Vuurwerk nu spuuúgzat....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

luf_horses

Re: Vuurwerk nu spuuúgzat....

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-08 14:18

ja verschikkelijk he, gewoon op oudjaarsavond is het leuk, maar ze beginnen nu al... net wilde ik hier op de sloot schaatsen met mijn zusje en nichtje(6 en 8) en staat er weer zon ********jochie rotjes op het ijs te gooien, verschikkelijk!!!

_likepink_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-08 14:20

Dan is het ook leuk voor die kindertjes dan Rolleyes

Ga straks honden uitlaten neem er eerst maar een mee een waakhond en als iemand hem in de weg zit grijpt ie hem zo in de nek Haha! dus ga expres lekker t dorp in het geknal is wta minder geworden door die muziek van mij haha Haha!

Vera_noes

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-08 14:20

Bizzybijtje schreef:
Vera_noes schreef:
Ja ik heb ook een hekel aan vuurwerk. Alleen dat siervuurwerk, dat vind ik wel mooi. Maar die rotjes en al die illegale knal-dingen mogen ze van mij ook direct afschaffen.

Die mogen ook helemaal niet Knipoog Dus die zijn al afgeschaft.

Haha ja oke ze zijn al wel afgeschaft/verboden. Maar ze worden bij ons de buurt wel heeel veel afgestoken, dus de politie mag wel wat beter opletten dan.

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-08 14:22

Hond zit hier tussen de melkbussen waar carbit wordt afgeschoten en paarden staan er naast te grazen Haha!

De mensen die erbij staan, staan allemaal met de handen aan de oren Haha!

Nergens last van dus. We hebben nog nooit één hond gehad die last van vuurwerk had. Gewoon doen en als ie gek staat te kijken dan negeren..... Helpt prima.

Riss

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-08 14:30

ik vind vuurwerk wel leuk Clown
ook wel eng, maar oke.
daarom heb ik ook geen problemen met het vuurwerk, wel met mensen die het afsteken en er misbruik van maken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-08 14:32

Vera_noes schreef:
Bizzybijtje schreef:

Die mogen ook helemaal niet Knipoog Dus die zijn al afgeschaft.

Haha ja oke ze zijn al wel afgeschaft/verboden. Maar ze worden bij ons de buurt wel heeel veel afgestoken, dus de politie mag wel wat beter opletten dan.

Ach, dat is niet alleen met vuurwerk
Clown

EkmiC

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-08 14:35

Van mij mogen ze het ook afschaffen. Vind het om 0.00 uur wel leuk, maar voor een uurtje! Al dat geknal overdag :S
Katten worden er gek van, gelukkig blijft de hond er rustig onder.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-08 14:36

Ik ben blij dat ze nu al beginnen en ver van te voren ook, want zo wennen onze konijnen er een beetje aan. Denk dat dat beter is dan dat ze in een keer allemaal geknal horen.

Meraki

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-08 14:37

Als ze vuurwerk de stal in proberen te gooien enzo, had ik de politie gebelt om toezicht proberen te houden..

De hond kijkt er niet meer op of om van, gelukkig Lachen verder is het hier wel aardig rustig! Op de achtergrond hoor je alleen af en toe hele zware dreunen Haha!

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-08 14:40

ik ben er gewoon echt bang voor, normaal ga ik lopend naar het winkelcentrum maar ik durfde echt niet, ik ben meestal zo van gooi het voor me neus en je krijgt een hoek maar ik vind het 3x niets, ik ben dan ook al járen binnen met oud en nieuw, ik kijk wel vanaf me balkonnetje.

edit: hier in de straat zijn ze trouwens een jaar of 7/8 de oudste en dat was er één was 14/15 en alle guppies vonden hem stoer, toen knalde er 1 in ze hand en dat deed pijn, de sukkel

femmiel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-08 14:43

Ik haat vuurwerk egt Boos!
Zielig voor die dieren die niet weten wat hun overkomt.
Voor een keertje is het wel gezellig met de familie vuurwerk kijken,maar weken ervoor al Boos!
Ik ben benieuwd hoe het met Bonny gaat,ze lijkt er de laatste weken niet geintresseert voor te zijn,maar je weet maar nooit Lachen

Veel plezier vanavond Haha!

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-08 14:43

slimmerik schreef:
Hond zit hier tussen de melkbussen waar carbit wordt afgeschoten en paarden staan er naast te grazen Haha!

De mensen die erbij staan, staan allemaal met de handen aan de oren Haha!

Nergens last van dus. We hebben nog nooit één hond gehad die last van vuurwerk had. Gewoon doen en als ie gek staat te kijken dan negeren..... Helpt prima.

Hier net zo. Mijn paarden geven er (bijna) niets om en de honden vinden het ook heel normaal, alsof het dagelijks gebeurt. Ik heb er geen problemen mee hoor.

Siets

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-08 14:44

Ik heb een cabrio met linnen dak. Ben echt als de dood dat ze daar een geintje mee uithalen. Hier staan ze in het dorp carbit te schieten. Mag van mij meteen afgelopen zijn. Wat een naar geluid zeg. Snap ook niet wat daar leuk aan is. Siervuurwerk in het donker is toch veel mooier?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-08 14:45

Ik vind het ook wel eng hoor. Net naar m'n verzorgpony (met vriend Knipoog) en dat vond ik ook niet echt prettig.

TessaVB

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-08 14:45

ik meld me ook. Nagelbijten / Gniffelen

Mijn hond loopt de hele dag met z'n staart tussen z'n poten, en ik schrik me kapot.

Ach, wat moet je, als je tegenover de grootste vuurwerkwinkel in de regio woont. Nagelbijten / Gniffelen

ponymeid1

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-08 14:46

Ik kom zelf al niet buiten vandaag. Maar zo als ik het nu hoor, is het errrrug rustig buiten.

Zeeuwtje68

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-08 14:47

Ik ben echt heel blij dat ik hier woon, hier is het nog steeds muisstil in de polder. Geen knallen en vanavond naar het siervuurwerk kijken van de overkant dat is heel goed te zien.

Sandeman

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-08 14:52

Vanaf 8 uur vanmorgen lopen ze hier te knallen. Afschuwelijk. Gelukkig hoef ik niet meer naar buiten, ben er ook bang voor.
Mijn kat ligt steeds als een lappenpop om me heen.
Was vorige week in zeeuws-vlaanderen, misschien ga ik wel verhuizen. Erg mooi daar hoor.

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-08 15:01

dat knallen vind ik nog niet zo erg, maar ik woon in een oude boerderij met rieten kap. Vorig jaar waren ze pal voor het huis aan het afsteken, toen ik met de herdershond naar buiten ging gingen ze 20 meter verderop staan, voor de fourage handel met hooi en stro, hoe slim kun je zijn?

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-08 15:03

Zo gezellig al die knallen in de verte. (woon achteraf, dus hier is het geluid slechts een doffe klap). Haha!

intral

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-08 15:07

Heb er zelf niet echt veel last van, ga vanavond wel naar buiten om een paar rotjes af te steken, maar meer voor de gezelligheid ect Lachen .De paarden op de manege doen bijna allemaal alsof het doodnormaal is dat er hier streikers en vlinders worden afgestoken........

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-08 17:10

Heb het ook wel weer gehad met dat vuurwerk, vroeger vond ik het wel leuk om af te steken etc. Maar tegenwoordig vind ik er niks meer aan, mijn hond is ook als de dood en ligt de hele dag al achter de bank Ach gut

Als je ook ziet wat een rotzooi ze hier allemaal uithalen met dat spul

Veirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-08 17:13

Ik heb opzich niet een heel erg grote hekel aan vuurwerk, maar ben toch altijd wel weer blij als het klaar is. Elke keer als ik een knal hoor schiet m'n hart in m'n keel. Huilen van het lachen Ze zijn hier al de hele dag bezig met carbid schieten en achter het huis zijn ze rotjes etc. aan het gooien. Zo lang er maar niets bij ons ín de tuin belandt...

Weissjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-08 17:13

Al die illigale troep mogen ze veel zwaardere straffen op zetten....

CaileyS

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-08 17:20

Ik vind het leuk, ik steek zelf ook af. Natuurlijk wel in een normaal budget. Vanochtend heb ik ook wat afgestoken. Wel netjes na 10 uur en niet de Heeeele tijd door. Maar ik vind ook dat je rekening moet houden met elkaar en dat het veilig moet blijven voor mens EN zeker ook dier!!!