Lovely schreef:Equidea schreef:ik loop altijd de leuke huiskamer topics mis!
En als ik er dan eentje zie, durf ik niet meer mee te doen omdat ik er na 400 pagina's onmogelijk nog bij kan horen, omdat iedereen elkaar al kent(en dat meeloper gevoel of "niet-welkom-maar-durven-we-je-niet-te-zeggen" gevoel is niet leuk! ).
Ben ik de enige die dit heeft? Die het zat is om als loner op bokt, boktlid te zijn.
Het zou misschien al helpen als je jezelf niet zo afhankelijk maakt van wat anderen misschien willen, vinden of zeggen. Draai het maar eens om, welk HK topic heeft de mazzel dat jij met ze mee komt doen. Oké, dit is misschien wat overdreven, maar het kan wel helpen als je het wat positiever ziet. Bovendien, waarom wil je in hemelsnaam dat mensen die niet bij je passen, leuk tegen je gaan doen? Waarom wil je bij een club horen die laat merken dat je niet welkom bent (en het er soms om doen?)? In het echte leven ga je toch ook niet bij een groepje staan waar eentje je steeds een taart in je gezicht gooit en de rest erbij staat te lachen
.
Denk dat je me niet goed begrijpt, het is eerder dat wanneer je het probeert, je vaak genegeert wordt, en na een aantal keer de " hoop" opgeeft op een leuk groepje mensen. (die je vooraf niet kent... en niet weet wat je kan verwachten)
ik loop
(en dat meeloper gevoel of "niet-welkom-maar-durven-we-je-niet-te-zeggen" gevoel is niet leuk! ).
. Oké, dit is misschien wat overdreven, maar het kan wel helpen als je het wat positiever ziet. Bovendien, waarom wil je in hemelsnaam dat mensen die niet bij je passen, leuk tegen je gaan doen? Waarom wil je bij een club horen die laat merken dat je niet welkom bent (en het er soms om doen?)? In het echte leven ga je toch ook niet bij een groepje staan waar eentje je steeds een taart in je gezicht gooit en de rest erbij staat te lachen
1-0

en bij die anderen zaten ook mensen rond de 20 ed, nou, dat gaat niet samen met een 12 jarige vind ik.