zo zei ik laatst heel snugger, hé 1+1 = toch 2? en geen 3?
tjaaaa.....
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
zo zei ik laatst heel snugger, hé 1+1 = toch 2? en geen 3?
tjaaaa.....
_Rosanne_ schreef:Morrie schreef:'s morgens vroeg voor je naar je werk moet douchen, uit de douche komen, je nachthemd terug aantrekken en weer in bed stappen omdat je denkt dat het avond is....
Komt mij bekend voor.. of maandagmorgen vlak voor de wekker gaat wakker worden en dan denken dat het weekend is.![]()
Maar eh buiten dat ben ik ook eens de sloot in gefietst en tegen een lantaarnpaal aangelopen, en zo kan ik er nog wel een paar bedenken haha!
Maartje1990 schreef:toen ik de titel las was m'n eerste gedachte, van ik kan een club oprichten! Ik heb ook zo m'n eigen actieszo zei ik laatst heel snugger, hé 1+1 = toch 2? en geen 3?
tjaaaa.....
_Rosanne_ schreef:Komt mij bekend voor.. of maandagmorgen vlak voor de wekker gaat wakker worden en dan denken dat het weekend is.
Winniiee schreef:Laats peperdure laarzen gekocht.
Ik liep de winkel uit.
En 5 minuten later heb ik ze terug gebracht.
Omdat het 'toch niet helemaal mijn smaak was'.
Oehww wat schaamde ik me.![]()
en van die handgebaren haha. Iedereen keek me aan.smurfje schreef:geen wasmiddel hebben. dus maar schampoo gebruiken.
schuimt goed
Kan ook eerlijk vertellen, als je ze daarna goed laat drogen, dan doen ze het daarna gewoon weer. Ook mijn ipod heeft de wasmachine al overleefd
Mindfields schreef:Of je haar wassen met scrubgel.
_Rosanne_ schreef:Haha, mijn broer en ik hadden een keer bij gebrek aan vaatwasblokjes afwasmiddel in de vaatwasser gedaan, konden we meteen de vloer dweilen.
. Heb daar 5 minuten opgesloten in een piepende auto gezeten.. Fijn ook dat zo'n garage lekker galmt en er een hoop mensen keken..
_Rosanne_ schreef:smurfje schreef:geen wasmiddel hebben. dus maar schampoo gebruiken.
schuimt goed
Haha, mijn broer en ik hadden een keer bij gebrek aan vaatwasblokjes afwasmiddel in de vaatwasser gedaan, konden we meteen de vloer dweilen.

_Tessaa schreef:Oh met werkweek in de Ardennen hebben we dat ook gehad.
Met de hele bende vrolijk door zo'n stadje lopen, en tegen iedereen begonnen we in ons slechte Frans dom te banketstaaf,
om vervolgens in het Nederlands allemaal dingen over ze te zeggen 'want die begrepen ze toch niet.![]()
'.
(Juist, een leraar moest ons uit die illusie halen door te zeggen dat we in het Nederlandstalige gedeelte van België zaten.. ai.)
xDramaQueen schreef:Winniiee schreef:Laats peperdure laarzen gekocht.
Ik liep de winkel uit.
En 5 minuten later heb ik ze terug gebracht.
Omdat het 'toch niet helemaal mijn smaak was'.
Oehww wat schaamde ik me.![]()
vind dat niet klunzig maar gewoon slecht over na gedacht. te impulsief

Winniiee schreef:Ik wou een keer 's nachts naar de WC, het was donker en we waren op vakantie. Dus ik zoekend naar de goede deur lopen, dacht ik dat ik hem gevonden had. Was het de kelder!
Dus ik donder KEI hard naar beneden. Als gevolg las t van mijn rug en zwaar gekneusd been.