Waarom loop ik altijd net de leuke topics mis?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Equidea

Re: Waarom loop ik altijd net de leuke topics mis?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-09 02:08

Lovely schreef:
Equidea schreef:
Bloos! ik loop altijd de leuke huiskamer topics mis!
En als ik er dan eentje zie, durf ik niet meer mee te doen omdat ik er na 400 pagina's onmogelijk nog bij kan horen, omdat iedereen elkaar al kent No Cheer (en dat meeloper gevoel of "niet-welkom-maar-durven-we-je-niet-te-zeggen" gevoel is niet leuk! ).

Ben ik de enige die dit heeft? Die het zat is om als loner op bokt, boktlid te zijn. Lips are sealed

Het zou misschien al helpen als je jezelf niet zo afhankelijk maakt van wat anderen misschien willen, vinden of zeggen. Draai het maar eens om, welk HK topic heeft de mazzel dat jij met ze mee komt doen Knipoog. Oké, dit is misschien wat overdreven, maar het kan wel helpen als je het wat positiever ziet. Bovendien, waarom wil je in hemelsnaam dat mensen die niet bij je passen, leuk tegen je gaan doen? Waarom wil je bij een club horen die laat merken dat je niet welkom bent (en het er soms om doen?)? In het echte leven ga je toch ook niet bij een groepje staan waar eentje je steeds een taart in je gezicht gooit en de rest erbij staat te lachen Knipoog.

Denk dat je me niet goed begrijpt, het is eerder dat wanneer je het probeert, je vaak genegeert wordt, en na een aantal keer de " hoop" opgeeft op een leuk groepje mensen. (die je vooraf niet kent... en niet weet wat je kan verwachten)

mick75

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 02:10

Volgens mij heeft het wel wat met de leeftijd te maken, in elk geval bij Kwik wel. Ze heeft nog nooit eerder echt gebeten, wel zachtjes geknabbeld aan je vingers om te kijken of het eetbaar was natuurlijk, dat hoort bij ratjes. Maar Kwik viel aan omdat ze niet opgepakt wilde worden. Kan niet ontdekken of ze ergens pijn heeft en ze oogt voor haar leeftijd erg gezond en vrolijk verder, dus we laten haar nu meer met rust. Ze mag in onze mouwen kruipen als ze daar zin in heeft, als ze dat niet wil is het ook goed.

Hoe oud zijn die van jou?

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 02:23

mick75 schreef:
Volgens mij heeft het wel wat met de leeftijd te maken, in elk geval bij Kwik wel. Ze heeft nog nooit eerder echt gebeten, wel zachtjes geknabbeld aan je vingers om te kijken of het eetbaar was natuurlijk, dat hoort bij ratjes. Maar Kwik viel aan omdat ze niet opgepakt wilde worden. Kan niet ontdekken of ze ergens pijn heeft en ze oogt voor haar leeftijd erg gezond en vrolijk verder, dus we laten haar nu meer met rust. Ze mag in onze mouwen kruipen als ze daar zin in heeft, als ze dat niet wil is het ook goed.

Hoe oud zijn die van jou?

misschien een idee om dit in het rattentopic te bespreken?
gaat volledig offtopic namelijk Knipoog

Sigrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 02:55

Start zelf een leuk topic is mijn advies.

Ik heb ruim een jaar geleden een HK topic gestart voor bokkers uit mijn buurt en dat is tot mijn grote verbazing én plezier uitgegroeid tot een hele gezellige club. Een groot deel van ons hebben elkaar inmiddels ook ontmoet (is ook handig als je bij elkaar in de buurt woont...) en er zijn al veel nuttige zaken onderling opgelost (stalling, zadels, gewoon raad enz)

Afgelopen zondag heb ik nog een buitenritje met een van de meiden uit het topic gemaakt. Overigens mag iedereen zich bij ons aansluiten, maar in de praktijk blijkt het gewoon lastig om er later nog "tussen" te komen. Maar er zijn een aantal volhouders die er inmiddels ook gewoon helemaal bijhoren hoor! Dus het kan wel.

En als ik heel eerlijk ben is "mijn" HK topic nu ook de hoofdreden om ff op bokt te kijken. Is gewoon hartstikke leuk en gezellig.

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 10:28

Ik heb dat ook gehad, maar zit nu bij 1 heel leuk HKtopic: het leed dat overheerlijke oudere mannen heet.
Nieuwelingen zijn altijd welkom en worden er ook gelijk bij betrokken. Ja

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 11:21

Haha! 1-0 Haha!

Ik snap dat gevoel wel, mensen kennen elkaar dan al zo'n tijd dat je toch een tijdje "de nieuwe" blijft voor je gevoel. Maar aan de andere kant, heb je dat bij een nieuwe baan, op een nieuwe stal, en in een nieuwe kroeg ook niet?
Ff doorbijten! Bij ons ben je sowieso welkom mits je aanklopt en je ff voorstelt Knipoog hoor; is voor western-, dressuur-, recreatie- en weet ik wat voor ruiters, niet-ruiters of wannabee-ruiters bij elkaar. Gewoon gezellig: [HK] Regenboog-Rainbow II: iedereen mag mee !!
De jongste is pas rond de 20 en als ik zeg hoe oud de oudste is dan slaat ze me in elkaar dus dat doe ik maar niet *LOL*

Chocopasta

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 12:10

Sonja schreef:
Haha! 1-0 Haha!

Haha! Haha! Haha!

Ik weet wel wat je bedoelt, ken het ook wel.
Maar ik heb ook nooit zin om zo'n topic bij te houden Clown
Meestal gaat het me te hard... Haha!

Olijkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 12:14

Ik heb het ook, ik had het dan wel op een ander forum.
Daar was een soort fotoclubje, en daar deed ik aan mee, maar er werd nóóit wat over mijn foto's gezegd, ik werd gewoon genegeerd.
En toen ik vroeg heeft er dan niemand nog tips voor me ofzo? Schreef er een: je foto is te groot.. Huilen van het lachen
Toen ben ik ermee gekapt, ik had zovaak geprobeert mee te praten enzo..
Maarja, hier op bokt doe ik erg weinig, en valt het dus wel mee. Ik zit nu wel in het topic van 't Reelaer maar daar gaat het wel, omdat er ieder jaar weer andere mensen zijn die op dat kamp gaan, en dus weer nieuwe mensen in het topic..

xxxdonja

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 12:21

Ik ken het wel ! Maar ik zit maar in 1 HK topic, het 12 tot 14 jarigen topic. Prima mensjes zitten daar, mijn leeftijd allemaal Knipoog dus kan goed met ze op schieten. 'k zat voorheen ook in andere topics maar daar heb ik al een paar maand niet gereageerd, t zijn niet 'mijn' mensen die daar zitten, bij het ene reden ze allemaal wedstrijden, eigen ponies enzo, en dan kom ik aan met mijn manege... Nagelbijten / Gniffelen en bij die anderen zaten ook mensen rond de 20 ed, nou, dat gaat niet samen met een 12 jarige vind ik. Lachen

danneke80

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 12:39

Ik heb het ook ja. Er was 1 HK topic waar ik inzat, maar dat is al een tijdje dood. Vele andere met mijn interesses zijn inderdaad al zo lang bezig dat ik daar niet tussen durf te komen.Zelf eentje beginnen lijkt me best leuk, dan moet ik alleen nog ff bedenken waarover.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 12:41

Gewoon lekker in rollen jezelf voorstellen en dan lukt het wel, ik ben in het modellentopic gekomen toen er al vier keer een topic was geweest. Gewoon lekker voorgesteld, meegepraat en ben nu al zo lang vaste member. En ben niet eens een model maar zitten leuke mensen Vork

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 12:46

Meid ik zit in geen enkel HK topic en vermaak me toch prima op bokt hoor Knipoog

Maar ik zie dat je nu al links en rechts topic aangeboden krijgt waarin je mag meekletsen, dus het moet nu wel goedkomen, toch?