Mocht jij 10.000 euro mogen uitgeven aan goede doelen...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Sas_

Re: Mocht jij 10.000 euro mogen uitgeven aan goede doelen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-08 20:42

Zeker weten aan War Child, om zo de kindsoldaten overal ter wereld te kunnen helpen.

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-08 20:47

Ik zou het ook verdelen en meerdere doelen steunen; Brooke, WSPA en War Child zouden een deel krijgen en ik zou net als Armani een (groot) deel geven aan een weeshuis in Roemenie, want die kinderen daar leven echt in onmenselijke toestanden Verdrietig .

lieniminnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-08 20:48

goede vraag! moeilijk..
Ik zou denk ik alleen kleine stichtingen steunen, de grote organisaties hebben genoeg geld. (hartstichting, WNF etc)

Ik zou toch wel iets geven aan brooke, IFAW en waarschijnlijk de rest aan kleine projecten. Een collega van mij is een halfjaar naar Kenia om vrijwilligers werk te doen, als ik haar blog lees merk je pas hoe hard ze het nodig hebben! Ze heeft een inzamelings actie gehouden, de helft is al op omdat er een aantal kinderen ziek waren!
Er zijn ook projecten die bijvoorbeeld zorgen voor vrouwen in dorpjes zodat ze groenten kunnen verbouwen. Dat soort projecten vind ik net zo belangrijk als de hart- en nierstichting, en de nierstichting is ook voor mij best belangrijk!

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-08 21:04

Mijn eerste gedachten is; naar de dieren goededoelen.
Maar ik zou uiteindelijk een aantal kiezen en het verdelen. Er zijn zoveel goede goede doelen... 10 en elk 1000 is voor iedereen een beetje, vind ik wel een mooi idee Lachen

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-08 21:44

Dierenbescherming
WSPA
Brooke
en nog meer dierenorganisaties, dat is het eerste waar ik aan denk

Inujojo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-08 21:48

Pfff, ik zou doneren aan stichtingen waarvan ik zeker weet dat het geld op een goede manier wordt gebruikt en niet in een groot zwart gat verdwijnt, iets in de trant van het leger des heils en Brooke Hospital is ook 1 van m'n favorieten, doen goed werk, niet alleen voor de dieren maar daarmee ook voor de mensen, die dieren zijn praktisch de basis van hun inkomen. Verder zou ik ook geven aan onderzoek voor ms, omdat ik daar in m'n direct omgeving mee ben geconfronteerd, en dat gaat me toch wel aan het hart.