1x in de zoveel tijd ga ik eens driftig aan de slag en doe ik alles...
Hier in m'n pc kamer, staat een slaapbank, daar komt alle post op en als het salaris binnen is ( en de finaciën gedaan moeten worden ) wordt dat eens gesorteerd en opgeruimd

M'n woonkamer is doorgaans wel netjes, daar ben ik toch bijna nooit

Afwassen, ook niet mijn hobby, maar gelukkig ben ik ook niet veel thuis, dus veel gekookt wordt er ook niet
Maar kan de boel afspoelen en het dan rustig 2 dagen laten staat voor de 'echte' afwas 
Strijken, doe ik niet
Wassen is eigenlijk het enige wat ik netjes bij houd. Alleen de was opruimen...., tja mijn droogrek is een soort van inloop-kledingkast geworden 
't Klinkt wel erg zo haha, maar echt rommelig of stoffig is het eigenlijk nooit, ben te weinig thuis om het vies te maken
de echte spik en span mijn vent...jaja ook in de hoekjes
.
moet nu wel we zijn aan het verbouwen en geeft een hoop met bouwstof door het hele huis
Als ik eenmaal bezig ben vind ik het eigenlijk wel leuk en dan ga ik vaak ook overdrijven maar ik moet altijd zin maken. Als er geen visite komt dan stel ik het stofzuigen en afwassen graag wat uit maar als ik weet dat ik bezoek krijg wil ik het altijd wel aan kant hebben. Maar om nou te zeggen dat ik er echt fan van ben...nee.