Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

dus ga expres lekker t dorp in het geknal is wta minder geworden door die muziek van mij haha
Bizzybijtje schreef:Vera_noes schreef:Ja ik heb ook een hekel aan vuurwerk. Alleen dat siervuurwerk, dat vind ik wel mooi. Maar die rotjes en al die illegale knal-dingen mogen ze van mij ook direct afschaffen.
Die mogen ook helemaal nietDus die zijn al afgeschaft.

Vera_noes schreef:Bizzybijtje schreef:
Die mogen ook helemaal nietDus die zijn al afgeschaft.
Haha ja oke ze zijn al wel afgeschaft/verboden. Maar ze worden bij ons de buurt wel heeel veel afgestoken, dus de politie mag wel wat beter opletten dan.
verder is het hier wel aardig rustig! Op de achtergrond hoor je alleen af en toe hele zware dreunen

slimmerik schreef:Hond zit hier tussen de melkbussen waar carbit wordt afgeschoten en paarden staan er naast te grazen![]()
De mensen die erbij staan, staan allemaal met de handen aan de oren
Nergens last van dus. We hebben nog nooit één hond gehad die last van vuurwerk had. Gewoon doen en als ie gek staat te kijken dan negeren..... Helpt prima.
) en dat vond ik ook niet echt prettig.

.De paarden op de manege doen bijna allemaal alsof het doodnormaal is dat er hier streikers en vlinders worden afgestoken........ 
Ze zijn hier al de hele dag bezig met carbid schieten en achter het huis zijn ze rotjes etc. aan het gooien. Zo lang er maar niets bij ons ín de tuin belandt...