Lastige meiden..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MaaikeMo

Re: Lastige meiden..

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 13:12

Proberen niet bang zijn, op ze afstappen en een giga knal namens bokt geven? Clown

luffwinny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-09 13:14

haha Haha! Whoosh!

elbeauty

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 13:19

Ja ik zou er ook voor zorgen dat het op zou houden. Heb je enig idee waarom ze zo over je praten? Want vaak is het gewoon jaloezie van die andere meiden misschien heb je ooit met een jonge gekust waar 1 van hun verliefd op was ofzo iets?? Wat erg slim is geef de mensen geen reden om over je te praten.

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 13:20

Lees dat je pas later in Elspeet bent komen wonen?
Die lui zijn soms idd erg irritant naar "import", zoals ze mensen als jij noemen.
Niks van aantrekken, gaat vanzelf wel weer over.
En mocht je achternamen kennen van sommige, pb ze gerust door, mss weet ik dan wel of ze familie zijn van vrienden van me en kunnen ze evt aangesproken worden. Knipoog
Verder zou ik het wel even melden bij de barman, die kan evt ook waarschuwen oid.

luffwinny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-09 13:22

heb wel is met jongens gezoend waar hun goed mee op kunnen schieten jaa(of hun die jongens echt leuk vinde of meer vrienden zijn weet ik niet) Ze zeggen wel vaak tegen jongens dat ze niks met mij moeten doen (ook al praat ik er gewoon vriendschappelijk mee) gelukkig trekken die jongens zich er niks van aan.

luffwinny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-09 13:25

Weet maar van een iemand de achternaam en van een paar de voornamen maar daar ga ik verder maar niet over praten..

luffwinny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-09 13:26

ik woon hier vanaf me 11 en vanaf me 14 kwam ik er wel eens, maar na 2 keer mochten ze me al niet.. waarom?geen idee,..

Meraki

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 13:28

Goh.. heb ik ook .. en ik heb zooo geen tijd en zin om ruzie met dat kind te maken! Blijkt trouwens ook, dat ze sinds twee weken met een jongen uit onze vriendengroep heeft.

Één ding scheelt weer, niemand mag dr.. Clown

luffwinny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-09 13:29

huh dat snap ik even niet Haha!

Boktpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 13:34

Ik snap die reactie ook even niet...

Maar TS hou het er maar op dat ze jaloers zijn ofzo? Waarom? Nou misschien vinden ze dat de jongens in kwestie te leuk met jou omgaan ofzo?
Ik zou wel voor mezelf opkomen! Met drinken gooien betekend voor mij dat ik terug ga gooien en dan niet zuinig aan, maar meer gemeen (zulke acties als crossmonster)
Hun horen gewoon van jou af te blijven! Wel zou ik als het nog eens voorkomt het vertellen aan de barman/eigenaar ofzo. Misschien dat hij een beetje kan opletten en hun kan aanspreken als hij het zelf ziet gebeuren.

Meraki

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 13:35

Mijn (tot twee weken geleden) beste vriendin, werkte bij een viszaak.. daar werkte nog een ander meisje. Bleek heel leuk meisje te zijn blabla.
Toen kwam ik m'n x-vriendin tegen samen met haar, en ik zei voor de grap met een ironische ondertoon.. goh ga je nu met al het tuig van Oldenzaal om? Knipoog
Waarop zij mij heel roestig aan keek, en wat grinnikte. Njah..

Een half uur later stond die ene opeens naast mij, dat ze dat niet pikte en ik dat nooit weer over haar hoefde te zeggen blablabla.. Rolleyes njah, ik was toen behoorlijk aangeschoten en tsjah had het maar zo gelaten.
Maar die is de hele avond ook neit meer weggegaan met dr zusje.

Nou ken ik ze wel een béétje, gewoon van die meiden waar je bij voorbaat al dank je wel tegen zegt en verder loopt Huilen van het lachen althans, ik wel..

Maar nu stuurde ik m'n beste vriendin laatst een mailtje, waarom ze in godsvredesnaam nooit meer wat van zich liet horen etc.
Kreeg ik terug, ja jij mag haar niet en zij jou niet.. heb geen zin om daar tussen te gaan zitten dus doe ik afstand van jou.. Gestoord

okééé

Maar gaat 'die ene' ook nog eens met een jongen uit onze vriendengroep, zij was al een paar keer mee geweest (niet waar ik bij was) en ze had zich nog aan niemand voorgesteld.. en zij ook tegen niemand wat..
Dus iedereen heeft aardig de vraagtekens staan bij haar.. njah .. ik zeg niks straks heb ik het wéér gedaan.. No Cheer Huilen van het lachen

Edit.. dus tsjah, ik heb ook zoiets ergens .. njah een beetje.. alleen worden ze nóg niet handtastelijk

Boktpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 13:39

Dat is duidelijker Haha!
En ag geen moeite steken in zulke mensen; dat zijn geen echte vriendinnen!

Meraki

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 13:43

Haha dat dacht ik toch Haha!

dwaallicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 14:57

Eerst duidelijk maken dat ze van je af moeten blijven, luisteren ze dan niet, dreun geven. Wie niet horen wil moet voelen Haha!

I_Love_Kyara

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 15:00

gewoon niet naar die kroeg gaan en een andere zoeken. Lachen

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 15:04

Wat ben jij 'netjes' dan zeg! Echt ik sla ook echt nooit, maar ik was echt helemaal uit mijn stekker gegaan!

Meid, zet ze op hun plaats met opmerkingen en niet op je kop laten zitten, dit is niet normaal

1Boefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 15:08

Lekker belangrijk dat ze je niet aardig vinden zeg! De wereld bestaat vol met K*tmensen, egoisten, jaloersige types en arroganten!
Ik heb zelf ook maar een handjevol mensen om me heen die me accepteren zoals ik ben.
Je moet het zo zien. Als ze jou niet moeten, dan zijn het jouw type mensen niet! Je zal er dus nooit iets aan hebben.
Zoek een andere weg en vanzelf maak je nieuwe echte vrienden!
Ik woon nu 8 jaar in België en ook hier is het altijd heel moeilijk geweest om nieuwe mensen te leren kennen. Soms was ik daar echt verdrietig om. Nu kan het me niet meer schelen en heb ik zowaar veel kennissen/vrienden Haha!
Enne de meeste vrouwen zijn zo wie zo van die........uhh.........zeikerds, roddelaars, jaloers......bah

raketje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 15:18

vroeger was ik ook altijd zo netjes als jou. liet me ook altijd weg duwen of beetnemen. Tot ik iedereen zat was en zelfde deed als hun, duwde ze ook weg. En liet '' perongeluk'' me glas met flugel vallen zo op iemands ze schoen. Sindsdien past iedereen braaf voor me op en maken ze zich uit de voeten. Sta nu bekend als '' zei pakt iedereen terug'' Ook de uitsmijters helpen mij een handje als ik weer eens last heb met iemand. Of er komen nieuwe stamkroeg mensen die zich willen inwijde, kijken ze mij altijd aan Huilen van het lachen Kijk gerust terug, tot ik ze zat word en ze vanzelf wel eens terug pak met een vriendin.Meestal rennen ze naar de uitsmijters maar die lachen erom...

Waar woon je ? Heb wel zin om een keer fun te maken in een andere kroeg.
Maar dan laten ze ook gelijk weer met rust! Zijn ze helemaal om aan jou kleren te zitten!

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 15:35

klinkt misschien stom, maar je hebt het echt zelf in de hand. Ik heb in de kroeg ook welleens gedoe gehad. Ik werd uitgescholden als junkie.. Toen heb ik vriendelijk gevraagd: waarom noem je me zo? Ik heb jou niets aangedaan toch?? En ik ben niet diegene die drugs gebruikt. Toen ben ik nog erger uitgescholden, gewoon omdat ik er blijkbaar anders uitzie. Nou goed, ik kom er niet meer. Is gewoon niet leuk, zei hebben de grootste lol omdat ze iemand kunnen treiteren.. nou dan ga ik gewoon niet meer heen. Dan moet ik maar een eind fietsen om ergens anders heen.. maar dan heb ik het iniedergeval wel gezellig.

miepmiep91

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 00:52

Mensen die anderen uitschelden, zijn onzeker over hun zelf, en zo voelen ze zich wat beter Knipoog 1 pot nat dus!

Eva1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 00:59

Wat een rotmeiden, gewoon eentje een flinke knal in het gezicht geven ik denk dat ze dan met hun takken van je jurk afblijven !

take_one

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 15:43

Eva1993 schreef:
Wat een rotmeiden, gewoon eentje een flinke knal in het gezicht geven ik denk dat ze dan met hun takken van je jurk afblijven !

Nou inderdaad zeg!
Wat denken ze wel niet zeg. Scheve mond

En ik zou wel gewoon naar de eigenaar gaan!

Blondie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 16:52

Meestal is het jalouzie.
als ze je uitschelden voor prutsmuts zal ik gewoon iets terugzeggen van mij betalen ze tenminste jij bent nog geen dubbeltje waard Knipoog
maar eigenlijk moet je ze gewoon meteen op hun bek slaan je pikt het toch niet dat ze je jurkje omhoog trekken enzo....en ik zou dat bier recht in hun gezicht smijten.

StillAngel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 16:59

Blondie_ schreef:
Meestal is het jalouzie.
als ze je uitschelden voor prutsmuts zal ik gewoon iets terugzeggen van mij betalen ze tenminste jij bent nog geen dubbeltje waard Knipoog
maar eigenlijk moet je ze gewoon meteen op hun bek slaan je pikt het toch niet dat ze je jurkje omhoog trekken enzo....en ik zou dat bier recht in hun gezicht smijten.

Eerlijk gezegd zou ik die opmerking niet plaatsen, zo 'bevestig' je eigenlijk een beetje dat het zo is en dat is niet de bedoeling want dan gaan ze alleen maar door. Dit is onzekerheid van die meiden, laat ze maar lekker en kun je niet naar de andere kant van de kroeg dan? Of is het zo'n kleine kroeg? Als ze je dan achter volgen kun je een vinnige opmerking maken of dat je honing aan je kont heb ofzo. Laat ze toch niet jouw avond verpesten! Knipoog

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 20:38

Nou ik zal dr dan echt niet heengaan, of gewoon keer 1 goed slaan, dan is het ook afgelopen.
Je kan ze ook negeren, maar kan me voorstellen dat je dan niet op je gemak bent.