreeg een mail of het een serieus bod was. Dus ik netjes terug gemailt van ja het is serieus. Keeg ik terug dat hun het dus niet serieus namen... Dus ik kom met de vraag; Wat is de vraagprijs dan? Kreeg ik als antwoord dat ik dat vast niet kon betalen gezien mijn lage bod
Tsjah sorry, maar zet er dan een richtprijs bij ofzo...
Chiqa schreef:Rianneke schreef:Ik had pas ook nog een fraaie actie.
Had op iets geboden op MP en kreeg een mail of het een serieus bod was. Dus ik netjes terug gemailt van ja het is serieus. Keeg ik terug dat hun het dus niet serieus namen... Dus ik kom met de vraag; Wat is de vraagprijs dan? Kreeg ik als antwoord dat ik dat vast niet kon betalen gezien mijn lage bod
Tsjah sorry, maar zet er dan een richtprijs bij ofzo...
Presies, hier ben ik het mee eens. Dan hebben ze de bied optie aanstaan maar geen vraagprijs, en dan piepen als het bod te laag is