Wat een mooi ijzer was hij zeg! Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Wat een mooi ijzer was hij zeg!
Balou_k schreef:Tosti-maker moordenaar

Resultaat; draad door gesmolten en tosti ijzer kon weggegooid worden.Ik mis hem nog steeds

Dat meen je niet.
Wat erg zeg, jeetje. Ben er stil van ...
Dierbare mensen zijn niet te koop, tosti ijzers wel!! Aline_17 schreef:Sorry, maar mag ik hier even melden dat ik dit een belachelijk topic vind? Er zijn hier mensen op bokt die in 2008 echt dierbare MENSEN zijn verloren, dan ga je je toch niet druk maken om een tosti ijzer?Dierbare mensen zijn niet te koop, tosti ijzers wel!!

Aline_17 schreef:Stel nou dat jij een dierbaar persoon bent verloren en je leest dit topic, word je dan blij?
Dat jij het een geweldig topic vind is jouw keus, ik wou gewoon graag even mijn mening kwijt
toch niet?? Haha nee dat bedoel ik niet...
Aline_17 schreef:Sorry, maar mag ik hier even melden dat ik dit een belachelijk topic vind? Er zijn hier mensen op bokt die in 2008 echt dierbare MENSEN zijn verloren, dan ga je je toch niet druk maken om een tosti ijzer?Dierbare mensen zijn niet te koop, tosti ijzers wel!!
Aline_17 schreef:Sorry, maar mag ik hier even melden dat ik dit een belachelijk topic vind? Er zijn hier mensen op bokt die in 2008 echt dierbare MENSEN zijn verloren, dan ga je je toch niet druk maken om een tosti ijzer?Dierbare mensen zijn niet te koop, tosti ijzers wel!!
Muisbal schreef:Ahh wat zonde![]()
Maar als hij nog geen jaar oud heeft mogen worden, terug gaan naar de winkel en een nieuw maatje ophalen

das pas erg steeffie!
ik zou die bon echt opzoeken als ik jou was!! Aline_17 schreef:Stel nou dat jij een dierbaar persoon bent verloren en je leest dit topic, word je dan blij?
Dat jij het een geweldig topic vind is jouw keus, ik wou gewoon graag even mijn mening kwijt
Want er zijn maar erg weinig topics waar ik spontaan blij van word.