Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Sonja_ schreef:Ik ben ook rot het nieuwe jaar ingegaan..
Was bij mijn vriend thuis, en werd enorm buitengesloten... zo voelde ik het iniedergeval.
Zijn broer heeft een vriendin, en kan het heel goed met zijn moeder vinden , ik dus niet.
En toen vertelde die vriendin hele tijd dat ze zo'n lief smsje had gehad van haar ( en mijn ) schoonmoeder, met dat m'n schoonmoeder zo trots was op haar.. en zo blij dat zei háár schoonmoeder mag zijn en blabla.
En zat die hele avond ook met mezelf in de knoop, weet niet zeker of ik verder wil met me vriend omdat we nogal uit elkaar groeien.
En we hebben die hele avond dus al beetje bonje, en zat ik dus daar... in me 1tje de hele avond op de bank.
Alles ging langs me heen, iedereen had het gezellig, maar ik werd niet gehoord of gezien...
Uiteindelijk gingen we om half 3 naar boven, probeerde met m'n vriend erover te praten, maar die werd kwaad en zei dat ik even op kon rotten, en is vervolgens naar beneden gegaan.
Ik was het zó spuugzat, dat ik me heb aangekleed en om 3 uur in de nacht naar huis ben gegaan.
Damn... heb me nog nooit even zó alleen gevoeld.
Leuk nieuwjaar zeg..
Niet nog een jaar aan verspillen. Def schreef:Allemaal sterkte met de nare dingen die gebeurd zijn.
Hier moet ik toch even op reageren: Chipieke, ik zou ook kwaad zijn als ik je zus was. Ik vind het nogal raar, laat haar toch lekker. Om die foto's zou ik me al helemaal niet druk maken, wat maakt dat nou uit joh als 1 iemand er een beetje anders dan normaal op staat.
Wees blij dat je een gezonde zus hebt die op je bruiloft KAN komen. Je leest hier allemaal nare verhalen, je zou jezelf een schop onder je kont moeten geven.
Maar ja, das mijn bescheiden mening.

Mijn schoonbroer heeft met mijn zus 2 kindjes en mijn zus werkt parttime... Die gaan zware tijden tegemoed zeg, en mijn broer is alleenstaand, weet echt niet wat ze nu nog moeten doen. 

. Paarden en andere dieren (koeien) waren gelukkig in orde. Maar wel ontzettend sneu dat er gewoon voor de tweede keer brand is geweest.
Ook niet echt een lekker begin haha. Dat heb je als je 10 champagneglazen van iedereen moet vasthouden en er vervogens 2 vriendinnen ongeveer boven op je springen om je gelukkig nieuwjaar te wensen....