Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Wildgirl schreef:rijden er wel taxi's met dat weer?
Hier is het nu al niet helder meer.....

Shaar schreef:Ik kan me echt niet herinneren dat het afgelopen jaar zo mistig was? Misschien was het bij mij voor de deur wel helder
Bijna de bocht uitgevlogen, nou ja, welke bocht die zagen we niet eens 

)Nouks schreef:Shaar schreef:Ik kan me echt niet herinneren dat het afgelopen jaar zo mistig was? Misschien was het bij mij voor de deur wel helder
Was ook alleen in het Oosten des Lands... Hoe meer je richting Enschede kwam, hoe dichter de mist was
JannekeW schreef:Ik woon ook in het oosten,
wij reden vorig jaar terug naar huis & mn broer moest voor de auto lopen, je zag echt niks
Moet nu een heel stuk fietsen... dus hoop niet dat het weer zo mistig wordt !

smokey17 schreef:We moesten vorig jaar ook door een straat heen, en kregen de vuurpijlen en rotjes om de oren... Werd constant geroepen: Sorry zag jullie niet...
xXGRIETJEXx schreef:Hier in Friesland (sexbierum) was het vanmorgen helemaal dicht, konden het pompstation van de buren haast niet zien.
Het is nu gelukkig weer weggetrokken, hopelijk gaat het niet zoals vorig jaar.
Vorig jaar is de auto die ze in de brand zouden steken in beslag genomen ivm met de veiligheid, dit jaar gaat er zowiezo een in de hens omdat er 4 auto's klaar staan, zou een mooi feest zijn als ze alle 4 gingen, maar eerst maar eens afwachten wat het weer doet.
Cyntje schreef:lopen???

Kans is groot dat ik vanavond niet naar R'dam rijdt....