Wie is het nieuwe jaar ook rot ingegaan?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Def

Re: Wie is het nieuwe jaar ook rot ingegaan?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-09 12:34

Allemaal sterkte met de nare dingen die gebeurd zijn.

Hier moet ik toch even op reageren: Chipieke, ik zou ook kwaad zijn als ik je zus was. Ik vind het nogal raar, laat haar toch lekker. Om die foto's zou ik me al helemaal niet druk maken, wat maakt dat nou uit joh als 1 iemand er een beetje anders dan normaal op staat.
Wees blij dat je een gezonde zus hebt die op je bruiloft KAN komen. Je leest hier allemaal nare verhalen, je zou jezelf een schop onder je kont moeten geven.
Maar ja, das mijn bescheiden mening.

Sonja_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-09 12:35

Ik ben ook rot het nieuwe jaar ingegaan..
Was bij mijn vriend thuis, en werd enorm buitengesloten... zo voelde ik het iniedergeval.
Zijn broer heeft een vriendin, en kan het heel goed met zijn moeder vinden , ik dus niet.
En toen vertelde die vriendin hele tijd dat ze zo'n lief smsje had gehad van haar ( en mijn ) schoonmoeder, met dat m'n schoonmoeder zo trots was op haar.. en zo blij dat zei háár schoonmoeder mag zijn en blabla.
En zat die hele avond ook met mezelf in de knoop, weet niet zeker of ik verder wil met me vriend omdat we nogal uit elkaar groeien.
En we hebben die hele avond dus al beetje bonje, en zat ik dus daar... in me 1tje de hele avond op de bank.
Alles ging langs me heen, iedereen had het gezellig, maar ik werd niet gehoord of gezien...
Uiteindelijk gingen we om half 3 naar boven, probeerde met m'n vriend erover te praten, maar die werd kwaad en zei dat ik even op kon rotten, en is vervolgens naar beneden gegaan.
Ik was het zó spuugzat, dat ik me heb aangekleed en om 3 uur in de nacht naar huis ben gegaan.
Damn... heb me nog nooit even zó alleen gevoeld.

Leuk nieuwjaar zeg.. Verdrietig

_Question

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-09 12:35

Jeetje en dat allemaal terwijl het pas 12 en een half uur na de start is..

potverdikkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-09 12:37

Ik heb daarom ook alijd dubbele gevoelens met kerst en oud en nieuw. Het wordt zo geromantiseerd, terwijl dit de moeilijkste weken zijn voor een hoop mensen.
Op het moment dat het twaalf uur is denk ik vaak bij mezelf, Goh, nu wenst iedereen elkaar gelukkig nieuwjaar, over tien minuten beginnen de eerste vechtpartijen alweer...
Waarom alleen om 24.00 elkaar gelukkig nieuwjaar wensen? Je moet elkaar het hele jaar door het beste wensen.
Maar ja, voor mij was 2008 ook geen fijn jaar, sluit weer af, en gaan weer door.

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-09 12:38

Sterkte iedereen... Bah wat een nare dingen hier allemaal.. Ach gut
En dan is het nieuwe jaar nog geen dag bezig.....

Ik zat er gister ook aan te denken. Wens je iedereen gelukkig nieuwjaar.. Terwijl er mensen in het ziekenhuis liggen die misschien wel nooit meer naar huis kunnen of stervende zijn.. 'Gelukkig nieuwjaar' No Cheer

detour

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-09 12:40

Sonja_ schreef:
Ik ben ook rot het nieuwe jaar ingegaan..
Was bij mijn vriend thuis, en werd enorm buitengesloten... zo voelde ik het iniedergeval.
Zijn broer heeft een vriendin, en kan het heel goed met zijn moeder vinden , ik dus niet.
En toen vertelde die vriendin hele tijd dat ze zo'n lief smsje had gehad van haar ( en mijn ) schoonmoeder, met dat m'n schoonmoeder zo trots was op haar.. en zo blij dat zei háár schoonmoeder mag zijn en blabla.
En zat die hele avond ook met mezelf in de knoop, weet niet zeker of ik verder wil met me vriend omdat we nogal uit elkaar groeien.
En we hebben die hele avond dus al beetje bonje, en zat ik dus daar... in me 1tje de hele avond op de bank.
Alles ging langs me heen, iedereen had het gezellig, maar ik werd niet gehoord of gezien...
Uiteindelijk gingen we om half 3 naar boven, probeerde met m'n vriend erover te praten, maar die werd kwaad en zei dat ik even op kon rotten, en is vervolgens naar beneden gegaan.
Ik was het zó spuugzat, dat ik me heb aangekleed en om 3 uur in de nacht naar huis ben gegaan.
Damn... heb me nog nooit even zó alleen gevoeld.

Leuk nieuwjaar zeg.. Verdrietig

Ach gut

Je nieuwe voornemen: Goed voor jezelf zorgen en dumpen die vent! Jij bent een veels te leuk en waardevol mens, hij had best even naar je mogen luisteren en hoeft niet op je te schelden, tevens hoor je niet rond dat tijdstip alleen naar huis te gaan. Ach gut

Sterkte meid! Knipoog

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-09 12:41

ja het is eigenlijk maar vreemd inderdaad als je er beter over na denkt

SETEFURII

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-09 12:41

Ik ben ziek, maar dat weegt niet op tegen jullie problemen

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-09 12:48

Eigenlijk meer het jaar rot afgesloten, met 2 sterfgevallen in de familie, afgelopen maandag en dinsdag.

potverdikkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-09 12:50

jemig Neonlight! Dat is geen kattepis! Gecondoleerd!

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-09 13:25

Sterkte iedereen. Ik heb gisteren ook zo'n rotdag gehad. Ben maar lekker om half 9 naar bed gegaan en gelukkig was het al snel weer ochtend en 1 januari....

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-09 14:00

Ook ik heb een rot oud en nieuw gehad.. Ik heb een hersenschudding, mijn vriend dacht dinsdag even grappig te zijn en duwde me op het ijs, en zou me dan weer opvangen, tenminste dat was zijn plan. Ik had niets door en viel keihard achterover met mijn hoofd op het ijs. Heb een flinke hersenschudding, enorme hoofdpijn, misselijk.. Vriendje vond het wel heel erg, was heel bezorgd, was natuurlijk helemaal niet zijn bedoeling.

Gisteravond belde hij me nog even, hij ging natuurlijk wel lekker op stap, en ik kon niet mee omdat ik me zo beroerd voel. Dat deed extra zeer, al vond hij het ook rot voor me. Ik wil hem natuurlijk ook niet verbieden om te gaan, maar leuk vond ik het niet.

Heb met moeite het uitgezeten, en toen op bed gegaan. Veel lieve smsjes gehad vannacht, dat deed erg goed! Alleen niets van mijn vriend. Hij kon er waarschijnlijk gewoon niet tussendoor komen, maar toch, het is niet leuk. Heb hem wel een lief smsje gestuurd, heb ik nu nog geen reactie op. Zal nog wel slapen, maar weer, leuk is het niet..

En nu hebben mijn ouders visite. Van een nicht van mijn moeder, ze komen elk jaar.. Vorig jaar zijn we bewust weg gegaan, want eigelijk vind niemand het leuk, hun kinderen zijn heel vervelend en onopgevoedt.. Nu zouden mijn ouders weer weg, en ik zou thuis blijven want ik kan gewoon vrij weinig. En toen waren die mensen er al. Ik ben maar naar boven gevlucht, kan dat lawaai gewoon niet aan mn kop hebben, heb mijn ouders gesmeekt om te zeggen dat ze zo nog weg moeten, maar dat kunnen ze niet maken in hun ogen. Ik vind het persoonlijk helemaal niet zo raar om te zeggen, wees toch gewoon eerlijk.. Maar goed, meestal gaan ze pas rond een uur of 6 weg, en ik ben min of meer verplicht de hele tijd boven te zitten, waar ik ze nog woord voor woord kan verstaan, en ik heb al zo'n hoofdpijn... Oftewel, ik baal enorm. Kan gewoon niet weg, kan niks..

Nou lees ik hier veel ergere dingen,en ik wil iedereen ook heel veel sterkte wensen. Eigelijk mag ik helemaal niet klagen, maar toch.. Ik doe het wel, dit is geen leuk begin van het jaar. Ik hoop dat de rest leuker word, ik ga er in ieder geval voor!

qt_shetties

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-09 16:36

eerst, veel sterkte natuurlijk, .... wel beetje bot zo met oud en nieuw zeg!

Ik kán nog lachen, maar heb wel liefdes verdriet Bloos

SONY

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-09 16:50

Tja ik had 1 dag voor mijn verjaardag in november mijn vogel dood en dezelfde maand nog één.... Ben daar toch vrij ziek van...

Achja... inderdaad alles word geromantiseerd...

Trouwens lees een hoop berichten over vriendjes die lekker aso doen.. Lekker bij weg gaan joh..Knipoog Niet nog een jaar aan verspillen.

Mi_Amore

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-09 17:30

Def schreef:
Allemaal sterkte met de nare dingen die gebeurd zijn.

Hier moet ik toch even op reageren: Chipieke, ik zou ook kwaad zijn als ik je zus was. Ik vind het nogal raar, laat haar toch lekker. Om die foto's zou ik me al helemaal niet druk maken, wat maakt dat nou uit joh als 1 iemand er een beetje anders dan normaal op staat.
Wees blij dat je een gezonde zus hebt die op je bruiloft KAN komen. Je leest hier allemaal nare verhalen, je zou jezelf een schop onder je kont moeten geven.
Maar ja, das mijn bescheiden mening.

Je mag perfect je eigen mening hebben.

Het verhaal waarom ik haar niet zo op mijn huwelijk wil heb ik je door gepb't Knipoog

Er zijn dingen gebeurd de afgelopen zes jaar die ik wens af te sluiten en ik hoop dat 2009 er aan gaat helpen.

Heb net weer leuk nieuws gekregen zeg, mijn broer én schoonbroer zijn ontslagen op hun werk wegens de crisis Scheve mond Mijn schoonbroer heeft met mijn zus 2 kindjes en mijn zus werkt parttime... Die gaan zware tijden tegemoed zeg, en mijn broer is alleenstaand, weet echt niet wat ze nu nog moeten doen.

Jodie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-09 17:31

Ik ben er op kerstavond achtergekomen dat mijn vader vreemdgaat, en weet nog niet goed wat ik ermee moet doen. Daarnaast de afgelopen nacht alleen maar ruzie gehad met m'n vriend, over dat hij me kennelijk het halfjaar dat we samen zijn nooit heeft geloofd dat ik van hem houd, hij vraag het 10 keer in de minuut en dat is behoorlijk frustrerend. Huilend stond hij midden op straat (en stomdronken) en ik kreeg de fijnste dingen naar mijn hoofd geslingerd. Het gaat ook niet meer zo dus het is mooi geweest. Maarja, daarnaast kwam ik gisteravond met een vriendin een jongen tegen, die haar in het verleden veel heeft aangedaan en die ze daarna eigenlijk nooit meer gezien heeft. Zij was helemaal overstuur, en bij mij knapte er iets en ik draaide helemaal door, ben er bovenop gesprongen, heb hem bij z'n keel gegrepen weet niet wat allemaal nog meer, ze hebben me met z'n 3en tegen proberen te houden en uiteindelijk ben ik door een uitsmijter weggesleurd en op straat gegooid. Ik was helemaal over de rooie, heb mijn nagels er kapot van omdat ik me aan de muren vasthield, mijn knokkels zijn kapot, en ik heb allemaal blauwe plekken omdat ik een paar keer goed tegen de grond gesmeten ben.
Daarbuiten is er nog een hele hoop ander gezeur maar daar zal ik maar niemand mee gaan lastigvallen!

In ieder geval allemaal sterkte, zie dingen voorbij komen.. bah dat begint niet lekker.

Honesty

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-09 17:34

Broer met bloedvergifteging. Scheve mond

Allemaal sterkte!

Chatelaine

Woonplaats: Geboren in Dordt,via H.I Ambacht in Lelystad terecht gekomen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-09 17:45

Sterkte allemaal Ach gut

Ik ga mn jaar ook rot in,morgen wordt mn paard ingeslapen

nikitabanana

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-09 18:06

jeetje heey! wat een nare gebeurtenissen allemaal!

enige is dat 2008 rotjaar was voor mn pony, spat geconstateerd,
maargoed wat ik hier allemaal lees..

sterkte!

Woest

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-09 18:19

wanneer gaat het jaar voor mij NIET rot in Ach gut

Mijn moeder zat in de war met "haar hormonen" dus zo hebben mijn ouders gisteren avond de hele avond ruzie zitten maken.
Ik ben door het "gedwongen!" meegaan naar familie feesten waar je uren moet zitten en 7 gangen menu MOET eten gewoon al mijn kilo's bijgekomen die ik eindelijk kwijt was! Voel me daarom nu ook erg "Bleu".

Neskolay

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-09 18:23

Hier ook een vreuselijke oudjaars/nieuwjaars nacht gehad Boos!

Boktpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-09 18:25

Ik schaam me gewoon dat ik dit topic ging lezen en wilde reageren Bloos
Ik voel me alleen maar niet erg lekker (misselijk,hoofdpijn verkouden)
Maar als ik al deze verhalen lees Ach gut

Ik wens iederen toch veel geluk voor 2009 en dat het beter mag worden als dat het begonnen is!

youreperfect

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-09 18:26

Mijn jaar ook slecht gestart, ging naar een feestje met een van mijn beste vriendinnen. Ik werd er door haar "gedumpt" als vriendin, om het zomaar te zeggen, en ik vond het allesbehalve fijn. Toen zag ik ook nog eens mijn bijna vriendje met een ander meisje zoenen, was ook wel even schrikken. En ik zit tussen twee vuren, twee hele goede vrienden van me zouden, moest ik ze niet tegengehoude hebben, deze nacht gaan vechten, en nou smsen ze beide nog dat de ene de andere nog wel eens gaat slaan, en de andere de ene nog wel eens zou slaan.. Maar ik heb geen klagen tegenover als ik jullie start lees..

Sigrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-09 18:32

Bij een pensionstal bij ons in de buurt was vannacht voor de tweede keer in een halfjaar tijd brand. Eén schuur (met geitjes en stro) is helemaal afgebrand. Een aantal geiten hebben het niet overleefd Huilen . Paarden en andere dieren (koeien) waren gelukkig in orde. Maar wel ontzettend sneu dat er gewoon voor de tweede keer brand is geweest.

http://gouda.rtvwest.nl/nieuwsitem/25255

Eerder dit jaar in juli waren bij een brand al koeien omgekomen. Paarden konden toen net op tijd gered worden...

Sta er zelf niet, maar ken wel mensen die er staan. Is gewoon vreselijk triest allemaal.

En die man die vermist was geraakt met schaatsen hebben ze nu gevonden. Hij was vroeger docent van mijn vriend.

FenDT

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-09 18:35

Dat van mij is niet zo ernstig, maar ik zat om 1 over 12 op mijn knieen om te stofzuigen Huilen van het lachen Ook niet echt een lekker begin haha. Dat heb je als je 10 champagneglazen van iedereen moet vasthouden en er vervogens 2 vriendinnen ongeveer boven op je springen om je gelukkig nieuwjaar te wensen.... Clown