Ik hoop ook niet dat het erger word... moet nog heel de dag werken en wil toch nog wel een leuke avond hebben haha... en het vuurwerk ZIEN vanavond
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

DUs hoop dat daar het zicht bter is.
zie het water niet eens
Kimmie_girl schreef:als of het weer het er om doet op oudjaarsnacht hé
en kaartjes voor het feest.
ik hoop het zoo.
Kimmie_girl schreef:ik hoop het zoo.
Anders moeten ze het echt een dag extra geven om vuurwerk af te steeken

Alleen maar Regen en harde wind, alles waaide om

Echt zonde zeg, waarom is het nooit mistig, en altijd precies met oud en nieuw.

Pasamba schreef:Nee hé, niet weer!Echt zonde zeg, waarom is het nooit mistig, en altijd precies met oud en nieuw.
.
. 

corinagirl schreef:Hier ook mistig. Nog geen dichte mist, maar als er nu siervuurwerk word afgestoken zouden we dat niet eens meer kunnen zien.
Ik baal er ZO van. Ik moet straks ook nog werken. Van half 4 tot half 12, maar mag wss wel eerder weg (23u oid). Maar ik ben echt bang dat het zo mistig word. Dan kan ik wel op mn werk blijven. Vond t vorig jaar doodeng.
Ik word wel gebracht en gehaald, dat is een voordeel. En vriendlief heeft al gezegd, dat zelfs als het zo mistig is, hij me weer komt halen, zodat we samen onze 1e oud en nieuw samen kunnen vieren.

SamSter schreef:haha wij hebben vorig weekend ook even stiekem in de tuin een pijl afgestoken om te kijken hoe ze waren haha. Denk dat heel veel mensen wel al iets afsteken om te kijken of het mooi is of niet maar ik vind die kleine kinderen die 3 weken van te voren al met rotjes lopen te gooien altijd zo storend .
We zagen vorig jaar geen hand voor ogen, we kwamen bijna Zwolle-Zuid niet uit !!