.Daar zou trouwens best nog geld in te verdienen zijn. Scooterdekens... Water en winddicht.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
.
Daarna wilde hij echt niet meer aan. Dashboard doet het nu ook niet, toeter en knipperlichten niet. Accu leeg?
.JoT schreef:Maarre, die mensen die een deken over hun scooter heengooien, gaat dat goed? Ik bedoel, bij mij worden er wel wat onderdelen van mijn scoot behoorlijk warm en om daar dan een deken overheen te doen vind ik wat eng. Gewoon een wollen of een fleecedeken, gaat dat goed? Dan mik ik vanavond op stal gewoon mijn zweetdeken even over mijn scooter heen.
Utixo schreef:Daar zou trouwens best nog geld in te verdienen zijn. Scooterdekens... Water en winddicht.
rotding

Negra_Lover schreef:Heeft de kou er ook mee te maken dat ik het gas helemaal niet meer kan bewegen?![]()
Zou het bevroren kunnen zijn? Heb al een deken erover gelegd, hij wilt wel gewoon starten maar als je niet kan gas geven heb je er niet zoveel aan
Ik ben er zelf al behoorlijk hard door gevallen haha. Vera_noes schreef:Negra_Lover schreef:Heeft de kou er ook mee te maken dat ik het gas helemaal niet meer kan bewegen?![]()
Zou het bevroren kunnen zijn? Heb al een deken erover gelegd, hij wilt wel gewoon starten maar als je niet kan gas geven heb je er niet zoveel aan
Ja daar heeft die van mij ook last van! En je kunt hem wel stationair laten lopen en dan als het handvat ontdooit is ermee wegrijden, maar bij mij vriest het handvat dan tijdens het rijden vast! (als je een poos dezelfde snelheid rijd) En dat is levensgevaarlijk, dus pas goed opIk ben er zelf al behoorlijk hard door gevallen haha.
Mag ik dus zo lopend naar me werk
Grafding
JoT schreef:In de zomer DQ?! In de winter bedoel je zeker?
Ik wil mijn scooter nog wel een keer laten nakijken. Ik heb het idee dat ie iets te eh, hoe zeg je dat, ruim is afgesteld. Als ie eenmaal is gestart dan brult ie als een leeuw, ik moet 'm dan echt tegenhouden anders schiet ie zo onder me vandaan.

Kan dus weer lopen naar me werk en de zaak bellen dat ze me scooter voor de zoveelste keer mogen ophalen