Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
of kom je een volgende winkel voorbij: jah, maar daaat! heb ik toch echt wel nodig 
Moon schreef:haha ik ben de enter niet kwijt hoor :p hij is gewoon stuk.
Dingen kwijt zijn heb ik trouwens wel vaker last van.
Het ergens neerleggen en 10 seconden later niet meer weten waar je het neer had gelegd. (gelukkig heb ik mijn standaard domme plekjes waar ze dan meestal liggen)
Nog zo iets:
Naar boven rennen om iets op te halen en dan op je kamer staan en je afvragen waarom je er eigenlijk staat
En dan heb ik er vaak ook nog eens bij dat ik dan beneden kom met iets heel anders dan waar ik voor kwam, en vervolgens de trap weeer op kan om als nog dat gene op te halen...
Moon schreef:haha ik ben de enter niet kwijt hoor :p hij is gewoon stuk.
Dingen kwijt zijn heb ik trouwens wel vaker last van.
Het ergens neerleggen en 10 seconden later niet meer weten waar je het neer had gelegd. (gelukkig heb ik mijn standaard domme plekjes waar ze dan meestal liggen)
Nog zo iets:
Naar boven rennen om iets op te halen en dan op je kamer staan en je afvragen waarom je er eigenlijk staat

.
, maar nu is het toch al wat verbeterd.

highwaykind schreef:Luid verklaren dat je het toch meer bij kinderen/tieners vind passen wanneer ze met een Tshirt van hun favo band lopen, en dan 2 tellen later de kleding van je gesprekspartner wat beter bekijken...(oeps).
Ik had laatst iets soortgelijks, ik had het met iemand over haren verven. Ik zei dat ik mijn haar nooit zou blonderen omdat ik donkere wenkbrauwen heb en er niet uit wil zien als prinses Laurentien. Toen werd het even stil en zag ik pas dat de vrouw waarmee ik praatte geblondeerd haar had met donkere wenkbrauwen.
Suzanne F. schreef:Ik ben ook heel intuitief ingesteld en kan feilloos op mijn gevoel en intuitie vertrouwen. Dat maakt het ook al makkelijk om impulsief te zijn. Ik hoef niet dagen na te denken of iets wel goed voelt...
De enkele keer dat ik wel in de problemen kom door mijn impulsiviteit komt dat doordat ik mijn gevoel heb genegeerd. 
_Tessaa schreef:In de Griekse mythologie bestonden ook twee broers:
- Prometheus
- Epimetheus
Prometheus betekent 'denken voor je doet' en
Epimetheus betekent 'doen voor je denkt'.![]()
Met dingen toezeggen ben ik vaak ook impulsief, en idd dat ergens heenlopen en dan vergeten waarom is ook herkenbaar.
Echter bij problemen en belangrijke dingen denk ik toch echt wel goed na voor ik iets besluit.. gelukkig.

Sheran schreef:_Tessaa schreef:In de Griekse mythologie bestonden ook twee broers:
- Prometheus
- Epimetheus
Prometheus betekent 'denken voor je doet' en
Epimetheus betekent 'doen voor je denkt'.![]()
Met dingen toezeggen ben ik vaak ook impulsief, en idd dat ergens heenlopen en dan vergeten waarom is ook herkenbaar.
Echter bij problemen en belangrijke dingen denk ik toch echt wel goed na voor ik iets besluit.. gelukkig.
Nee, klopt niet helemaal:
Prometheus: ' hij die vooruit denkt'
Epimetheus: 'hij die achterna denkt'
Sorry, moest even
lovey_ou schreef:wow zijn jullie niet familie?
Als je naar boven moet lopen duurt ong 10 sec. dus dan kan het zijn dat je het vergeet. Als ik achter de computer zit en ik verveel me denk ik ineens: Ja naar die site moet ik gaan! Klik ik op de internet knop wat hooguit een fractie van een seconde duurt weet ik niet meer wat ik wou doen
Of dan zoek je bijv een pen die altijd in hetzelfde bakje zit. Hele huis doorzocht. Ligt ie gewoon in het bakje ..
. 't Komt wel op hetzelfde neer iig