Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Probeer daar aan te denken als je het moeilijk hebt.

Balou_k schreef:heftig, veel sterkte !!
liiisette schreef:gecondoleerd!! en heel veel sterkte
A_lette schreef:Jeetje wat een verhaal, heel veel sterkte en gecondoleerd
_Tara_ schreef:Meis, heel veel sterkte en gecondoleerd. Het is goed zo, je opa en oma zijn nu samenProbeer daar aan te denken als je het moeilijk hebt.
__Carmen__ schreef:Jeetje wat heb jij veel meegemaakt in een korte tijd!
Gecondoleerd met je oma en heel veel sterkte voor de komende tijd!
Probeer echt de tijd te nemen om dit allemaal te verwerken, want wegstoppen gaat niet, het komt altijd terug en dan waarschijnlijk nog veel harder. Heel dapper dat je dit verhaal en je gedichten durft te plaatsen op bokt, dat is een heel goed begin van je verwerking!
Meis hou je taai!

Deze zit nu bij die van opa in mn portomonee.

De man is gekomen heeft het bespeeld en oma , oma keek via het balkon van hun grote woning en zwaaide en lachte ze vond het prachtig.

Coot schreef:Meisje, het is niet vreemd om te huilen en je MAG gewoon huilen hoor. Niemand zal je raar aankijken, mensen zullen je steunen.
Het is toch logisch dat je je nu verdrietig voelt, dat mag, is niets ergs aan.
Misschien helpt het om even een paar dagen weg te gaan? even uitwaaien op bijvoorbeeld een eiland? gewoon een weekendje.
Als ik plaats had in huis had ik je een weekendje hier aangeboden. Maar ik heb ouders. Die daar niet echt mee instemmen..
Heel veel sterkte. Mijn pbbox staat voor je open als je daar behoefte toe hebt

Nouks schreef:Dikke knuf voor jou, Suus!

Heel veel sterkte en gecondoleerd. 
Urbiezira schreef:Ge-wel-dig dat je dit schrijft. Echt waar.
Ik zit echt met tranen in mijn ogen, en ik kende haar niet. Ik kan me niet voorstellen hoe jij je moet voelen, eerst je opa, en dan je oma...Heel veel sterkte en gecondoleerd.
..Nikka schreef:Gecondoleerd, wat zal het een gemis voor jullie zijn. Moeilijk voor jullie, maar met name voor je moeder die toch binnen 4 maanden haar beide ouders kwijt is.
suusiejj schreef:Dank je wel.. Man dit valt me echt zwaar.. Heb opa nog niet eens verwerkt, nu snap ik wat m'n hulp bedoeld met 'Neem toch eens tijd voor jezelf Suzan'..
Ze was ook erg ziek ik heb nog een foto van vorig jaar met haar verjaardag, toen ook al ziek maar niet zóó mager..
Ze kijkt dr misschien wat chagerijnig maar dat was ze bijna nooit hoorik wil niet dat er een verkeerd beeld door word gegeven.. Ze was ontzettend lief net als me opa'tje..
Ik vind het lief dat je me hele verhaal heb gelezen!
Ze was zeker heel sterk ben heel trots op haar en opa!
Foto vorig jaar op haar verjaardag
http://i93.photobucket.com/albums/l51/a ... ouOmaL.jpg

_Miesje_ schreef:Respect!
Petje af, voor het mooie gedicht en dit verhaal![]()
Gecondoleerd! Sterkte ermee![]()
Michelle

_Question schreef:Gecondoleerd, ontzettend veel sterkte toegewenst.
Dit is niet niks.
Bewaar de mooie momenten, en denk eraan terug met een glimlach. Herinneringen zijn om aan terug te denken dus vergeet dat vooral niet.

knabbelgirl schreef:suusiejj schreef:Dank je wel.. Man dit valt me echt zwaar.. Heb opa nog niet eens verwerkt, nu snap ik wat m'n hulp bedoeld met 'Neem toch eens tijd voor jezelf Suzan'..
Ze was ook erg ziek ik heb nog een foto van vorig jaar met haar verjaardag, toen ook al ziek maar niet zóó mager..
Ze kijkt dr misschien wat chagerijnig maar dat was ze bijna nooit hoorik wil niet dat er een verkeerd beeld door word gegeven.. Ze was ontzettend lief net als me opa'tje..
Ik vind het lief dat je me hele verhaal heb gelezen!
Ze was zeker heel sterk ben heel trots op haar en opa!
Foto vorig jaar op haar verjaardag
http://i93.photobucket.com/albums/l51/a ... ouOmaL.jpg
wat een prachtige foto
Suus ik zit hier met tranen in mijn ogen, jou verdriet, en je liefde voor je opa en oma straalt er vanaf.
Gecondoleerd meid en heel erg veel sterkte! Neem de tijd om dit te verwerken, want het is niet noets!

Jolliegirl schreef:jeetje meiske toch! wat een heftig verhaal!
ik hoop dat het nieuwe jaar wat geluk voor je zal brengen!!
prachtige foto's.. en weetje
blijf de mooie dingen herrineren.. met een glimlach.. en een traan... als je ze maar niet vergeet!!
Sterkte, gecondoleerd.
en ondanks dit verdrietige nieuws,toch wil ik je nog een fijn nieuwjaar wensen
)

haflingertje schreef:Jeetje wat ontzettend heftig!!!
Heel veel sterkte..
klotenzooi altijd..