Hoe had het zover kunnen komen..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cassidy

Re: Hoe had het zover kunnen komen..

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-08 11:32

Ik heb niet helemaal begrepen waarom de hond niet mee kan? Is de hond van jou of van hem? Wie heeft hem betaald, wie zorgt voor het eten, laat hem uit enz?

_Patriciaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-08 11:36

ik snap alleen niet helemaal waarom je later je hond echt kwijt zou raken?
En al je spullen?
Dat zijn toch gewoon jou eigendommem, dus je hebt er recht op..

Unsure

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-08 11:43

Cassidy schreef:
Ik heb niet helemaal begrepen waarom de hond niet mee kan? Is de hond van jou of van hem? Wie heeft hem betaald, wie zorgt voor het eten, laat hem uit enz?

Het is mijn hond, ze kan niet mee naar mjin verblijf adres MOCHT ik de keuze maken weg te blijven, Naar mijn ouders kan ze ook niet meer terug als ik terug zou gaan naar mijn ouders zoals ik al eerder vermeld heb.
Ik wil haar niet bij hem achterlaten, omdat hij sochtends om 7 uur vertrekt en pas weer om 17.00 thuis komt.. Dat is te lang voor haar.. Dan vind ik het gewoon eerlijker voor het hondje om een ander baasje voor haar te zoeken..
Ik weet echter ook geen adres waar ik heen zou kunnen waar ze wel mee mag.. die heb ik dus gewoon niet Verdrietig
@ patricia the same als hier bove.

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-08 11:48

Tjee zeg een man hoort zijn handen echt thuis te laten en als het toch een vrouw of zijn eigen vriendin te grazen neemt en er ff flink op los ramt..Dan had ik ook werkelijk waar mijn spullen bij mekaar geraapt en gezegd van ´´Je zoekt ut maar uut, ik ben weg doeg!´´

Ik heb nog net niet zo erg als jou maar ongeveer 6 jaar geleden werd ik het zat nadat een heul goeie vriend van me door had en ervan af wist dat mijn ex mij ook sloeg x aantal keren, ook ik zei toen van tis makkelijker gezegd dan gedaan maar uiteindelijk ben ik er nu wel veul sterker door geworden en ben ik mn heul goeie vriend nog steeds dankbaar voor..Alleen ik bleef de huur nog 6maand doorbetalen voor mn ex vond het zielig hem op straat te zetten, maar goed het huissie stond op mijn naam en ik betaalde ook werkelijk waar alles alleen, ik gaf mn ex af en toe wat geld voor boodschappen oid en vroeg hem of ie voor me het huishouden wat bij wildde houden, nou echt het huishouden werd elke keer een grote ramp ik werkte wel 40uur soms meer, en bij waarneer ik dan thuis kwam zag het huis er niet schoon en fris en opgeruimd uit nee mn ex zat of lui op de bank tv te kijken of achter de pc te msnen en films ect... En na mn werk moest ik ook mn paarden nog doen naja ik na gekookt te hebben me elke x omkleden en naar stal en mn ex weer gevraagd van ´´Schat zou het fijn vinden als je ff hier opruimd en de boel ff schoon wil maken?´´ Maar nee nooit geen gehoor of hij luisterde niet want nooit hebt ie het gedaan, ik met een heul goeie vriend van me op stal gepraat en hij zei toen tegen me van meid je moet weg bij hem je gaat daar kapot aan, ik zo das makkelijker gezegd dan gedaan? Maar toen ik die avond thuis kwam dacht ik van wat hoor ik nu??Lag mn ex daar met een of andere sloerie op de bank te fozen (mijn bank wel te verstaan)...Ik was woest en heul woest ook heb mn spullen gepakt en ben naar mn goeie vriend gegaan op stal...

Wildgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-08 11:54

Ik denk dat het voor jou tijd wordt om eens op te staan en aan te geven dat het zo niet werkt.
Waarom ga jij uberhaupt een week weg en niet hij?
Hiermee geef je imo een signaal af wat hij kan intreperteren als 'ze doet er alles aan om het weer goed te krijgen'.
Als HIJ nu de deksel op zijn neus krijgt dan is waarschijnlijk voor hem snel de keus gemaakt.
Hoe moeilijk het ook klinkt, iemand slaan(man of vrouw)is iets wat je gewoon niet hebt te doen.
Doe je het wel, dan heb je de consequenties te aanvaarden.
Bij mij is dat zo'n harde knal terug dat ie KO gaat, jij gaat een weekje weg om afstand te nemen.....
Zie je het verschil?
Kies voor jezelf, en alsjeblieft; laat deze vent naar joú pijpen dansen!
Succes

Unsure

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-08 11:58

__Possie__ schreef:
Tjee zeg een man hoort zijn handen echt thuis te laten en als het toch een vrouw of zijn eigen vriendin te grazen neemt en er ff flink op los ramt..Dan had ik ook werkelijk waar mijn spullen bij mekaar geraapt en gezegd van ´´Je zoekt ut maar uut, ik ben weg doeg!´´

Ik heb nog net niet zo erg als jou maar ongeveer 6 jaar geleden werd ik het zat nadat een heul goeie vriend van me door had en ervan af wist dat mijn ex mij ook sloeg x aantal keren, ook ik zei toen van tis makkelijker gezegd dan gedaan maar uiteindelijk ben ik er nu wel veul sterker door geworden en ben ik mn heul goeie vriend nog steeds dankbaar voor..Alleen ik bleef de huur nog 6maand doorbetalen voor mn ex vond het zielig hem op straat te zetten, maar goed het huissie stond op mijn naam en ik betaalde ook werkelijk waar alles alleen, ik gaf mn ex af en toe wat geld voor boodschappen oid en vroeg hem of ie voor me het huishouden wat bij wildde houden, nou echt het huishouden werd elke keer een grote ramp ik werkte wel 40uur soms meer, en bij waarneer ik dan thuis kwam zag het huis er niet schoon en fris en opgeruimd uit nee mn ex zat of lui op de bank tv te kijken of achter de pc te msnen en films ect... En na mn werk moest ik ook mn paarden nog doen naja ik na gekookt te hebben me elke x omkleden en naar stal en mn ex weer gevraagd van ´´Schat zou het fijn vinden als je ff hier opruimd en de boel ff schoon wil maken?´´ Maar nee nooit geen gehoor of hij luisterde niet want nooit hebt ie het gedaan, ik met een heul goeie vriend van me op stal gepraat en hij zei toen tegen me van meid je moet weg bij hem je gaat daar kapot aan, ik zo das makkelijker gezegd dan gedaan? Maar toen ik die avond thuis kwam dacht ik van wat hoor ik nu??Lag mn ex daar met een of andere sloerie op de bank te fozen (mijn bank wel te verstaan)...Ik was woest en heul woest ook heb mn spullen gepakt en ben naar mn goeie vriend gegaan op stal...

Dat is wel heel rot.. weet ook nie zogoed watk er op moet zegge..

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-08 12:00

Je hoeft niks op te zeggen hoor meiss..Ik hoop dat je uiteindelijk het beste voor jezelf kiest en dan kan je het beste een ander adresje voor je hond zoeken...Want een man die een vrouw slaat houd niet genoeg van zn vrouw...

Ragebol1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-08 12:02

Ik heb dit met gevoelens van herkenning en medeleven gelezen.
Misschien kan ik je helpen, tenminste een beetje.
Kan je hond overweg met poezen en andere honden? In welke hoek van NL zit je? Je hoeft geen stad te noemen of zo vanwege je schaduwaccount maar zit je in het Westen, Oosten, Noorden of Zuiden?
Als je hond namelijk met andere dieren overweg zou kunnen ga ik even met mijn vriend overleggen of je hier geen weekje mag komen?
Ik functioneer namelijk vaker als vangnet voor mensen die het even moeilijk hebben. Vanmiddag komt er voor een week iemand die aan de drank is en waarvoor nog geen plaats is in de crisisopvang. Dus ik ben wel het een en ander gewend.

Ik weet ook niet of je het leuk zou vinden maar zo ja dan moet je me maar even een PB tje sturen. Als je hond lief is tegen andere dieren zijn jullie allebei van harte welkom wat mij betreft.

Wij wonen trouwens in DL, ong een half uurtje van Denekamp.

Unsure

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-08 12:21

HBVisser schreef:
Ik heb dit met gevoelens van herkenning en medeleven gelezen.
Misschien kan ik je helpen, tenminste een beetje.
Kan je hond overweg met poezen en andere honden? In welke hoek van NL zit je? Je hoeft geen stad te noemen of zo vanwege je schaduwaccount maar zit je in het Westen, Oosten, Noorden of Zuiden?
Als je hond namelijk met andere dieren overweg zou kunnen ga ik even met mijn vriend overleggen of je hier geen weekje mag komen?
Ik functioneer namelijk vaker als vangnet voor mensen die het even moeilijk hebben. Vanmiddag komt er voor een week iemand die aan de drank is en waarvoor nog geen plaats is in de crisisopvang. Dus ik ben wel het een en ander gewend.

Ik weet ook niet of je het leuk zou vinden maar zo ja dan moet je me maar even een PB tje sturen. Als je hond lief is tegen andere dieren zijn jullie allebei van harte welkom wat mij betreft.

Wij wonen trouwens in DL, ong een half uurtje van Denekamp.

Je hebt PB Lachen

@wildgirl
het is niet mijn huis, maar wel mijn spullen, maar daar gaat het ook niet om, ik heb een plek om heen te gaan, hij niet. Ik verlaag mij niet tot een niveau om hem op straat te gooien. Ik houd gewoon de eer aan mijzelf, en blijf op mijn eigen niveau, Zo kijk ik daar tegen aan.

cheyentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-08 12:42

als ik zo je laatste berichten lees, heb je de knoop wel al doorgehakt.. begon je nog voorzichtig op de vorige pagina, nu heb ik het gevoel dat je wel weet dat je daar weg moet..

zou fijn zijn als je hond er iig niet de dupe van word. het is gewoon een vervelende situatie waar je zo snel mogelijk uit moet zien te komen.. ga zo van bokt, dus wil je vast veel sterkte wensen met je keuze de komende dagen..

Unsure

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-08 16:05

cheyentic schreef:
als ik zo je laatste berichten lees, heb je de knoop wel al doorgehakt.. begon je nog voorzichtig op de vorige pagina, nu heb ik het gevoel dat je wel weet dat je daar weg moet..

zou fijn zijn als je hond er iig niet de dupe van word. het is gewoon een vervelende situatie waar je zo snel mogelijk uit moet zien te komen.. ga zo van bokt, dus wil je vast veel sterkte wensen met je keuze de komende dagen..

Ik weet dus niet zeker of ik de knoop doorgehakt heb of niet..

Wildgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-08 17:35

Unsure schreef:
cheyentic schreef:

Waarover twijfel je nog als ik vragen mag?
Ik hoop voor je dat je bij de bokker hierboven terecht kan, dan kan hondjelief mee!

Unsure

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-09 08:00

Wildgirl schreef:

Waarover twijfel je nog als ik vragen mag?
Ik hoop voor je dat je bij de bokker hierboven terecht kan, dan kan hondjelief mee![/quote]
Zoveel dingen.. het is ook mijn huis, het is ook mijn vertrouwde omgeving, Ik kan gewoo niet tegen verandering, en ik zal mij altijd vast blijven klampen aan mijn veilige omgeving.. En men hond..

cheyentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 08:13

kan ik me goed voorstellen hoor, dat is ook heel moeilijk, vooral wat betreft je hond..
ga je vanaf vandaag een week bij hem weg of ben je gister al gegaan?

Unsure

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-09 08:19

cheyentic schreef:
kan ik me goed voorstellen hoor, dat is ook heel moeilijk, vooral wat betreft je hond..
ga je vanaf vandaag een week bij hem weg of ben je gister al gegaan?

oh, ik zag dat ik de vorige quote verkracht heb hahaha, anyway:

Ik ga vandaag weg.. vanmorgen toen hij weg ging zei hij heel kortaf DOEI, ik zo je begrijpt wel dat ik een week weg ga he.. dat je me neit meer ziet vandaag voor zowiezo een week, en je me pas weer ziet als we volgende week gaan praten..
Daar reageerde hij gewoon niet op..
Ik heb een briefje neer gelegd, of hij alsjeblieft goed voor mijn hond en kat wil zorgen in de week dat ik weg ben, en niet vergeten de kat blikvoer te geven. Verder heb ik hem gevraagt mij volgende week te bellen, zodat we kunnen praten over hoe en wat laten.
Het voelt heel fout, vooral omdat hij gewoon echt geen greintje spijt of iets toont, dat had ik op zn minst verwacht dat hij wel wat normaler doei zou zeggen, eigenlijk weet ik nie twat ik verwacht heb.. maar iig niet zo afstandelijk en kortaf, alsof het hem niets intereseert, en alsof hij bijzigzelf denkt ze komt toch wel weer terug, en het komt toch allemaal vanzelf wel weer goed..
Dit keer denk ik van niet, ik weet het niet... gister ook weer ruzie gehad, zegtie kan je niet nu al weg gaan Clown

EstherMe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 08:26

Ik denk dat je voor jezelf moet kiezen..
Als ik dit allemaal zo lees weet je het zelf denk ik ook al. Hoe moeilijk het ook is: een eigen plek en een eigen omgeving kun je weer opnieuw opbouwen. Succes!

cheyentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 08:29

hij neemt je weinig serieus zeg.. kun je je kat wel meenemen als je besluit definitief bij hem weg te gaan?
mss is hij ook wel zo onverschillig omdat het hem niet zo intresseert of je wel of niet terug komt.. krijg nou niet echt de indruk dat hij wil vechten en werken aan de relatie, hij vind het allemaal wel best, ga je weg best blijf je ook best, maar verwacht niet dat hij veranderd

xxmayleexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 08:38

heb even meegelezen. Dat is niet even iets.
Zelf ben ik in januari vorig jaar weggegaan. Ook om het feit dat ik van iemand anders wel de aandacht kreeg die ik nodig had. Dit was ik al 3! jaar uit aan het leggen maar meneer dacht dat een relatie vanzelf werkte. Voor mij was de stap erg moeilijk omdat ik me niet voor kon stellen ooit zonder hem te kunnen leven. Wij hadden sinds 3 jaar een huisje gekocht en ik ben terug bij mijn moeder gaan wonen. Dit is echt heel erg zwaar geweest want het went echt NOOIT meer. Inmiddels is het een jaartje geleden maar het heeft me echt 9/10 maanden geduurt voor ik er over heen was dat ik niet meer terug ging naar mijn huisje, vriend en alle andere dingen. Huis staat nu nog te koop en meneer is na een week terug gegaan naar zijn ex ( Bloos! ). Inmiddels ben ik alleen nog in het huisje om de post te halen maar het ruikt nog steeds vertrouwd. Ook ben ik met mijn moeder verhuist naar een boerderij (waar haar vader ook woont) en heb ik mijn eigen woonkamertje en slaapkamer boven. Nu begint het echt te wennen en het toppunt in de zomer komt mijn paardje hier in de wei.

maar goed ik wens je sterkte en ik weet hoe moeilijk het is..... Heb het gevoel nu nog wel eens met mijn nieuwe vriend. Bang dat hij iedere dag weg kan gaan.... Vergeet niet dat je echt tijd voor jezelf moet nemen en je zelf kan bewijzen dat je zonder iemand ook perfect kan leven (dit zou ik eigenlijk ook moeten doen met mij adviezen Knipoog maar het blijft lastig hoor!!) Het is gewoon iets wat bij je dag hoort.....
Sterkte ermee en mocht je iets willen weten mijn pb box staat open!! Ach gut

Unsure

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-09 10:12

xxmayleexx schreef:
heb even meegelezen. Dat is niet even iets.
Zelf ben ik in januari vorig jaar weggegaan. Ook om het feit dat ik van iemand anders wel de aandacht kreeg die ik nodig had. Dit was ik al 3! jaar uit aan het leggen maar meneer dacht dat een relatie vanzelf werkte. Voor mij was de stap erg moeilijk omdat ik me niet voor kon stellen ooit zonder hem te kunnen leven. Wij hadden sinds 3 jaar een huisje gekocht en ik ben terug bij mijn moeder gaan wonen. Dit is echt heel erg zwaar geweest want het went echt NOOIT meer. Inmiddels is het een jaartje geleden maar het heeft me echt 9/10 maanden geduurt voor ik er over heen was dat ik niet meer terug ging naar mijn huisje, vriend en alle andere dingen. Huis staat nu nog te koop en meneer is na een week terug gegaan naar zijn ex ( Bloos! ). Inmiddels ben ik alleen nog in het huisje om de post te halen maar het ruikt nog steeds vertrouwd. Ook ben ik met mijn moeder verhuist naar een boerderij (waar haar vader ook woont) en heb ik mijn eigen woonkamertje en slaapkamer boven. Nu begint het echt te wennen en het toppunt in de zomer komt mijn paardje hier in de wei.

maar goed ik wens je sterkte en ik weet hoe moeilijk het is..... Heb het gevoel nu nog wel eens met mijn nieuwe vriend. Bang dat hij iedere dag weg kan gaan.... Vergeet niet dat je echt tijd voor jezelf moet nemen en je zelf kan bewijzen dat je zonder iemand ook perfect kan leven (dit zou ik eigenlijk ook moeten doen met mij adviezen Knipoog maar het blijft lastig hoor!!) Het is gewoon iets wat bij je dag hoort.....
Sterkte ermee en mocht je iets willen weten mijn pb box staat open!! Ach gut

Wat fijn dat je enigszins weet wat ik door maak, haha natuurlijk is de situatie niet fijn dat bedoel ik niet..

Maar je beschrijft bijna mijn situatie..

Mijn kat kan nie tmeer meeverhuist worden, het diertje is 16 jaar, en zou het niet eens meer overleven.

liberty22

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 10:19

ik heb hier erg veel ervaring mee , en zo begint het .

Ga bij die man weg want dit zal niet de laatste keer zijn.En dan al helemaal terwijl jij in het gips lag.

Nee je bent meer waard hoor en ik snap dat het moeilijk is de stap te nemen maar echt doe het hoor

Unsure

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-09 10:20

liberty22 schreef:

Ga bij die man weg want dit zal niet de laatste keer zijn.En dan al helemaal terwijl jij in het gips lag.

Nee je bent meer waard hoor en ik snap dat het moeilijk is de stap te nemen maar echt doe het hoor

Na vanmorgen word k ook steeds zekerder in mijn hoofd..hoewel het nog zon rotzootje is daar..
Heb al 3 dagen erge migraine..

annastasia

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 10:30

Jeetje meid, dit is niet niks.

Ik vind het een hele verstandige keuze om een weekje weg te gaan.
Even ''rust'' en proberen alles op een rijtje te zetten.
Een man mag je niet slaan, nooit! andersom ook niet.

Zoals ik uit je berichten uitmaak heb je voor jezelf wel een beetje beslist wat je gaat doen.
Wat je ook doet, succes!!

XXXX2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 10:30

volgens mij kan je het beste al je praktische bezwaren overboord zetten en gewoon je gevoel volgen.
het praktische blijkt achteraf altijd wel mee te vallen.
succes! ik hoop dat je er veel sterker uitkomt!

Wildgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 10:32

liberty22 schreef:

Ik denk dat je idd moet beseffen dat er waarschijnlijk geen verbetering in zal komen, jouw vriend heeft imo een groot probleem en jij kunt dat niet oplossen.
Hij zal het zelf waarschijnlijk niet 'willen' zien en door te blijven zitten sterk je hem in zijn gedachte dat hij geen abnormaal gedrag vertoont.
Ik vind het heel dapper van je dat je de keuze nu aan het maken bent; probeer deze weg door te zetten en probeer zo snel mogenlijk aan zelfstandige woonruimte te komen zodat je iig je hond weer bij je kunt houden.
Ik wens je heel veel kracht toe om van 2009 een super jaar te maken, ondanks dit verrotte begin!
You go girl!

liberty22

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 10:38

ja kan me voorstellen dat je er migraine van krijgt , ik weet het echt hoor het is heel moeilijk , en dat het voor buitenstaanders makkelijk is om te zeggen ga maar weg.

Misschien gebeurt het de eerste tijd niet weer en gaan jullie fijn trouwen en krijgen kindertjes en dan gebeurt het nog een keer alleen zijn er dan kinderen in het spel en is het veel veel moeilijker als nu.

Nee kies eieren voor je geld , je hebt recht op een gelukkig leven en iemand die je kunt vertrouwen.Zodra deze man wat minder in zijn vel komt te zitten zal die zich gaan afreageren op jouw .
En omdat de relatie toch al niet voldoening gaf voor jou , nee echt ik hoop zo dat je je geluk elders gaat zoeken maar iig erg veel succes en echt je bent het waard gelukkig te zijn.
Alleen ben je zelf degene die de keuzes moet gaan maken richting het geluk, dat kan een ander niet voor je doen.
Laatst bijgewerkt door liberty22 op 02-01-09 10:39, in het totaal 1 keer bewerkt