Ben je wel eens trots op jezelf?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Felice

Re: Ben je wel eens trots op jezelf?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 11:50

Laatst toen ik ging nadenken over 2008, werd ik wel trots op mezelf... Toen merkte ik dat mijn idee over mezelf dat ik veel uitstel en niet veel voor elkaar krijg helemaal niet klopt. Ik heb juist heel veel van de plannen die ik in 2008 had, ook zélf en met succes uitgevoerd. Ik ben dus eigenlijk een stuk daadkrachtiger dan ik dacht, en ik mag best meer zelfvertrouwen hebben Lachen

ponymeid1

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 11:59

Ik zou trotser op mezelf moeten zijn dan als ik ben. Dit jaar zoveel gebeurt en zoveel bereikt, al is het puur persoonlijk gezien. Alleen voelt het nog niet zo, dus trots zijn is er nog niet echt bij.

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-09 12:34

Dat je weet dat je trots mag zijn is denk ik al een goeie eerste stap..! Ik denk als je over een poosje terug kijkt, je dat gevoel waarschijnlijk wel zult krijgen Lachen

netam12

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 12:39

Ik ben trots op me zelf omdat ze op mijn oude stal zeggen dat ik levensgevaarlijk paard heb.
Paard zal gek in de kop wezen je kan niet eens fatsoenlijk recht rijden zonder dat ze er vandoor gaat er zit geen rem op je moet haar gelijk weer verkopen.
Inmiddels 2 jaar later heb ik toch zo ver gekregen dat de rem er toch wel redelijk op zit ik ben wedstrijden gaan starten en heb inmiddels ook een paar punten de in de B.
En ik kan buiten rijden met dat gekke paard en zo af en toe hebben we toch wel een band samen en een hoop lol ..

Ben blij dat ik niet geluisterd heb..

Jessix

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 12:45

Ik ben trots op mezelf omdat ik mijn paard helemaal zelf opgevoed en beleerd heb vanaf veulentje af aan en dat het nu een ontzetten goed en lief paard is geworden. Hij wordt nu 10 jaar en er is gelukkig nog nooit iets in zijn leven gebeurd wat niet had mogen gebeuren. Daardoor is heeft hij nog steeds 100% vertrouwen en is nergens bang voor. Super, daar geniet ik elke dag van! En dat is voor mij een bevestiging dat ik goed bezig ben op paardengebied.

Elianna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 13:32

Ik denk dat iedereen wel eens trots op zichzelf is geweest.

Ik ben ook wel eens trots op mezelf, en soms zelfs om de kleinste dingen.
Een goed cijfer op school halen bijvoorbeeld.. Knipoog

amazone77

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 13:34

ik ben trots op mezelf omdat ik al 16 dagen niet meer heb gerookt. Go jij! Go jij!

Beautifulyou

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 15:10

Ik ben trots op me zelf omdat ik gisteren en vandaag nog niet gerookt heb!! hopen dat het nu wel lukt. En ik ben trots op me zelf dat ik heb volgehouden met me veulentje die ik gekocht had!

cooper

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 15:22

Ik ook trots op mezelf dat ik op negentienjarige leeftijd
Mijn eigen rijbewijs, auto, verzekering, reizen en binnenkort huisje kan betalen.
Ik ben ook trots omdat ik mijn record driften verbroken heb, en dat ik 2008 weer overleeft heb.

Bramasole

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 15:28

amazone77 schreef:
ik ben trots op mezelf omdat ik al 16 dagen niet meer heb gerookt. Go jij! Go jij!

Gefeliciteerd!

Ik ben vaak trots op mezelf wanneer ik gewoon de juiste keuze maak, niet iets doe ten koste van anderen en eerlijk probeer te zijn tegen mezelf. Klinkt wat zweverig maar ja...

Erna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 15:33

Het zijn vaak kleine dingen waar ik trots op ben: mijn, vroeger zo lastige, paard die zich afgelopen Kerst zonder problemen een kerstmuts en allerlei bontjes met belletjes liet omhangen en het allemaal prima vond; een kind uit mijn klas die ineens snapte hoe het nu eigenlijk met die lastige breuken zit; een gaatje in de muur boren bij mijn buurvrouw.....
Dat heb ik toch maar weer voor elkaar gekregen, denk ik dan Haha!

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 15:56

De mensen die gestopt zijn met roken, volhouden! Jullie kunnen 't echt waar!

Roselie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 16:06

Ik ben trots omdat als 24 jarige,

een eigen huis heb samen met mijn vriend
mijn eigen paard kan onderhouden
een baan in Amsterdam heb, waar het werk niet het makkelijkste is...

Truf

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 17:16

Hmm trots ben ik niet vaak op mezelf, gebeurt vaker dat ik mezelf kan schieten Clown
Was vorig jaar aan het eind van de laatste periode wel een beetje trots op mezelf. Had nog aardig wat tentamens te herkansen en wist toen op het nippertje in 5 weken 7 tentamens te halen(normaal gesproken per periode van 10 weken max 2 tentamens). Hierdoor heb ik binnen 1 jaar de theorie van de verkorte cursus DA assistent gehaald, 'even' naast m'n HBO opleiding Haha!

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 19:14

Hmm... ben eigenlijk niet nooit zo trots op mezelf..

T enige waar ik blij mee ben is dat ik mijn pony die ik nu een jaar heb, van een schrikachtige rotknol,, naar een braaf rijpaard heb weten te krijgen..
En ondanks alle tegenslagen die ik in het begin heb gehad, heb doorgezet..

Tja, iets om blij voor te zijn, niet om trots op te zijn..

Ik vind het trouwens wel echt super dat sommige mensen het gewoon kei goed doen, qua studie, baan, huis en dan nog een eigen paard erbij..
Dát is iets om trots op te zijn!

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 20:36

Toch vind ik Nancy, dat je ook daar best trots op mag zijn. Niet iedereen krijgt dat voor elkaar.

Tatort

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 23:30

ik ben trots omdat ik al bijna een maand rookloos ben

amazone77

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 23:48

ik ben erg trots op je tartort!!! heel goed bezig.
ik ben over 2 weken een maand rookloos Pling

Cheyenne_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 00:35

Ik ben trots op mezelf dat ik nog nooit heb gerookt! Haha! ik heb al zo vaak een sigaret in me handen gedouwd gekregen, maar nog nooit een trekje ofzo genomen. Vaak ook dat gezeik gekregen zovan; "Heb jij nog nooit gerookt? Geen een keer? Haha watje" kan me echt nix schelen want ik ken mezelf als ik het een keer heb gedaan dan ga ik het vaker doen ookal vind ik het vies!

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 00:39

Ik ben trots op alles wat ik heb bereikt Lachen

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 00:46

Ben er trots op dat ik een hele nare ziekte heb overwonnen na zo'n kleine 15 jaar.
En ik ben heel, heel trots op mijn dochter, wat zo'n heerlijke, lieve meid is. Lovers

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 18:11

Twiggy2008 schreef:
Ben er trots op dat ik een hele nare ziekte heb overwonnen na zo'n kleine 15 jaar.

OK dan!

Volgens mij hebben we het over dezelfde nare ziekte: Ik ben er heel erg trots op dat ik die ook heb overwonnen na zo'n 8 jaar.

Verder ben ik best vaak trots op mezelf. Ik kijk regelmatig terug; een paar maanden of een paar jaar en dan blijkt altijd dat ik toch weer vreselijk veel bereikt en/of geleerd heb.
Uiteraard baal ik ook wel eens (heel erg) van mezelf, maar wat ik wel weet is dat het veel fijner met jezelf leven is als je blij met jezelf bent en jezelf leuk kan vinden en trots kan zijn op wie je bent.

Mloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 18:18

Ik ben soms ook best trots op mezelf. Bijvoorbeeld met werk, ik werk (bijna altijd) superhard, soms zo'n 11, 12uur achter elkaar zonder te klagen. Als ik dan zie dat sommige collegas na 5, 6uurtjes al roepen dat ze moe zijn, denk ik: Goh ik flik dat toch maar wel weer Haha! En daar ben ik best trots op!

Zqw39

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 18:20

Ik ben trots dat ik dit schooljaar wel voor mezelf heb gekozen en niet voor 'de groep'. Lachen

Genee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 18:37

Haha met een voldoende voor wiskunde kan ik al weken gelukkig zijn, dat vind ik zo moeilijk altijd.. Gewoon als iets me lukt waarvan ik niet wist dat het kon, dan ben ik wel trots Lachen.