je kunt hem online betalen, dan krijg je die streepjescode met naw gegevens erop meteen, kun je afdrukken en opplakken en klaar. daarna idd afgeven. let wel: het max. formaat bij dhl is kleiner dan tnt
Ik ga niks meer verzenden via TNT, ze moeten eerst maar eens leren hoe ze moeten verzenden. Heb toevallig bij esprit bestelt en dat wordt afgeleverd via TNT maar dan betaal ik maar 90 cent verzendkosten. Ik vertrouw TNT niet en ga er niet particulier door laten verzenden
Zelfs hier hebben we om de hoek een DHL punt zitten, super
net gezien dat 10 km verderop een dhl punt ligt vanaf nu verzend ik dus NIKS meer via tnt worden duurder maar service ho maar pakketjes voor de deur gooien, inhoud leren laarzen weg foetsie
Nee, je voert via internet alle gegevens in, betaald via internet (overmaken of ideal), krijgt dan in pdf een label met verzendcode die je op je pakketje plakt en levert het af bij het DHL servicepoint en die versturen het voor je. Heel simpel eigenlijk.
pff echt duur, heb toevallig paar spullen verkocht. en wou vandaag opsturen helaas postkantoor al dicht. Nu ben dus extra verzendkosten kwijt fijn. Gaat toch maar voor dhl kijken.
Ik wist het ook niet, maar wat enorm belachelijk zeg
ik ben blij dat ik praktisch nooit iets koop of verkoop, en zo ja, is het via bol.com oid, waar je niet zo ziekelijk veel verzendkosten betaalt.. verder probeer ik het in de buurt te zoeken dat ik iets op kan halen, maar vreselijk zeg
ander dhl voordeel is dat je het ook naar een servicepunt kunt laten sturen. dan hoef je zelf niet thuis te blijven als er iets belangrijks bezorgd moet worden. dan kun je het bij zo'n punt afhalen wanneer het jouw uitkomt. bij dhlforyou kan idd een dag of wat extra tussen zitten
Pff waarom is dat toch zo duur!! Ik heb gister iets besteld bij Lush, die zitten in amsterdam.. Maar aangezien dat nogal ver hier vandaag is, bestelde ik het maar via internet..
Echt balen, bestel je iets van 20 euro, moet je er nogeens 6 euro extra bij betalen..