Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
hunter87 schreef:mooi dankje voor jullie reacties..dacht al dat ik van een andere wereld kwam.
jah ik ga idd bij het homo stel slapen. voorstellen aan hun gaat beetje lastig. mijn vriend is op stage in amsterdam en komt op dagen en tijden thuis deze week wanneer ik aan het werk ben.

met twee homo's kan je weinig beginnen, dat is toch het meest veilige wat je vriend zich voor kan stellen? Jou kan niets gebeuren, vreemdgaan kan ook niet en je word ook nog eens beschermd door twee mannen.
aira2005 schreef:Ik snap wel dat hij zo denkt! Wat als hij bij 2 lesbisch zou gaan slapen zou je ook niet leuk vinden!
aira2005 schreef:Ow en als die vrouwen nou eens ook Bi zijn dan? geloof me ga je niet leuk vinden.
. Als hij daar niet mee te vertrouwen zou zijn, dan zou hij nl niet de juiste persoon voor mij zijn, zo simpel is het wat mij betreft. Als ik bij een hetero vriend zou blijven logeren, dan betekent dat ook niet dat ik hem automatisch ga bespringen omdat hij man en hetero is hoor...
Daar zijn het platonische vriendschappen voor...
En tijdens een logeerpartijtje kan niets meer of minder gebeuren dat niet ook op een andere manier zou kunnen gebeuren... Als iemand vreemd wil gaan, dan is daar echt geen logeerpartijtje voor nodig, en als iemand NIET vreemd wil gaan, dan verandert een logeerpartijtje ook daar niets aan. aira2005 schreef:Ow en als die vrouwen nou eens ook Bi zijn dan? geloof me ga je niet leuk vinden.
hou me topic netjes
hunter87 schreef:mensen geen ruzie..hou me topic netjes
ik zou er geen bezwaar tegen hebben als hij bij 2 vrouwen zou slapen, sterker nog.. slaap lekker! hij zou toch niks met ze doen dat weet ik wel zeker!
ik ben er ook echt niet op uit om vreemd te gaan. ik ga er slapen omdat ik de volgende dag examen heb waar ik me ff heel goed op moet voorbereiden omdat de consequenties groot zijn als ik zak

hunter87 schreef:we hebben het er gistern nog over gehad dat ik bij hun ga slapen maar hij vind het echt niet goed.
Hij kon van mij de hik krijgen! Hoezo "vindt niet goed"? 't Is je moeder niet!