Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Cassidy schreef:Ik heb niet helemaal begrepen waarom de hond niet mee kan? Is de hond van jou of van hem? Wie heeft hem betaald, wie zorgt voor het eten, laat hem uit enz?
__Possie__ schreef:Tjee zeg een man hoort zijn handen echt thuis te laten en als het toch een vrouw of zijn eigen vriendin te grazen neemt en er ff flink op los ramt..Dan had ik ook werkelijk waar mijn spullen bij mekaar geraapt en gezegd van ´´Je zoekt ut maar uut, ik ben weg doeg!´´
Ik heb nog net niet zo erg als jou maar ongeveer 6 jaar geleden werd ik het zat nadat een heul goeie vriend van me door had en ervan af wist dat mijn ex mij ook sloeg x aantal keren, ook ik zei toen van tis makkelijker gezegd dan gedaan maar uiteindelijk ben ik er nu wel veul sterker door geworden en ben ik mn heul goeie vriend nog steeds dankbaar voor..Alleen ik bleef de huur nog 6maand doorbetalen voor mn ex vond het zielig hem op straat te zetten, maar goed het huissie stond op mijn naam en ik betaalde ook werkelijk waar alles alleen, ik gaf mn ex af en toe wat geld voor boodschappen oid en vroeg hem of ie voor me het huishouden wat bij wildde houden, nou echt het huishouden werd elke keer een grote ramp ik werkte wel 40uur soms meer, en bij waarneer ik dan thuis kwam zag het huis er niet schoon en fris en opgeruimd uit nee mn ex zat of lui op de bank tv te kijken of achter de pc te msnen en films ect... En na mn werk moest ik ook mn paarden nog doen naja ik na gekookt te hebben me elke x omkleden en naar stal en mn ex weer gevraagd van ´´Schat zou het fijn vinden als je ff hier opruimd en de boel ff schoon wil maken?´´ Maar nee nooit geen gehoor of hij luisterde niet want nooit hebt ie het gedaan, ik met een heul goeie vriend van me op stal gepraat en hij zei toen tegen me van meid je moet weg bij hem je gaat daar kapot aan, ik zo das makkelijker gezegd dan gedaan? Maar toen ik die avond thuis kwam dacht ik van wat hoor ik nu??Lag mn ex daar met een of andere sloerie op de bank te fozen (mijn bank wel te verstaan)...Ik was woest en heul woest ook heb mn spullen gepakt en ben naar mn goeie vriend gegaan op stal...
HBVisser schreef:Ik heb dit met gevoelens van herkenning en medeleven gelezen.
Misschien kan ik je helpen, tenminste een beetje.
Kan je hond overweg met poezen en andere honden? In welke hoek van NL zit je? Je hoeft geen stad te noemen of zo vanwege je schaduwaccount maar zit je in het Westen, Oosten, Noorden of Zuiden?
Als je hond namelijk met andere dieren overweg zou kunnen ga ik even met mijn vriend overleggen of je hier geen weekje mag komen?
Ik functioneer namelijk vaker als vangnet voor mensen die het even moeilijk hebben. Vanmiddag komt er voor een week iemand die aan de drank is en waarvoor nog geen plaats is in de crisisopvang. Dus ik ben wel het een en ander gewend.
Ik weet ook niet of je het leuk zou vinden maar zo ja dan moet je me maar even een PB tje sturen. Als je hond lief is tegen andere dieren zijn jullie allebei van harte welkom wat mij betreft.
Wij wonen trouwens in DL, ong een half uurtje van Denekamp.

cheyentic schreef:als ik zo je laatste berichten lees, heb je de knoop wel al doorgehakt.. begon je nog voorzichtig op de vorige pagina, nu heb ik het gevoel dat je wel weet dat je daar weg moet..
zou fijn zijn als je hond er iig niet de dupe van word. het is gewoon een vervelende situatie waar je zo snel mogelijk uit moet zien te komen.. ga zo van bokt, dus wil je vast veel sterkte wensen met je keuze de komende dagen..
Unsure schreef:cheyentic schreef:als ik zo je laatste berichten lees, heb je de knoop wel al doorgehakt.. begon je nog voorzichtig op de vorige pagina, nu heb ik het gevoel dat je wel weet dat je daar weg moet..
zou fijn zijn als je hond er iig niet de dupe van word. het is gewoon een vervelende situatie waar je zo snel mogelijk uit moet zien te komen.. ga zo van bokt, dus wil je vast veel sterkte wensen met je keuze de komende dagen..
Ik weet dus niet zeker of ik de knoop doorgehakt heb of niet..
Wildgirl schreef:Ik weet dus niet zeker of ik de knoop doorgehakt heb of niet..
cheyentic schreef:kan ik me goed voorstellen hoor, dat is ook heel moeilijk, vooral wat betreft je hond..
ga je vanaf vandaag een week bij hem weg of ben je gister al gegaan?
). Inmiddels ben ik alleen nog in het huisje om de post te halen maar het ruikt nog steeds vertrouwd. Ook ben ik met mijn moeder verhuist naar een boerderij (waar haar vader ook woont) en heb ik mijn eigen woonkamertje en slaapkamer boven. Nu begint het echt te wennen en het toppunt in de zomer komt mijn paardje hier in de wei.
maar het blijft lastig hoor!!) Het is gewoon iets wat bij je dag hoort.....
xxmayleexx schreef:heb even meegelezen. Dat is niet even iets.
Zelf ben ik in januari vorig jaar weggegaan. Ook om het feit dat ik van iemand anders wel de aandacht kreeg die ik nodig had. Dit was ik al 3! jaar uit aan het leggen maar meneer dacht dat een relatie vanzelf werkte. Voor mij was de stap erg moeilijk omdat ik me niet voor kon stellen ooit zonder hem te kunnen leven. Wij hadden sinds 3 jaar een huisje gekocht en ik ben terug bij mijn moeder gaan wonen. Dit is echt heel erg zwaar geweest want het went echt NOOIT meer. Inmiddels is het een jaartje geleden maar het heeft me echt 9/10 maanden geduurt voor ik er over heen was dat ik niet meer terug ging naar mijn huisje, vriend en alle andere dingen. Huis staat nu nog te koop en meneer is na een week terug gegaan naar zijn ex (). Inmiddels ben ik alleen nog in het huisje om de post te halen maar het ruikt nog steeds vertrouwd. Ook ben ik met mijn moeder verhuist naar een boerderij (waar haar vader ook woont) en heb ik mijn eigen woonkamertje en slaapkamer boven. Nu begint het echt te wennen en het toppunt in de zomer komt mijn paardje hier in de wei.
maar goed ik wens je sterkte en ik weet hoe moeilijk het is..... Heb het gevoel nu nog wel eens met mijn nieuwe vriend. Bang dat hij iedere dag weg kan gaan.... Vergeet niet dat je echt tijd voor jezelf moet nemen en je zelf kan bewijzen dat je zonder iemand ook perfect kan leven (dit zou ik eigenlijk ook moeten doen met mij adviezenmaar het blijft lastig hoor!!) Het is gewoon iets wat bij je dag hoort.....
Sterkte ermee en mocht je iets willen weten mijn pb box staat open!!
liberty22 schreef:ik heb hier erg veel ervaring mee , en zo begint het .
Ga bij die man weg want dit zal niet de laatste keer zijn.En dan al helemaal terwijl jij in het gips lag.
Nee je bent meer waard hoor en ik snap dat het moeilijk is de stap te nemen maar echt doe het hoor
liberty22 schreef:ik heb hier erg veel ervaring mee , en zo begint het .
Ga bij die man weg want dit zal niet de laatste keer zijn.En dan al helemaal terwijl jij in het gips lag.
Nee je bent meer waard hoor en ik snap dat het moeilijk is de stap te nemen maar echt doe het hoor